Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.11.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.06.2006

obiectiv

 

Dezvoltarea si valorificarea aptitudinilor si competentelor in cadrul unei companii in ascensiune.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2015 - 31.05.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Planificarea si organizarea activitatii conform atributiilor postului, verificarea si completarea dosarelor de personal, verificarea si actualizarea zilnica a pontajului electronic pentru toate departamentele societatii, intocmirea adeverintelor necesare salariatilor (WinMentor), evidenta concediilor de odihna si a planificarii acestora, evidenta concediilor medicale, actualizarea Revisal, intocmirea deciziilor de incetare, suspendare a contractelor individuale de munca, transmiterea rapoartelor in Reges.

01.02.2015 - 31.07.2020

Departament: altele

Titlu Job: pr & communication manager

Responsabilitati:

Asigura ccomunicarea interna si externa a proiectului DBI Romania cu toti partenerii locali, nationali si internationali, face revista presei economice centrale, promoveaza proiectul, asigura postarile in conturile social media si in pagina oficiala a proiectului, asista Business Development Manager in activitatile curente.

01.01.2014 - 31.01.2015

Departament: altele

Titlu Job: referent suport administrativ brokeri

Responsabilitati:

Planificarea si organizarea activitatii, introducerea datelor in aplicatia de lucru, realizarea diferitelor documente specifice activitatii brokerilor de asigurare, pregatirea documentatiei specifice contabilitatii primare, realizarea si tehnoredactarea de situatii lunare, trimestriale si anuale. Relatii cu publicul. Interfata intre borker, agenti si asiguratori.

01.11.2007 - 01.09.2011

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Planificarea si organizarea activitatii,stabilirea necesarului de resurse umane, intretinerea bazei de date a angajatilor, gestionarea si arhivarea dosarelor de personal, intocmirea si evidenta documentelor necesare activitatii (contracte de munca, documente de modificare a acestora, adeverinte, dosare medicale, dosare de protectia munciii, evidenta instruirilor personalului, completare si actualizare Revisal etc),planificarea si evidenta concediilor, administrarea carnetelor de munca, solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor, organizarea si coordonarea procesului de selectie si recrutare a personalului, coordonarea procesului de inductie a noului personal, reactualizarea fiselor de post etc.

04.04.2007 - 04.11.2007

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent manager

Realizari:

Am reusit sa reorganizez intr-un mod eficient compartimentul de secretariat si resurse umane. Am organizat arhiva societatii, am adus la zi toate dosarele de personal si am putut sa realizez o mai buna comunicare intre departamente

01.03.2004 - 01.10.2004

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: asistent coordonator

Responsabilitati:

Contabilitate primara, organizarea activităţii coordonatorului regional, aprovizionarea Biroului Regional, organizarea training-urilor de specialitate, evidenţa rapoartelor lunare, intreţinerea unei relaţii optime cu medicii reprezentanţi şi cu Direcţiile de Sănătate Publică din Iaşi, Vaslui, Botoşani şi Suceava, recepţionarea şi redirecţionarea transporturilor de marfă (contraceptive); arhivarea şi evidenţa corespondenţei, gestionarea fluxului de documente intrare-ieşire, preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor.

studii

 

Activitati extracurriculare

- responsabila si constiincioasa
- abilitati de comunicare si relationare excelente
- bune abilitati de planificare si organizare
- initiativa si autonomie de lucru
- analitica si atenta la detalii
- motivata si entuziasta
- capacitate de a lucra in echipa, autodezvoltare
- tehnoredactare, traduceri

Premii

Curs Inspector Resurse Umane - Asociatia Centrul de educare a adultilor
Modul de legislatia muncii - Relatii de munca - Inspector (referent) resurse umane - Inspectoratul Teritorial Iasi

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close