Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.02.1990

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Functii publice, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2021 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: planificator

Responsabilitati:

Scheduling, forecasting, reports, database management

01.08.2020 - 31.01.2021

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: customer advisor

Responsabilitati:

Back office (system configuration support) pentru un lant hotelier international

01.09.2018 - 31.08.2020

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: asistent manager cu responsabilitati hr

Responsabilitati:

- Responsabilitati HR (postarea anunturilor de angajare, organizarea interviurilor, programari medicina muncii, asistarea inspectorului de resurse umane in privinta incheierii contractelor individuale de munca, evidenta fiselor SSM si PSI, evidenta concediilor, decontari transport, evidenta pontajelor, evidenta tichetelor de masa, eliberarea adeverintelor pentru angajati, operare in REVISAL);
- Contabilitate primara (evidenta registrului de casa, evidenta facturilor pentru furnizori si a comisioanelor pentru parteneri);
- Rapoarte, analize, statistici hoteliere.

01.03.2018 - 30.09.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sales executive

Responsabilitati:

Vanzari produse si servicii hoteliere (cazare, restaurant, sali conferinta)

01.10.2016 - 31.03.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de rezervari

Responsabilitati:

- Operarea in sitem a tuturor rezervarilor (cazare individuale si de grup).

Experienta dobandita in lucrul cu: Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, Power Point) si PROTEL (progam de gestiune hoteliera).

01.09.2015 - 31.10.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: coordonator de grupuri si evenimente

Responsabilitati:

- Coordonarea grupurilor si a evenimentelor (cazare, intalniri, conferinte, traininguri, mese, transferuri, excursii)
- Supervizarea evenimentelor si comunicarea cu toate departamentele implicate
- Intalniri cu potentiali clienti
- Trimiterea de oferte personalizate
- Follow up business
- Contractare
- Contabilitate primara
- Rezervari individuale/de grup
- Emailing
- Rezervari telefonice

01.02.2015 - 30.09.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: organizator de evenimente

Responsabilitati:

- Organizarea de evenimente corporate și sociale (conferinte, traininguri, intalniri de afaceri, nunti, botezuri)
- Ofertare personalizata
- Follow up business
- Intalniri cu potentiali clienti
- Rapoarte si fise de eveniment
- Supravegherea si coordonrea departamentelor implicate in desfasurarea evenimentelor
- Contractare
- Hosting

01.11.2009 - 30.06.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

In cadrul clinicii am lucrat atat pe postul de vanzari cat si la receptie.
Printre responsabilitatile job-ului se numara urmatoarele:

- primirea adecvata a clientilor in clinica
- programarea clientilor in scopul prestarii serviciilor
- promovarea serviciilor clinicii
- comercializarea pachetelor wellness existente
- crearea unui portofoliu de clienti noi
- mentinerea legaturii cu clientii din portofoliul clinicii
- intermedierea legaturii dintre client si staff-ul companiei
- incasarea contravalorii serviciilor oferite
- intocmirea de rapoarte privind activitatea zilnica/lunara

Printre realizari se numara urmatoarele:

- experienta in domeniul vanzarilor
- dobandirea tehnicilor specifice procesului de vanzare
- experienta in relationarea cu diferite tipuri de clienti si nationalitati

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Managementul activitatilor si resurselor turistice la Universitatea Bucuresti din Bucharest.
2009 - 2012 Facultate: Turism la Universitatea Bucuresti din Bucharest.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii la Colegiul National Gheorghe Lazar din Bucharest.

Premii

Calificari
Sep 2020: Comunicare in afaceri

Sep 2020: Manager Resurse Umane

Jul 2020: Inspector salarii

Sep 2011: Ghid turistic

Sep 2011: Manager agentie

Traininguri
Oct 2012 - Jun 2013: Global distribution system - Amadeus
rezervari bilete de avion in Amadeus GDS



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close