Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.04.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.06.2004

obiectiv

 

Obiectivul meu pe termen lung este să îmi continui cariera în Marketing și PR. Consider că istoricul profesional, aptitudinile și experiența dobândită de-a lungul anilor mă ajută să ating rezultatele dorite și să aduc plus-valoare companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - 31.12.2017

Departament: management

Titlu Job: pr manager

Responsabilitati:

Dance Club-ul timișorean Epic Society s-a înființat în anul 2013, iar în decursul a doar 2 ani, s-a poziționat ca cea mai bună locație de divertisment din vestul țării, cu o notorietate semnificativă în toată Romania.
Web: https://www.facebook.com/EpicSociety.ro/

Fac parte din echipa care a pus bazele proiectului ce avea să devină Epic Society. Am fost implicată direct în stabilirea strategiei de branding, înregistrarea mărcii și cel mai important, stabilirea viziunii, a serviciilor și a publicului țintă căruia noua locație urma să se adreseze.

Cercetare & PR
Odată cu inaugurarea locației, am devenit direct responsabilă de evenimentele clubului iar cu susținerea echipei am realizat timp de 4 ani programul de divertisment prin:
- stabilirea celor mai potriviți artiști și evenimente în concordanța cu viziunea brandului.
- crearea conceptului de eveniment de la idee, copywriting, mecanism de desfașurare, booking de artiști / performeri, decor, cadouri personalizate, etc
- comunicare online, comunicare mass-media, apariții în emisiuni tv, reportaje.

Management de Eveniment & Bookings
Unul dintre primele concepte pe care le-am gândit și implementat la Epic Society a avut la bază un sentiment de nostalgie fața de vremea când comunicarea se făcea exclusiv „offline” iar gândurile bune se trimiteau în general prin poștă.
Am numit evenimentul „Postcards” și am creat un loc special în club, unde clienții puteau completa și expedia vederi prietenilor sau celor dragi aflați la distanța.

Evenimentul a avut un grad mare de răspuns, la prima ediție însumând aproximativ 70 de vederi completate de către clienți și expediate de echipa noastră către destinatari. Vederile personalizate Epic Society au ajuns în Statele Unite, Europa iar majoritatea în Timișoara și România. Acțiunea a declanșat un răspuns emoțional, confirmat de feedback-ul pozitiv primit de la clienți, și de răspunsurile generate online

Am încercat prin fiecare acțiune să aduc plus valoare clubului și clienților. Am realizat evenimente cu artiști în premieră națională și am încercat să creez o experiență nouă clienților, fapt ce a dus la formarea unei adevarate comunități.

În toamna anului 2013 am negociat și contractat în premieră dj-duo „Klingande”. Evenimentul a fost o premieră națională, unic până în momentul de fața în România. Klingande au câștigat discul de aur și platină în Franța, Belgia și Germania, iar în România au fost locul 1 în topurile radio și TV.

Abilitațile de comunicare mi-au fost întotdeauna de folos pentru a împinge termenele limită de realizare a diverselor servicii de către furnizori, astfel încât evenimentele să se poată desfașura conform planului.

Un exemplu de „zi cu zi” este rezolvarea unei întârzieri de livrare al unui echipament foarte scump. Furnizorul a garantat livrarea până vineri, iar joi, cu o zi înainte de eveniment, a anunțat că echipamentul va ajunge abia luni. Fiind un element vital desfășurării evenimentului am obținut informațiile despre traseul tirului și locul de descarcare, am obținut cooperarea staff-ul depozitului (nu aparținea de funizor), am contractat și coordonat un transport suplimentar să ridice și să livreze echipamentul la Timișoara cu doar câteva ore înaintea evenimentului.

Vânzări:
Serviciile oferite de firmă sunt variate, astfel că în locație se pot organiza și evenimente corporate.
Începând din 2013 sunt responsabilă pentru vânzările de servicii către companii, înregistrând în fiecare an creșteri semnificative. Comparativ cu 2013 cand am realizat 2 vânzări de evenimente (prin conceperea ofertelor, realizarea textelor de vânzare, coordonarea graficii pentru prezentare/ brosură, prospectarea companiilor locale, contactarea, ofertarea, negocierea și contractarea) in 2015 am înregistrat 9 evenimente de companie.

Activitate editorială:
Un proiect special și important atât pentru mine personal cât și pentru Epic Society a fost realizarea revistei tipărite - Epic Magazine - The First Issue. Am propus, inițiat și coordonat acest proiect până la finalizarea lui în februarie 2014, când s-a lansat într-un tiraj de 2000 de exemplare. În cadrul proiectului am coordonat 2 persoane, am propus și implementat strategia de PR, am realizat articole si editorialul, am editat texele de la ceilalți scriitori, am negociat ofertele de tipar, am stabilit locațiile partenere pentru distribuție locală, am gândit și realizat evenimentului de lansare. Revista în format electronic o puteți vizualiza aici: http://epicsociety.ro/epic_magazine.pdf

01.05.2011 - 31.12.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: pr & sales manager

Responsabilitati:

Departamentul: Vânzări | Industria: Artă / Entertainment

Agenția Club Management înființată în anul 2008 are ca domeniu de activitate impresariatul, managementul artistic și de eveniment.

PR
M-am alăturat agenției în anul 2011 pe postul de PR pentru artiștii de muzică pop Kamelia și George Hora. Am realizat, menținut și dezvoltat rețeaua de contacte media: reviste, publicații, site-uri de știri și muzică, radiouri, posturi TV, jurnaliști locali și naționali.
Am crescut notorietatea artiștilor prin știri, interviuri, apariții în presa scrisă, online și am realizat acțiuni de creștere a profilelor online (concursuri, campanii).

A&R
Una din activitățile de bază în cadrul firmei a fost urmărirea trend-urilor muzicale, descoperirea de noi artiști, contactarea, negocierea și semnarea contractelor de exclusivitate în România. În decursul a 3 ani, am semnat Dj: Stefan Biniak, Nora en Pure, Sebastien, Ferreck Dawn, Pascal Junior. După semnarea contractelor am promovat artiștii si am crescut notorietatea lor pe piața muzicală din România.

Sales
Ulterior semnării și promovării artiștilor, am prospectat cluburile din țară, am contactat, ofertat și vândut evenimente pentru artiștii exclusivi. În medie am realizat aproximativ 80-100 de evenimente/ an.

Marketing
Un client al agenției a fost echipa timișoreană de baschet BC Timba Timișoara, pentru care împreună cu echipa am realizat strategia de marketing și promovare în sezonul 2012 – 2013. Am realizat pentru Timba materiale de promovare (conținut/ texte), am recrutat și coordonat echipa de majorete, mascota, promovarea online și offline, am realizat acțiuni de community building.

01.06.2010 - 31.12.2010

Departament: jurnalism / editorial

Titlu Job: copywriter

Responsabilitati:

Am colaborat în regim part-time cu firma Share Dimension (specializata in creare de software pentru sali de cinema) pentru realizarea de conținut pentru noul website. Am realizat textele în limba engleză, atât pentru paginile site-ului, cât și pentru rubrica de știri/ noutați.

01.08.2007 - 31.10.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: agency assistant

Responsabilitati:

În vara anului 2007, se pregatea în România reforma pensilor private, o reformă ce avea să modifice sistemul de cumulare a pensilor.
În cadrul Fincop Broker, am deținut funcția de Asistent de Agenție, și am realizat suportul pentru construirea, administrarea și monitorizarea forței de vânzări.

Am realizat dosarele pentru agenți în vederea avizării CSA și am oferit asistență în toate procesele structurii de vânzări: 600 de agenți în Timișoara și 230 de agenți în Reșița.

Perioada campaniei a fost cea mai intensă experiență profesională, datorită volumului mare de activități, a numeroaselor provocări dar și datorită rezultatelor exceptionale.

Organizam săptamânal seminarii de recrutare, ședinte de training pentru noii agenți și ocazional evenimente speciale (aniversări, petreceri de Crăciun).

Am operat portofolii de client și am realizat calculul comisioanelor pentru agenți. Ulterior, când activitatea agenției s-a schimbat în Broker de Asigurare, am realizat oferte, am asistat procesele echipelor de vânzari, am realizat raportările către HQ, și am susținut cursurile de pregătire pentru agenți.

01.10.2003 - 30.06.2004

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

În timpul facultații am activat ca și promoter pentru firma Vinarte. Am realizat degustări de vinuri în centre comerciale și la târguri de profil. Această activitate mi-a dezvoltat comunicarea, abilitatea de relaționare cu publicul și aptitudinile de vânzare.

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Jurnalism la Universitatea Tibiscus din Timisoara.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Liceul Teoretic Ioan Jebelean din Sannicolaul Mare / Timis.

Premii

Traininguri
Oct 2016 - Oct 2016: Brian Tracy - Total Business Mastery
Cum să oferi un produs grozav
Crește vânzările
Mărește gradul de profitabilitate a afacerii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

italiană(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close