de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.09.1987

obiectiv

 

Dezvoltarea cunostintelor, castigarea experientei profesionale.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2013 - 01.07.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: pos help desk operator

Responsabilitati:

-asistenta profesionala (tehnica si comerciala) in domeniul sistemelor de plata electronica (POS-uri);
- solutionarea, gestionarea problemelor tehnice si comerciale;
- procesarea si urmarirea permanenta a sesizarilor inregistrate de clienti, respectiv transmiterea catre departamentele responsabile de solutionarea lor;
- intermediar intre clienti (bancile in cazul de fata) si comercianti, intermediar intre clienti si departamentele Customer Service,
- organizarea si alocarea interventiilor si activitatilor de teren sau a proiectelor programate impreuna cu clientii si inginerii de teren in fiecare centru de service;
- informarea permanenta a clientilor de statusurile interventiilor si preluarea solicitarilor acestora, respectiv transmiterea catre departamentele responsabile de finalizarea lor;
- preluarea solicitarilor interne si externe: apeluri, mail-uri, escaladari, sesizari, reclamatii, aprovizionari, stocuri, anulari chitante, anulari tranzactii.
- intocmirea rapoartelor de activitate ale departamentului la solicitarea clientului;
- programarea, urmarirea proiectelor pe client;
- inregistrarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente;

01.05.2012 - 01.09.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- pregatirea primirii clientilor si inregistrarea lor;
- rezolvarea reclamatiilor;
- completarea documentelor specifice receptiei;
- efectuarea operatiunilor de facturare;
- primirea si trimiterea faxurilor;
- efectuarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul hotelului;
- caserie;
- schimb valutar;
- comunicarea cu celelalte departamente ale hotelului;
- pastrarea valorilor;
- inchiderea zilei hoteliere ( Night Audit );
- pregatirea plecarii clientului si asistarea acestuia la plecare.

01.06.2010 - 01.09.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- incasarea banilor de la clienti;
- intocmirea borderourilor de evidenta ;registrului de casa; dispozitii de plata; monetar,
- ofera clientilor informatii, consultanta despre produse si informatii despre promotiile existente;
- promoveaza produsele din magazin;
- rezolva orice incidente care se ivesc in relatia cu clientii;

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Sociologie la Universitatea Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Curs de calificare "Tehnician in hotelarie"(Receptioner) acreditat si recunoscut international.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close