Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.03.1982

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

evolutie personala si in cariera

Salariu: nespecificat

Beneficii: procent din vanzari,bonuri

Tip job: Full time

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: partnership manager

Responsabilitati:

- Incheierea parteneriatelor cu firme de training si consultanta din Europa in vederea livrarii cursurilor Institutului KPI in domeniul Managementul Performantei;
- Cercetare si analiza de piata pe baza indicatorilor economici si politici, GDP, populatie, top industrii, sector public vs sector privat, cursuri deja existente si competitie in acest domeniu;
- Incadrarea zonelor geografice/tarilor in praguri de investitie si ofertare pe baza analizei de piata;
- Crearea si implementarea procesului de on-boarding pentru noii angajati ai echipei.

01.05.2014 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process expert credit cards and paypal

Responsabilitati:

Procesarea prin sistem(AS400) a comenzilor ,facturilor si notelor de credit cu eroare platite cu cardul/PayPal
· Contactarea clientilor prin telefon/email/posta
· Procesarea manuala prin sistem extern(ITS) a platilor si notelor de credit pe tipuri de erori si carduri specifice
· Investigarea si rezolvarea problemelor primite pe email (SLA 24) sau escaladate(telefon-Manager calls)
· Prelevare de informatii din diferite departamente-Serviciu Clienti,sistem , banc a, Paypal, AIBMS , E-billing(platforma online de plati),departamentul de frauda etc.
· Investigarea si rezolvarea disputelor ridicate de clienti prin banca si PayPal
· Investigarea conturilor care prezinta anumiti factori de risc -conturi de Frauda
· Evaluarea lunara a activitatii calitative(QC) a membrilor echipei pe un esantion prestabilit de 40 conturi alese aleator
· Monitorizarea zilnica a activitatii membrilor echipei si a sub-proceselor
· Escaladarea diferitelor erori de sistem echipelor de IT din tara si UK// Manager PayPal//Manager Ebay
· Raportarea zilnica/saptamanala si lunara a cifrelor pe diferite sub-grupe de proces (Carduri de credit// PayPal//Plati nealocate etc)
· Reconcilierea zilnica a platilor prin PayPal de pe Ebay
· Crearea unui orar saptamanal operational in functie de necesitatile zilnice si personale
· Back-up pe procesul de alocari de plati pe baza de remitere
· Suport pe procesul de carduri pe tarile din echipa (UK/IE/SPANIA/ITALIA/FRANTA/GERMANIA/ AUSTRIA/OLANDA/BENELUX
· Membru KSquad (echipa de traineri):crearea ,livrare si abaptarea de trainiguri pe procesul de carduri pentru persoanele noi in companie si echipa pe baza procedurilor existente/a gradului de uzanta a procesului/a feed-back-ului primit/a tipologiei grupului
· Membru al echipei implicate in procesul de armonizare a proceselor de carduri de pe tarile mai sus mentionate in vederea creării unei proceduri unice pentru toate regiunile
· Updatarea procedurilor la 6 luni

01.06.2013 - 31.05.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process assistant-support team

Responsabilitati:

Introducerea in sistem a comenzilor primite pe email / fax
· Transferul de comenzi si facturi intre conturi
· Emiterea de proforme/ facturi /note de credit manuale
· Schimbarea numelui/adreselor de pe conturi la cererea clientului si in functie de procedura
· Trimiterea de documente catre client(facturi,note de credit,situatii de cont si plati)
· Membru KSquad (echipa de traineri):livrare de trainiguri pe procesul de carduri pentru persoanele noi in companie si a altor traininguri in cadrul echipei

01.01.2013 - 30.06.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process assistant credit hold team

Responsabilitati:

Asesarea comenzilor plasate pe conturi nou deschise sau care nu au avut activitate in ultimele 6 luni-carduri sau conturi ce platesc pe facturi
· Setarea/modificarea limitelor de credit pe baza rapoartelor de credit (Experian/ Company's House ) sau a istoriei de plati si comenzi deja existente pe cont
· Contactarea clientilor in vederea obtinerii de informatii suplimentare in cazul in care datele oferite mai sus nu sunt suficiente
· Procesarea de plati partiale in cazul conturilor a caror limita de credit nu permite eliberarea comenzilor
· Investigarea conturilor cu particularitati si factori de risc-Frauda
· Procesarea comenzilor,notelor de credit si facturilor cu eroare platite cu cardul/PayPal
· Contactul cu clientii in vederea obtinerii unei noi plati
· Rezolvarea problemelor de carduri primite via email

01.01.2012 - 31.01.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process assistant credit cards team

Responsabilitati:

Procesarea comenzilor /notelor de credit si facturilor cu eroare platite cu cardul/PayPal
· Contactul cu clientii in vederea obtinerii unei noi plati
· Rezolvarea problemelor de carduri primite via email
· Procesare manuala de plati/note de credit prin sistem extern-ITS
· Investigarea conturilor cu particularitati si factori de risc-Frauda
· Contactul cu serviciul clienti in vederea ridicarii unor note de credit /Credit Hold-in vederea setarii limitei pe un cont de card (in functie de procedura)

01.04.2010 - 31.01.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: process assistant credit and collection

Responsabilitati:

Colectarea datoriei mai mari de 60 zile de pe conturile clientilor
Alocarea datoriei in functie de cerintele clientilor
Contactul cu alte departamente(Serviciu Clienti//Carduri//Credit Hold) pentru a crea note de credit in cazul returnarii de bunuri,procesarii de plati si comenzi in cazul depasirii limitei de credit
Trimiterea catre agentia de litigiu a conturilor unde datoria nu a fost platita in urma aplicarii procedurilor standard.

01.09.2007 - 31.03.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef raion lactate

Responsabilitati:

Amenajarea raionului in vederea deschiderii magazinului
· Plasarea de comenzi zilnice in functie de stoc/vanzari/pierderi
· Inventarierea zilnica/anuala a stocului
· Contactul cu furnizorii// Account Managerilor//colegilor in alte orase(deplasare -oferirea de suport in urma deschiderii-Bacau,Timisoara)
· Modificarea lay-out-ului in functie de promotiile saptamanale si a cifrei de vanzari a anumitor produse
· Crearea de promotii interne (promovarea anumitor produse pe capete de raft-rotatie)
· Transferul intre magazine
· Receptia marfii
· Stabilirea unui orar functional care sa corespunda nevoilor de business si ale angajatilor
· Plasarea produselor la raft
· Pregatirea raionuluisi a documentelor necesare necesare auditelor externe

01.10.2006 - 30.06.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: sef raion lactate-congelate

Responsabilitati:

Amenajarea raionului in vederea deschiderii magazinului
· Plasarea de comenzi zilnice in functie de stoc/vanzari/pierderi
· Inventarierea zilnica/anuala a stocului
· Contactul cu furnizorii// Account Managerilor//colegilor in alte orase(deplasare -oferirea de suport in urma deschiderii-Iasi)
· Modificarea lay-out-ului in functie de promotiile saptamanale si a cifrei de vanzari a anumitor produse
· Crearea de promotii interne (promovarea anumitor produse pe capete de raft-rotatie)
· Transferul intre magazine
· Receptia marfii
· Stabilirea unui orar functional care sa corespunda nevoilor de business si ale angajatilor
· Plasarea produselor la raft
· Pregatirea raionuluisi a documentelor necesare necesare auditelor externe

01.10.2005 - 31.05.2006

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor colaborator centrul lingua -universitatea babes -bolyai cluj napoca-facultatea de stiinte economice -curs de zi-business english

Responsabilitati:

Grupe-an 1 si 2
Curs de zi-Business English-gramatica si text
Material folosit-programa scolara si alte materiale anexa-articole,experienta proprie,role-play,dezbateri pe marginea temelor din programa scolara ,eseuri(%nota de examen),crearea produselor de publicitate proprie(% din nota de examen),
Evaluari partiale in vederea stabilirii nivelului de cunostinte acumulate si a gradului de intelegere a materiei
Meditatii la cererea stundentilor

01.09.2005 - 31.05.2006

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent relatii cu publicul

Responsabilitati:

Crearea si updatarea arhvei ofertelor de vanzare-cumparare-inchiriere
· Relatii cu clienti i
· Mentinerea legaturii cu agentii de pe teren
· Crearea de spatiu publicitar
· Crearea de anunturi in cadrul ziarului Piata de la A-Z sectiunea Imobiliare

studii

 

Facultati:

2005 - 2006 Masterat: la din cluj napoca.
2001 - 2005 Facultate: la din cluj napoca.
1997 - 2001 Liceu / Școală profesională: la din cluj napoca.

Premii

Traininguri
May 2016 - May 2016: Coaching and Feedback
Ce inseamna Coaching
Metode de Coaching
Cum aplicam Coaching-ul in viata profesionala
Ce inseamna Feedback
Feedback pozitiv vs Feedback negativ
Scopul unui Feedback
Metode de Feedback
Cum dam un feedback
Apr 2016 - Apr 2016: Persuasion and Influence
Ce presupune persuasiunea
Ce implica influentarea
Aplicabilitatea lor in viata profesionala si personala
Strategii de persuasiune:Credibilitate,Beneficiu,Dovada palpabila,Conexiune emotionala
Strategiile lui Cialdini:Reciprocitate,Autoritate,Perseverenta,Afinitate,Consens,Raritate
Metode de influentare
Teste
Apr 2015 - Apr 2015: Lean
Reducerea timpului unei activitati prin observarea si concentrarea asupra factorilor esentiali
Optimizarea muncii
Six Sigma
Probleme vs Oportunitati de imbunatatire
Feb 2014 - Feb 2014: Asertivitate si Comunicare
Ce insemana sa fii asertiv
Ce presupune comunicarea
Cum facem ca mesajul sa fie perceput corect
Jun 2013: Credit cards training
Membru al echipei de training din cadrul Office Depot-crearea si livrarea de traininguri pe procesul de carduri si al altor procese in functie de nevoile personalului si ale companiei
Calificari
Oct 2006: Autorizatie traducator Engleza-Norvegiana

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close