 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 20.01.1977 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:11.03.2005
|
|
obiectiv | |
|
- Studii superioare finalizate;
- Cunoasterea limbii engleze nivel avansat;
- Experienta de peste doi ani in domeniul administrativ;
- Cunostinte operare MS Office (Word si Excel);
- Competente excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana, engleza;
- Capacitate de analiza, sinteza, organizare si solutionare a problemelor;
- Persoana pozitiva, placuta, cu spirit de echipa.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Traduceri Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2018 - 30.09.2019 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: patient advisor Responsabilitati: Preluarea apelurilor si rezolvarea tuturor cerintelor clientilor intr-o maniera profesionista, telefonic sau prin email;
Efectuarea programarilor pe diverse specialitati/ medici, in functie de nevoile mentionate de pacienti;
Colaborare cu alti colegi sau team leaderi in vederea rezolvarii situatiilor dificile;
Operarea simultana in diverse programe de calculator, specifice activitatii dintr-un call-center;
Preluarea apelurilor atat in lb romana, cat si in lb. engleza.
|
|
01.03.2011 - 31.07.2012 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent front office Responsabilitati: Furnizarea, cu amabilitate, a informatiilor solicitate de clienti;
Tehnoredactarea documentelor conform necesitatilor;
Activitati specifice de secretariat (primirea si transmiterea mail-urilor, fax-urilor,fotocopiere documente);
Primirea clientilor, activitati de protocol;
Introducerea si editarea informatiilor in baza de date a companiei. |
|
01.09.2001 - 30.09.2007 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: profesor de muzica Responsabilitati: -planificarea si organizarea evenimentelor cultural-artistice, ca profesor reprezentant al scolii in care activam;
-comunicare continua cu copiii si parintii din diverse medii sociale;
-colaborator in diverse proiecte, alaturi de alti profesori din scoala si din alte scoli;
-participare la diferite training-uri in domeniu. |
| studii | |
|
Facultati: 1995 - 2001 Facultate: Pedagogie muzicala la Academi de Muzica “G. Dima” din Cluj-Napoca.
Premii Atestat de operare PC |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|