 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 19.03.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:18.10.2016
|
|
obiectiv | |
|
Urmăresc un loc de muncă prin care să mi se ofere șansa de a-mi pune în evidență
capacitățile intelecuale și practice necesare dezvoltării carierei și să răspund în același timp
exigențelor și provocărilor companiei
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.11.2017 - prezent Departament: banci Titlu Job: partener clienți retail Responsabilitati: Identificarea nevoilor clienților și a oportunitaților de vanzare a produselor și
serviciilor oferite de banca și subsidiarele băncii
• Principalele responsabilităţi: efectuarea de operațiuni cash și non-cash pentru clienții
băncii |
|
01.04.2013 - 31.10.2017 Departament: vanzari Titlu Job: operator ghișeu birou de schimb valutar/ amanetar Responsabilitati: Principalele responsabilităţi: evidență contabilă, financiară și de gestiune,
respectarea tuturor procedurilor cu privire la manipularea banilor
• Întocmirea corectă şi la zi a contractelor de amanet, precum şi lichidarea acestora;
ţinerea evidenţei primare a actelor în punctul de lucru; operare casă de marcat şi
PC |
|
01.06.2012 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: membru în cadrul corpului de experți electorali al autoritații electorale permanente bucurești Responsabilitati: Buna supervizare a procesului electoral, a buletinelor de vot, numărătoarea
voturilor și a tuturor detaliilor logistice
• Gestionarea situațiilor de conflict și a votului ilegal |
|
01.11.2011 - 28.02.2013 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: lucrator comercial Responsabilitati: Operare case de marcat şi PC
• Deservirea amabilă și rapidă a clienților
• Cunoașterea normelor pentru produse alimentare și nealimentare, depozitarea,
manipularea și aranjarea produselor, menținerea ordinii și curățeniei la locul de
muncă, participarea la realizarea inventarelor |
|
21.07.2011 - 20.11.2011 Departament: vanzari Titlu Job: agent marketing Responsabilitati: - Responsabil pentru pregatirea documentelor de livrare (facturi, in conformitate cu acordurile cu clientii), incasari si plati in numerar (incasari si ordine de plata / chitante), etc
- Furnizarea de asistenta tehnica cu clientii comerciali si clienti potentiali;
- Sa tina evidenta contabila si sa mentina relatii cu clientii primari din portofoliu;
- Rezolvarea cu promptitudine a tuturor plangerilor de la clienti
- Cooperarea cu alti angajati si colegi din cadrul companiei.
- Constiinciozitate in ceea ce priveste sarcinile ce trebuie sa fie îndeplinite.
- Menținerea confidențialitatii rezultatelor și a informațiilor aflate în posesia sa cu privire la produse si clientii companiei.
- Indeplinirea procedurile financiare și contabile
- Efectuarea de studii de piata pentru a identifica potentialii clienti.
- Analizarea ofertele de publicitate
- Gestionarea unei serii de date statistice: numar de clienti, numar de operatiuni, produse de evaluare. |
|
01.09.2007 - 01.06.2011 Departament: merchandising / promoteri Titlu Job: promoter Responsabilitati: - Promovarea vanzarilor si vanzarile directe de bunuri si servicii care fac obiectul ofertei comerciale a organizatiei.
- Perspectiva de piata pentru a identifica potentialii clienti, cautand în mod constant pentru a atrage noi clienți.
- Atingerea vanzarilor lunare si anuale conform planului stabilit.
- Stabilirea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii.
- Pregatirea materialelor sintetice periodice (rapoarte, statistici) si de prezentare (estimare).
- Participarea activa la reuniunile interne si colective, impreuna cu clientii si partenerii. |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Evaluarea Integrată a Stării Mediului la Facultatea de Geografie, Universitatea din București din București. Principalele discipline studiate/ Competente profesionale dobandite:
• Transformarea mediului natural în mediu artificial, costurile de mediu suportate
de comunitatea umană, analiza multidisciplinară a fenomenului antropic asupra
mediului natural
• Monitorizarea mediului - Analiza GIS (Sisteme Informaționale Geografice) prin
intermediul unor formulare dinamice spațiale și temporale ale presiunii umane
• Reabilitarea mediilor degradate și gestionarea durabilă a mediului
2007 - 2010 Facultate: Diploma de licență, Facultatea de Geografie la Universitatea din București din București. Principalele discipline studiate:
• Geografia fizică din România, Geografia Umana și Economică, Europa
Multiculturală
• Cartografierea elementelor de topografie/ reprezentare geografică de bază
• Biogeografie și zonele protejate, Geografia mediului
• Teledetecție și Sisteme Informatice Geografice (GIS)
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Știinte ale naturii la Liceul Teoretic C.A . Rosetti din Bucrești.
Premii Certificari
Oct 2011 - Nov 2011: Curs de Auditor de Mediu
Organizat de SC Auditeco Ges SRL, recunoscut la nivel național
Competențe dobândite conform standardului ocupațional:
• Realizarea auditului intern
• Elaborarea programului de audit intern
• Întocmirea documentației de management de mediu
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|