Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Stabilitatea jobului si posibilitatea de avansare.

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Campina

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: personal banker

Responsabilitati:

- Gestionarea portofoliului de clienti din segmentul Affluent;
- Promovarea produselor de creditare, cont curent si asimilate , produse de investitii ( titluri de stat , unitati de fond , brokeraj, asigurari de viata);
- Negocierea dobanzilor creditelor garantate si negarantate, a comisioanelor de tranzactionare aferente produselor de investitii si ale pachetelor de cont curent;
- Realizarea obiectivelor de vanzari, implicit a planului de vanzari individual, prin atragerea de noi clienti si prin administrarea relatiei cu clientii existenti.
- Identificarea nevoilor financiare specifice ale clientilor;
- Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni si campanii specifice de atragere de noi clienti;
- Identificarea nevoilor clientilor si oferirea consilierii financiare;
- Vanzarea incrucisata a unor produse non bancare (banc-assurance, unitati de fonduri de investitii) ;
- Prospectarea pietei si efectuarea de prezentarilor de produse la companii cu potential financiar;
- Preluarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor (instrumente de credit, instrumente de debit, cereri legate de instrumentele de debit, licitatii valutare, OPH-uri etc) , verificand semnaturile autorizate cu specimenele de semnatura existente in sistem, existenta disponibilului in cont, elementele obligatorii;
- Introducerea datelor in aplicatiile bancii;
- Semnarea contractelor de credit/cont curent impreuna cu beneficiarii propriu-zisi ai acestora.

01.04.2017 - 31.07.2018

Departament: banci

Titlu Job: partener clienti retail

Responsabilitati:

- Realizarea obiectivelor de vanzari, implicit a planului de vanzari individual, prin atragerea de noi clienti si prin administrarea relatiei cu clientii existenti.
- Identificarea nevoilor financiare specifice ale clientilor;
- Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni si campanii specifice de atragere de noi clienti;
- Identificarea nevoilor clientilor si oferirea consilierii financiare;
- Vanzarea incrucisata a unor produse non bancare (banc-assurance, unitati de fonduri de investitii) ;
- Prospectarea pietei si efectuarea de prezentarilor de produse la companii cu potential financiar;
- Preluarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor (instrumente de credit, instrumente de debit, cereri legate de instrumentele de debit, licitatii valutare, OPH-uri etc) , verificand semnaturile autorizate cu specimenele de semnatura existente in sistem, existenta disponibilului in cont, elementele obligatorii;
- Introducerea datelor in aplicatiile bancii;
- Semnarea contractelor de credit/cont curent impreuna cu beneficiarii propriu-zisi ai acestora.

01.10.2016 - 31.03.2017

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii clienti persoane fizice

Responsabilitati:

- Realizarea obiectivelor de vanzari, implicit a planului de vanzari individual, prin atragerea de noi clienti si prin administrarea relatiei cu clientii existenti.
- Identificarea nevoilor financiare specifice ale clientilor;
- Promovarea imaginii bancii si implicarea in actiuni si campanii specifice de atragere de noi clienti;
- Identificarea nevoilor clientilor si oferirea consilierii financiare;
-Prospectarea pietei si efectuarea de prezentarilor de produse la companii cu potential financiar;
- Preluarea documentelor care fac obiectul tranzactiilor (instrumente de credit, instrumente de debit, cereri legate de instrumentele de debit, licitatii valutare, OPH-uri etc) , verificand semnaturile autorizate cu specimenele de semnatura existente in sistem, existenta disponibilului in cont, elementele obligatorii;
- Introducerea datelor in aplicatiile bancii;
- Semnarea contractelor de credit impreuna cu beneficiarii propriu-zisi ai acestora.

01.01.2014 - 31.10.2016

Departament: management

Titlu Job: manager segment

Responsabilitati:

-realizarea indicilor de salarizare,-mentinerea productivitatii raionului la un nivel ridicat,-organizarea de expuneri avantajoase pentru articolele de sezon ce pot genera cresteri ale vanzarilor,- negocieri cu furnizorii referitoare la plasari suplimentare ale marfurilor acestora in schimbul obtinerii anumitor beneficii banesti sau gratuitati pentru companie,- coordonarea activitatii raionului, realizarea indicatorilor de buget planificati ( vanzari, rotatie, stoc etc.) prin permanenta mentinere a relatiei cu clientii si furnizorii; - asigurarea, verificarea si raspunderea de corecta gestionarea a stocurilor; - efectuarea receptiilor si retururilor de marfa; - emiterea comenzilor catre furnizori; - administrarea stocurilor; - organizarea si raspunderea de efectuarea inventarelor partiale si anuale; - verificarea zilnica a expunerii marfii in rafturi si coordonarea echipei din subordine; - verificarea zilnica a etichetelor articolelor de pe raion; - verificarea zilnica a marfii de pe raft; - controlarea zilnica a calitatii, prospetimii si termenului de valabilitate a produselor expuse in zona comerciala; - organizarea si coordonarea actiunilor promotionale; - supervizarea comportamentului fata de clienti al personalului din cadrul raionului; - acordarea sprijinului in solutionarea eventualelor reclamatii din partea clientilor

01.02.2011 - 31.12.2013

Departament: management

Titlu Job: manager raion

Responsabilitati:

-realizarea indicilor de salarizare,-mentinerea productivitatii raionului la un nivel ridicat,-organizarea de expuneri avantajoase pentru articolele de sezon ce pot genera cresteri ale vanzarilor,- negocieri cu furnizorii referitoare la plasari suplimentare ale marfurilor acestora in schimbul obtinerii anumitor beneficii banesti sau gratuitati pentru compania Real,- coordonarea activitatii raionului, realizarea indicatorilor de buget planificati ( vanzari, rotatie, stoc etc.) prin permanenta mentinere a relatiei cu clientii si furnizorii; - asigurarea, verificarea si raspunderea de corecta gestionarea a stocurilor; - efectuarea receptiilor si retururilor de marfa; - emiterea comenzilor catre furnizori; - administrarea stocurilor; - organizarea si raspunderea de efectuarea inventarelor partiale si anuale; - verificarea zilnica a expunerii marfii in rafturi si coordonarea echipei din subordine; - verificarea zilnica a etichetelor articolelor de pe raion; - verificarea zilnica a marfii de pe raft; - controlarea zilnica a calitatii, prospetimii si termenului de valabilitate a produselor expuse in zona comerciala; - organizarea si coordonarea actiunilor promotionale; - supervizarea comportamentului fata de clienti al personalului din cadrul raionului; - acordarea sprijinului in solutionarea eventualelor reclamatii din partea clientilor

01.10.2009 - 31.01.2011

Departament: management

Titlu Job: adjunct sef raion

Responsabilitati:

- coordonarea activitatii raionului, realizarea indicatorilor de buget planificati ( vanzari, rotatie, stoc etc.) prin permanenta mentinere a relatiei cu clientii si furnizorii;
- asigurarea, verificarea si raspunderea de corecta gestionarea a stocurilor;
- efectuarea receptiilor si retururilor de marfa;
- emiterea comenzilor catre furnizori;
- administrarea stocurilor;
- organizarea si raspunderea de efectuarea inventarelor partiale si manuale;
- verificarea zilnica a expunerii marfii in rafturi si coordonarea echipei din subordine;
- verificarea zilnica a etichetelor articolelor de pe raion;
- verificarea zilnica a marfii de pe raft;
- controlarea zilnica a calitatii, prospetimii si termenului de valabilitate a produselor expuse in zona comerciala;
- organizarea si coordonarea actiunilor promotionale;
- supervizarea comportamentului fata de clienti al personalului din cadrul raionului;
- acordarea sprijinului in solutionarea eventualelor reclamatii din partea clientilor.
-urmarirea permanenta a indicatorilor: cifra de afaceri( la nivel de zi/luna/an), corectii de stoc, productivitate, FTE, profit ,profitabilitate.

01.05.2008 - 30.04.2009

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Responsabilitatea principala era de a promova si de a vinde produsele companiei Bancpost S.A. O alta responsabilitate era reprezentata de informarea amanuntita a potentialului client si de intocmirea corecta a dosarului de credit/card.

01.07.2005 - 31.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

-gestionarea stocului;
-efectuarea receptiilor de marfa;
-realizarea listelor de comenzi catre furnizori;
-verificarea zilnica a expunerii marfii in rafturi;
-verificarea zilnica a termenelor de valabilitate ale marfii;
-efectuarea vanzarii propriu-zise catre client;
-luarea in primire a marfii de la furnizori.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti.
2006 - 2009 Facultate: Finante-Banci la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti.

Premii

Proiecte
Jul 2019: Proiect Specialisti in Investitii
Este un proiect pilot in cadrul caruia a fost desemnat un ``specialist in investitii`` ( din randul Personal banker-ilor) la nivelul unei zone, care sa gestioneze un portofoliu mai restrans de clienti cu un potential investitional ridicat si carora sa le fie promovate, cu preponderenta, produsele de investitii administrate de Erste Group.
Traininguri
Dec 2018 - Dec 2018: Onboarding Personal Banker
Sesiunea de training a avut la banza insusirea modalitatii de gestionare a portofoliului de clienti din segmentul Affluent.
Feb 2018 - Feb 2018: Pro Customer
Trainingul a fost efectuat in cadrul Bancii Comerciale Romane si a avut la baza aprofundarea tehnicilor si modalitatilor de relationare cu clientii, dar si dezvoltarea unor relatii de afaceri pe termen lung cu acestia.
Mar 2017 - Jun 2017: Smart Start
Trainingul a fost efectuat in cadrul Bancii Comerciale Romane si s-a desfasurat in 3 sesiuni :
1. Caracteristicile produselor de pasiv si ale serviciilor aditionale + un modul practic de aplicare a informatiilor;
2. Tehnici de relationare si comunicare cu clientii bancii;
3. Caracteristicile produselor de creditare + un modul practic de aplicare a informatiilor.
Jul 2014 - Oct 2014: Scoala Managerilor de Segment
Trainingul a fost efectuat in cadrul companiei Auchan Retail, s-a desfasurat in 4 sesiuni si a avut la baza urmatoarele aspecte:
- modalitati de implementare a politicii de discount generalizat a companiei;
- principii de baza aplicate in activitatea de achizitie a marfurilor;
- politici de calcul in stabilirea preturilor de vanzare ale produselor;
- alinierea permanenta la concurenta si la tendintele pietei;
- insusirea principiilor de baza in aplicarea unui management participativ.
Oct 2009 - Oct 2009: Basic Management
Sesiunea de training s-a desfasurat in cadrul companiei Real Hypermaket SRL si a avut la baza principii de construire a echipei si insusirea modului de integrare a noilor angajati
Certificari
May 2018 - May 2018: Certificare profesionala ``Bancher Certificat``
Reprezinta o calificare atribuita de catre BCR in urma sustinerii unui test scris in ceea ce priveste caracteristicile produselor, normelor metodologice, principiilor de etica profesionala si a unui test ce include un roll play in cadrul caruia este evaluata capacitatea de adaptarea la solicitarile clientului, respectarea pasilor de vanzare si aplicarea vanzarii in cruce.
Nov 2017 - Nov 2017: Dobandirea certificarii pentru promovarea si vanzarea produselor de asigurare de viata

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close