Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.07.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.12.1999

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie care are un mediu de lucru profesionist, serioasa si bine organizata, care vrea sa investeasca in angajati seriosi si devotati pentru a obtine obiective maxime.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Salariul si beneficiile sa fie in concordanta cu al celorlalti colegi, dar si cu sarcinile de serviciu.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, ONG / Voluntariat, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Targoviste, Moreni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: partener servicii clienti

Responsabilitati:

- efectuarea de tranzacții cash/non-cash pentru clienti
- asigura asistenta clienților privind produsele din portofoliu
- colaborarea pentru atingerea obiectivelor manifestând spirit de echipă
- adaptarea la standardele înalte, respectând termenele de timp si de calitate stabilite
- asumarea răspunderii pentru deciziile si actiunile din interacțiunile avute
- acționarea cu integritate conform standardelor stabilite
- stimularea dezvoltării afacerii construind relații durabile cu clientii interni și externi
- atitudine proactiva in abordarea clienților si acționarea cu profesionalism și perseverență in dezvoltarea relației de bussines

01.02.2014 - 01.12.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

mentinerea si imbunatatirea relatiilor comerciale cu furnizorii interni;
- gestionarea contractelor de achizitie: negocierea conditiilor comerciale, pretul net de achizitie, discounturi promotionale, bonusuri, termene de plata, preavizul de modificare al preturilor, termenele de livrare;
- gestionarea modificarilor de preturi sub forma primirii, verificarii si negocierea preturilor anuntate de furnizor, informarea si transmiterea modificarilor catre departamentele implicate;
- urmarirea gamei de produse existente pentru asigurarea continuitatii stocurilor, lansarea comenzilor si organizarea termenelor de livrare a acestora;
- derularea si urmarirea contractelor din momentul lansarii comenzii si pana la sosirea marfurilor;
- monitorizarea evolutiei vanzarilor si cooperarea cu echipa de vanzari;
- cercetarea de piata in vederea identificarii competitorilor si analiza datelor;
- realizarea studiilor de piata pentru produsele comercializate de companie din punct de vedere al relatiei cerere-oferta, al evolutiei preturilor, al metodelor de promovare;
- identificarea de noi furnizori in scopul imbunatatirii calitatii si conditiilor comerciale, obtinerea de oferte, analizarea acestora si luarea deciziilor in privinta inceperii colaborarii;
- evidenta platilor catre furnizori in functie de termenul de plata agreat;
- elaborarea raportelor specifice de activitate;
- introducerea facturilor de achizitie in programul de contabilitate
- intocmirea situatiei de vanzari saptamanale si monitorizare platilor efectuate de catre clientii

01.05.2011 - 01.01.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: economist achizitii

Responsabilitati:

- mentinerea si imbunatatirea relatiilor comerciale cu furnizorii interni;
- gestionarea contractelor de achizitie: negocierea conditiilor comerciale, pretul net de achizitie, discounturi promotionale, bonusuri, termene de plata, preavizul de modificare al preturilor, termenele de livrare;
- gestionarea modificarilor de preturi sub forma primirii, verificarii si negocierea preturilor anuntate de furnizor, informarea si transmiterea modificarilor catre departamentele implicate;
- urmarirea gamei de produse existente pentru asigurarea continuitatii stocurilor, lansarea comenzilor si organizarea termenelor de livrare a acestora;
- derularea si urmarirea contractelor din momentul lansarii comenzii si pana la sosirea marfurilor;
- monitorizarea evolutiei vanzarilor si cooperarea cu echipa de vanzari;
- cercetarea de piata in vederea identificarii competitorilor si analiza datelor;
- realizarea studiilor de piata pentru produsele comercializate de companie din punct de vedere al relatiei cerere-oferta, al evolutiei preturilor, al metodelor de promovare;
- identificarea de noi furnizori in scopul imbunatatirii calitatii si conditiilor comerciale, obtinerea de oferte, analizarea acestora si luarea deciziilor in privinta inceperii colaborarii;
- evidenta platilor catre furnizori in functie de termenul de plata agreat;
- elaborarea raportelor specifice de activitate;
- identificarea de noi game de produse si stabilirea colaboratorilor pentru aceste produse
- cresterea cifrei de afaceri pe un anumit segment de produse
- modificarea conditiilor comerciale cu furnizorii existenti in vederea cresterii marjei de profit
- realizarea unor promotii care au avut ca rezultat cresterea profitului pe un anumit segment de produse

02.04.2006 - 12.11.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- conducerea departamentului de aprovizionare si desfacere raspunzand de planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor departamentului;
- mentinerea si imbunatatirea relatiilor comerciale cu furnizorii interni;
- gestionarea contractelor de achizitie: negocierea conditiilor comerciale, pretul net de achizitie, termene de plata, preavizul de modificare al preturilor, termenele de livrare;
- gestionarea modificarilor de preturi sub forma primirii, verificarii si negocierea preturilor anuntate de furnizor, informarea si transmiterea modificarilor catre departamentele implicate;
- derularea si urmarirea contractelor din momentul lansarii comenzii si pana la sosirea marfurilor;
- identificarea de noi furnizori in scopul imbunatatirii calitatii si conditiilor comerciale, obtinerea de oferte, analizarea acestora si luarea deciziilor in privinta inceperii colaborarii;
- negocierea contractelor de transport rutier si solutionarea problemelor aparute pe parcursul desfasurarii acestora;
- completarea documentelor de contabilitate primara, instrumente de plata catre colaboratori si alte documente conexe;

20.12.2005 - 01.03.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Introducerea datelor din contabilitate primara in programul de contabilitate OMNIDATA.

01.03.2005 - 15.09.2005

Departament: altele

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

- incheierea de contracte Connex
- vanzarea de telefoane mobile si accesorii pentru telefoanele mobile
- contabilitatea primara din cadrul magazinului

studii

 

Facultati:

2000 - 2004 Facultate: Management la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Specializare Managementul serviciilor

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close