Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

06.06.1983

obiectiv

 

- persoana responsabila, ambitioasa, dinamica, rezistenta la stres si efort prelungit de munca; - sociabila si foarte usor adaptabila; - incerc sa gasesc cele mai bune solutii in situatiile imprevizibile (de criza); - persoana foarte motivata si realista, bine organizata; - gandire analitica si pozitiva; - excelente abilitati in activitati de office management si relatii inter-umane; - bune abilitati de planificare, prioritizare, evaluare; - capacitatea de a colabora eficient cu cei din jur; - asumarea de responsabilitati voluntare; - fire competitiva, orientata spre rezultate, cu viziune pe termen lung; - gandire pozitiva, incoruptibila, confidentiala. - peste 10 ani de experienta in management (4 ani – management de criza, 6-7 ani – management relatii clienti, sales si dezvoltare/business)

Salariu: 10.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Transport / Distributie, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - 30.11.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: foreign rights manager

01.07.2019 - 30.11.2019

Departament: marketing

Titlu Job: pr manager & member of sustainabilty board

01.11.2017 - 30.06.2019

Departament: marketing

Titlu Job: p.r., sales & marketing manager

Responsabilitati:

• Elaborarea, organizarea si implementarea planului de dezvoltare a afacerii si a vanzarilor impreuna cu managementul editurii;
• Stabilirea si mentinerea relatiilor cu furnizorii (tipografii, agentii editoriale, traducatori, ilustratori, etc.), colaboratorii si marii distribuitori (b2c, b2b);
Business development - urmarirea permanenta a tendintelor pietei, a activitatii editurilor concurente, intocmirea de rapoarte, studii si propuneri privind folosirea anumitor strategii si metode de imbunatatire a activitatii de dezvoltare si promovare, in functie de cerintele si/sau situatia pietei;
• Bugetare, urmarirea lunara a incasarilor, a planului de cheltuieli si/sau de profit;
• Urmarirea permanenta a indicatorilor de performanta stabiliti la nivel de business;
• Urmarirea permanenta statisticilor importante pentru afacere: b2c si b2b - via Google Analytics, Similar Web, Smartbill, situatii incasari, cheltuieli si investitii, stock management;
• Activitati logistice - wearhouse and fulfillment;
• Vanzari si promovare via Amazon, Google Goodreads, Google AdWords;
• Stabilirea strategiilor de imagine, a campaniilor de promovare si dezvoltare;
• Mentinerea relatiilor cu reprezentantii media (TV, presa, blogging);
• Administrare conturi social-media (Facebook, Istagram);
• Organizare evenimente (lansari de carte, diverse intalniri cu scop cultural, targuri de carte, turnee interne si internationale pentru autori, etc.)

01.09.2016 - 30.11.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: manager client service & quality

Responsabilitati:

• Definirea proiectelor de dezvoltare/Business si vanzari - Asistenta si consultanta managementului executiv al firmei pentru definirea si implementarea obiectivelor si strategiilor de dezvoltare a afacerii;
• Elaborarea manualului de proceduri de lucru interne si a formularelor aferente (aprobate SRAC, conform standardelor ISO 9001);
• Definirea, pregatirea si coordonarea echipelor de lucru - agenti sales si client service;
• Stabilirea si programarea sistematica a etapelor si procedurilor de lucru pentru diverse campanii;
• Analiza calitativa si cantitativa a activitatii;
• Mentinerea relatiilor de colaborare cu firmele partenere, furnizorii si beneficiarii;
• Evaluarea periodica a gradului de satisfacere a cerintelor clientilor (elaborarea chestionarelor si formularelor aferente, aplicarea de masuri strategice acolo unde era cazul, urmarirea feed-back-ului, etc).

01.04.2014 - 30.09.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

• Organizarea departamentului Comercial pe criterii de "cost efficiency", in vederea optimizarii serviciilor oferite clientilor;
• Monitorizarea si gestionarea bugetelor;
• Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a activitatii personale si a echipei de lucru;
• Asigurarea si mentinerea unei imagini unitare a firmei, atragerea de noi clienti si colaboratori, ofertare si promovare;
• Mentinerea relatiilor de colaborare cu firmele partenere, beneficiarii si furnizorii;
• Solutionarea situatiilor de criza, a reclamatiilor si a problemelor aparute in colaborarea cu partenerii firmei;
• Organizarea si monitorizarea activitatii personalului subordonat;
• Angajarea, pregatirea (training) si evaluarea personalului din departament;

01.03.2010 - 31.12.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: manager departament customer service & telesales

Responsabilitati:

• Asigurarea si mentinerea imaginii unitare a firmei, prin implementarea planurilor de promovare si vanzari;
• Stabilire action plan, strategii de targetare client, abordare si vanzare, promovare via telefon, dezvoltare campanii e-mail marketing si PPC;
• Monitorizarea si gestionarea bugetelor;
• Organizarea si monitorizarea permanenta a activitatii personalului din departamentele subordonate;
• Elaborarea si implementarea mijloacelor si mecanismelor de evaluare a personalului - testare si evaluare periodica, urmarire indicatori de performanta, training periodic;
• Elaborare si implementare manual/proceduri de lucru la nivel de department, aprobate SRAC, conform standardelor ISO 9001;
• Gestionarea situatiilor de criza, solutionarea reclamatiilor si a problemelor aparute in relatiile cu furnizorii si clientii firmei;
• Reprezentarea firmei, alaturi de departamentul Juridic, in situatiile litigioase;

01.04.2003 - 31.01.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

• Ofertare, adaptarea serviciilor oferite de companie la cerintele clientilor si potentialilor clienti (dezvoltarea portofoliului de servicii);
• Promovarea imaginii organizatiei, gestionarea/solutionarea reclamatiilor si
sesizarilor in vederea imbuntatirii relatiilor de parteneriat si a serviciilor oferite;
• Gestionarea datelor statistice (efectuarea de rapoarte lunare, trimestriale, semestriale sau anuale asupra sferei de interes a departamentului);
• Instruirea, evaluarea, supervizarea, sprijinirea personalului nou angajat in
departament ;
• Evaluarea performantei angajatilor subordonati;
• Gestionarea situatiilor de criza, a problemelor aparute in colabotarea cu marii parteneri, gestionarea si solutionarea sesizarilor si reclamatiilor;
• Reprezentarea companiei, alaturi de departamentul Juridic, in situatiile litigioase.

01.04.2002 - 31.03.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent i

Responsabilitati:

• Evidenta, evaluare, raportare pentru proiectele de reabilitare si/sau dezvoltare
• Intocmire si gestionare documente aferente;
• Gestionarea datelor statistice;
• Asigurarea comunicarii permanente cu insitutiile colaboratoare;
• Evaluarea si stabilirea furnizorilor, conform criteriilor de eligibilitate impuse de fiecare proiect;
• Urmarire bugete;

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: Comunicare si relatii publice la Universitatea Bucuresti - Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din Bucuresti.
2002 - 2006 Facultate: Facultate - Finante - Banci, Contabilitate; la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.

Premii

Premii si Distinctii
Jun 2010: Diploma si premiu pentru activitate si realizari din partea S.C. OTTO Expeditii SRL

Aug 2009: Diploma si premiu pentru realizari si activitate - DHL ROMANIA

May 2006: Premiu pentru excelenta in activitate - URGENT CARGUS INTERNATIONAL



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close