de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.02.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.09.2006

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesionist, cu oameni de la care pot invata lucruri noi.

Beneficii: Se pot stabili in timpul interviului

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Altele, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2011 - prezent

Departament: relatii publice

Titlu Job: pr executive

Responsabilitati:

- Organizarea evenimentelor companiei inclusiv scrierea comunicatelor de presa, prezentari ale companiei, invitatii, etc
- Negocierea contractelor cu furnizorii: restaurante, hotel, catering, agenti de publicitate, etc
- Comandarea de materiale promotionale pentru diverse evenimente, coordonarea evenimentelor la care compania a fost invitata
- Elaborarea instrumentelor si modalitatilor de monitorizare a imaginii firmei in comunitate (chestionare, sondaje etc.).
- Follow-up la evenimentele organizate

01.07.2011 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial accountant

Responsabilitati:

Intocmirea cashflow-ului si actualizarea zilnica a fluxului de incasari si plati - Intocmirea documentelor primare si a registrului de casa; - Introducerea platilor in sistemul bancar - Intocmirea deconturilor de cheltuieli; - Intocmirea ordinelor de plata si mentinerea relatiei cu banca; - Intocmirea documentelor primare de stocuri (NIR, bon consum, etc.); - Intocmirea rapoartelor lunare si emiterea facturilor catre clienti; - Informarea periodica a clientilor asupra sumelor de achitat de catre acestia si atentionarea in caz de neplata in termen; - Verficarea facturilor emise de furnizori cu contractele incheiate (in special a celor de servicii); - Intocmirea situatiilor saptamanale de incasari si plati; - Intocmirea contractelor - Urmarirea contractelor pentru scadente si anuntarea in timp util catre conducere data expirarii. - Urmarirea termenelelor de facturare catre clienti si asigurarea unei proceduri de emitere a facturilor la timp si fara erori. - Asigurarea unui raspuns prompt pentru orice alta sarcina trasata de conducere in legatura cu contabilitatea primara a societatii. - Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea documentelor importante cat si corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - Actualizarea bazei de date - Administrarea bazei de date şi a documentelor de personal - Intocmirea pontajului angajaţilor
De asemenea ma ocup si de gestionarea dosarelor de personal, evaluarile periodice, particip activ in procesul de selectie/recrutare/angajare.

01.09.2010 - 01.06.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior accountant

Responsabilitati:

- Intocmirea cashflow-ului si actualizarea zilnica a fluxului de incasari si plati
- Intocmirea documentelor primare si a registrului de casa;
- Introducerea platilor in sistemul bancar
- Intocmirea deconturilor de cheltuieli;
- Intocmirea ordinelor de plata si mentinerea relatiei cu banca;
- Intocmirea documentelor primare de stocuri (NIR, bon consum, etc.);
- Intocmirea rapoartelor lunare si emiterea facturilor catre clienti;
- Informarea periodica a clientilor asupra sumelor de achitat de catre acestia si atentionarea in caz de neplata in termen;
- Verficarea facturilor emise de furnizori cu contractele incheiate (in special a celor de servicii);
- Intocmirea situatiilor saptamanale de incasari si plati;
- Intocmirea contractelor
- Urmarirea contractelor pentru scadente si anuntarea in timp util catre conducere data expirarii.
- Urmarirea termenelelor de facturare catre clienti si asigurarea unei proceduri de emitere a facturilor la timp si fara erori.
- Asigurarea unui raspuns prompt pentru orice alta sarcina trasata de conducere in legatura cu contabilitatea primara a societatii.
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea documentelor importante cat si corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- Actualizarea bazei de date
- Administrarea bazei de date şi a documentelor de personal
- Intocmirea pontajului angajaţilor

Realizari:

- Am condus departamentul Financiar Contabilitate
- Am ajutat la actualizarea situatiei financiar-contabile a societatii

02.05.2007 - 10.06.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Intocmirea contabilitatii primare
Intocmirea de rapoarte financiare si statistici
Emiterea facturilor si rapoartelor catre clienti
Suport directorului in desfasurarea activitatii de management
Actualizarea bazei de date CRM
Mentinerea relatiei cu clientii, partenerii, angajatii si managementul
Back-up pentru departamentul de vanzari
Organizarea sedintelor
Redactarea contractelor
Redactarea si expedierea corespondentei (fax-uri, memo-uri, e-mail-uri, note interne)
Intocmirea procedurilor interne
Suport administrativ pentru toate departamentele companiei

Realizari:

Structurarea documentelor contabile interne
Reorganizarea departamentului aprovizionare
Suport in implementarea programului Soft Mentor

01.04.2007 - 28.02.2008

Departament: grafica / webdesign / dtp

Titlu Job: redactor sef adjunct

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati in cadrul publicatiei on-line www.editie-pirat.ro au fost organizarea echipei de redactori, selectia, editarea articolelor si administrarea site-ului, scrierea de articole

Realizari:

Am ajutat la cresterea numarului de vizitatori ai site-ului

studii

 

Facultati:

Extreme Training - Inspector Resurse Umane (diploma atestata CNFPA)
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative – Masterat in Comunicare managerială şi resurse umane 2013
Facultatea de Filizofie si Jurnalism, Specializare Jurnalism, Universitatea Spiru Haret, Bucureşti 2005-2008
Liceul de Marina, Sectia Contabilitate, jud Galati 2001-2005

Activitati extracurriculare

Creativitate, spirit organizatoric, bune abilitati de comunicare si adaptare.
Ma pasioneaza lectura, psihologia si muzica.

Sunt voluntar activ in cadrul Organizatiei Touched Romania - Casa Agar, din Iunie 2011
Recomandari:
Natasa Ungureanu - Project Manager

Premii

Atestat in contabilitate

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close