Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.10.1967

obiectiv

 

Implementarea abilitatilor tehnice si soft skills, concretizate in cadrul firmei prin angajament si performanta. Dezvoltarea carierei intr-un mediu profesional si dinamic.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Administrativ / Logistica, Functii publice, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2008 - 31.01.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: payroll specialist

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• verificarea si reglarea pontajelor, importul acestora in programul de salarii
• calculul bonusurilor, sporurilor, ajutoarelor sociale
• introducerea si verificarea concediilor medicale, intocmirea si depunerea dosarelor pentru recuperarea indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca
• intocmirea si depunerea dosarelor de accident de munca
• gestionarea popririlor pe salarii, a pensiilor facultative, a avansurilor salariale
• gestionarea conturilor bancare ale salariatilor, corespondenta cu bancile si efectuarea viramentelor salariale
• calcul salarial, rectificari

• verificarea statelor de plata, a contributiilor salariale si a impozitului pe venit
• transmiterea declaratiilor fiscale privind contributiile datorate si a impozitului pe venit
• inchiderea de luna in programul de salarii si generarea fisierelor si a rapoartelor salariale pentru departamentele HR si financiar

• monitorizarea permanenta a schimbarilor legislative din domeniul relatiilor de munca si domeniul fiscal
• colaborarea cu furnizorul Payroll in implementarea elementelor salariale, in functie de modificarile legislative sau necesitati interne
• asigurarea trainingului si suportului pe activitati de payroll si legislatia muncii colegilor din echipa

• consultanta si rapoarte pentru management
• analize salariale, statistici
• furnizarea datelor pentru studii salariale, intocmirea de situatii comparative raportat la rezultatele studiilor
• participarea la stabilirea bugetului anual, a acrruals-ului salarial lunar si a forecast-ului trimestrial

• comunicarea interna cu alte departamente
• comunicarea externa cu autoritatile publice (Casa de Asigurari de Sanatate şi Casa de Pensii Publice, Inspectoratul Teritorial de Munca, Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca)

• crearea, actualizarea si inactivarea userilor si a adreselor de mail ale angajatilor companiei

• administrarea dosarelor de personal si a bazei de date cu personalul
• intocmirea contractelor, actelor aditionale, deciziilor, suspendarilor, fiselor de post
• adeverinte diverse
• intocmirea de notificari diverse pentru angajati si corespondenta cu angajatii
• intocmirea actelor de pensionare, a actelor pentru indemnizatie crestere copil

01.08.1992 - 31.03.2008

Departament: altele

Titlu Job: inginer programator(1992-2003) si director adjunct(2003-2008)

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• crearea si actualizarea bazelor de date
• intretinerea sistemelor informatice si a programelor utilizate in cadrul firmei
• supervizarea inchiderilor de luna/punct de lucru si import de date pentru centralizare si analiza
• organizarea si sustinerea sesiunilor de training pentru angajatii firmei privind utilizarea soft-ului
• organizarea si conducerea serviciului desfacere care asigura gestionarea marfurilor si livrarea acestora catre clienti
• coordonarea activitatii sectiei de ambalare produse alimentare
• conducerea departamentului distributie
• studiu de piata si dezvoltare
• dezvoltarea relatiei de parteneriat cu clienti si furnizori
• negocieri
• responsabilitati privind rezultatele financiare

studii

 

Facultati:

1987 - 1992 Facultate / Colegiu: Ingineria Programarii orientata pe aplicatie la Facultatea de Automatica si Calculatoare din Timisoara.
1982 - 1986 Liceu: matematica-fizica la Liceul Traian din Drobeta Turnu Severin.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close