Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.12.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.01.2010

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2017 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: planificator productie

Responsabilitati:

Planificare productie cnc automotive. Creare bom-uri noi in sistem.

01.04.2017 - 31.12.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer

Responsabilitati:

Planificare plan de productie saptamanal.
Aprovizionare materii prime pentru productia de canapele.
Verificarea comenzilor- livrare la data ceruta, cantitate corecta pentru a nu avea rupturi in productie.

01.09.2016 - 30.04.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer

Responsabilitati:

- Comenzi materii prime, ambalaje, consumabile (intern si extern)
- Intermediere comunicare intre departamente si warehouse pentru toate miscarile de material
- Dimensionare corecta a achizitiilor si supervizarea dinamicii stocurilor in SAP
- Negociere preturi, intermediere si gestionare contracte cu furnizori si subcontractori
- Evaluare periodica furnizori

01.01.2016 - 30.09.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractari achizitii/ asistent vanzari

Responsabilitati:

Agent contractari achizitii
- achizitie de materiale de la furnizori in functie de necesarul productiei,
- verificarea ca materialele comandate sa ajunga in timp util, cantitatea si calitatea corecta;
- verificarea datelor de pe factura sa corespunda cu ce a ajuns fizic,
- verificare de stocuri pentru a nu exista lipsa de stocuri,

Asistent vanzari
- mentinerea unei bune colaborari cu clinetul cu privire la comenzi, livrari etc,
- transmiterea informatiilor primite de la client tuturor departamentelor implicate in procesul de productie;
- crearea de avize de insotire pentru marfa livrata si verificarea impreuna cu depozitul ca marfa va fi livrata in timp;
- facturare in baza livrarilor facute.
- introducere de preturi in sistem.

01.11.2015 - 31.01.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

- Introducerea de comenzi primite de la clienti prin telefon in sistem, pentru a fi pregatite si livrate clientului,
- Trimitere de oferte clientilor , preturi

01.09.2014 - 31.10.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: receptioner contractari achizitii

Responsabilitati:

- negociere preturi,
- introducere corecta in sistem a preturilor,
- comparatie de preturi,
- verificare lipsa preturi in sistem,
- vizita la firmele sucontractante in vederea capacitatii,
- alocare de materiale noi la furnizori etc.

01.06.2007 - 30.09.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent administratie, asistent informatii clienti(6 luni)

Responsabilitati:

- indeplinirea sarcinilor de resurse umane,
- intocmirea dosarului de angajare pentru angajatii din magazin,
- tinerea unei evidente cu pontajele pentru angajatii din magazin,
- indeplinirea sarcinilor de secretariat;
- emitere de comenzi catre furnizori,
- arhivare,
- corespondenta;
- modificari de stocuri in magazin etc.
- emitere de facturi,
- complectarea de garantii,
- retururi,
- oferirea de informatii clientilor,
- casier etc.

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Asistenta sociala la Facultatea de Stiinte Socio Umane Oradea din Oradea.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: matematica informatica la Liceul Teoretic Onisifor Ghibu din Oradea.

Premii

Atestat in informatica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close