Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.01.1982

obiectiv

 

Sunt interesată să-mi folosesc abilitățile de comunicare cu clienții, organizare, spirit analitic, motivarea echipei și obținerea rezultatelor la timp.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: pr specialist

Responsabilitati:

Proiectarea și gestionarea prezentărilor multimedia și materialelor publicitare. Dezvoltarea strategiei de comunicare în marketing și supravegherea implementării acesteia în ceea ce privește promovarea serviciilor și creșterea imaginii companiei. Dezvoltarea și menținerea relațiilor de colaborare cu clienții companiei. Identificarea nevoilor de bussiness ale clienților și furnizarea soluțiilor optime. Coordonarea activității de vânzări – negocierea și urmărirea derulării în condiții optime a contractelor cu diverși clienți. Organizarea workshop-urilor, evenimentelor, conferințelor în vederea lansării serviciilor noi, promovarea companiei; dezvoltarea brandului. Realizarea de studii referitoare la percepția clienților asupra serviciilor companiei și participarea la dezvoltarea și îmbunătățirea pachetului de servicii.

01.03.2016 - 30.11.2016

Departament: marketing

Titlu Job: marketing communications specialist

Responsabilitati:

Implementarea planului de marketing la nivelul întregii companii prin organizarea de activități (cercetare de piață, profil companie, dezvoltare campanii de fidelizare clienți, etc). Creare de strategii de marketing în comunicare și promovare a noilor servicii lansate și realizarea campaniilor de marketing. Prezentarea compania și serviciile acesteia la diferite evenimente. Dezvoltarea și menținerea relațiilor profesionale cu partenerii interni și externi (agenții de publicitate, posturi TV, participări la evenimente în afara companiei în vederea dezvoltării parteneriatelor). Organizarea și dezvoltarea activităților de comunicare internă și externă. Crearea și dezvoltarea imaginii companiei în zona socială, educațională și de business. Negocierea clauzelor și termenelor comerciale generale dintre Lagermax AED România și colaboratorii acesteia.

01.01.2010 - 31.01.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: office of communications specialist

Responsabilitati:

Dezvoltarea efecientă a strategiilor de comunicare organizațională. Creare de conținut pentru mass-media, presa online, newsletter-ul și revistele lunare ale organizației. Editare video, audio pentru diferitele proiecte din cadrul organizației. Promovarea imaginii organizației prin activitatea desfășurată. Negocierea diferitelor contracte și protocoale de colaborare, organizare de evenimente networking. Asigurarea unei excelente intercomunicări cu publicurile externe (Universități din SUA și UE, ONG –uri din USA și UE) în vederea lărgirii și dezvoltării echipelor de colaboratori străini pe teritoriul României. Crearea și realizarea de proiecte ce aveau ca scop integrarea grupurilor etnice minoritare în societatea românească. Asigurarea repartizării informațiilor către toate departamentele organizației, precum și în sens invers. Instituirea diferitelor proiecte pentru personalul intern în vederea creșterii eficienței la locul de muncă.

01.11.2005 - 31.12.2009

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: fondator/administrator

Responsabilitati:

Conducerea Centrului de Instruire. Coordonarea și administrarea activităților de management și predare. Crearea sistemului de management a școlii și introducerea procedeelor, sistemului protocolar. Crearea unui curriculum de studiu și implementarea metodologiei de predare în vederea asimilării informațiilor și realizării proiectelor la nivel de excelență de către beneficiarii acestei școlarizări. Stabilirea și dezvoltarea relațiilor de colaborare cu partenerii, clienții (cursanții) și finanțatorii școlii. Monitorizarea progresului atins față de obiectivele propuse, pregătirea și organizarea planurilor de activitate și pregătirea eficientă a echipamentului unei desfășurări eficiente a activităților din cadrul școlii.

01.09.2002 - 31.07.2004

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesoară de limbă și literatură engleză

Responsabilitati:

Fundamentarea proiectării didactice pe baza cunoștințelor de limbă engleză ale elevilor accumulate anterior; stabilirea obiectivelor și strategiilor didactice optime, elaborarea documentelor de proiectare și propunerilor și a conținuturilor curriculum-ului în ce privește decizia școlii. Asigurarea formării competențelor specific disciplinei și identificarea posibilităților de învățare ale elevilor.

01.09.2001 - 30.06.2002

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesoară de engleză

Responsabilitati:

Administrarea metodologiei de predare și pregătirea materialelor pentru o dezvoltare eficientă a competențelor de cunoaștere a limbii engleze. Respectarea normelor și programului de bază a desfășurării activităților, adaptarea unei strategii fiecărei grupe în parte. Asigurarea comunicării cu alte cadre didactice și sprijinirea acestora în activitățile educaționale

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Masterat: Comunicare și Relații Publice la Școala Națională de Științe Politice și Administrative (SNSPA) din București. Cursurile Management în Situații Criză, Management Audio-Video, Sociologia Televiziunii, Mass-Media și Societatea, Comunicarea Audio-Vizuală, Gramatica Televiziunii, Montajul, Analiza Imaginii, Istoria Presei, Emisiuni Radio, TV mi-au oferit cunoștințe și pregătire în domeniul Audio-Vizual.
2000 - 2004 Facultate: Facultatea de Filologie și Istorie, Specializarea Limbi Străine la Universitatea de Stat Bogdan Petriceicu Hașdeu din or. Cahul, Republica Moldova. Cursul de Psihopedagogie, Psihologie, Metoda Predării, Limba și Literatura Engleză îmi întregește pregătirea profesională în vederea unei cariere în Educație.

Premii

Certificari
Nov 2013 - Jun 2015: Leadership Skills Development Program
Dezvoltarea calităților de lider; leadership în situații criză; dezvoltarea echipei și antrenarea acesteia în proiecte; strategii de coordonare a proiectelor; mentorare și coaching, etc.
Oct 2011 - May 2013: ICL - Institutul de Consiliere și Coaching Pentru Viață
Metode de consiliere și coaching; Psihologie; pregătire în consiliere educațională; consiliere premaritală, maritală; consiliere profesională;
Jul 2004 - Sep 2005: Centrul de Instruire Operator Calculator, București
Operare sistemul Windows și Linux; cunoștințe solide pachetul Microsoft și Open (varianta pt Linux); blogging; editare audio-video (montaj); hardware; etc.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close