Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.07.1986

obiectiv

 

- munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator - dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale

Salariu: nespecificat

Beneficii: -

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2013 - 01.06.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: perator validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Inregistrarea in sistem a comenzilor venite fie direct de la clienti fie prin intermediul reprezentantilor de vanzari;
-relatii clienti;
- actualizarea si evidenta comenzilor;
- emiterea facturilor pe baza comenzilor receptionate;
- editarea documentelor de livrare, retur, discount etc.;
- emitere documente pentru justificarea reducerilor speciale;
-emiterea dispozitiilor de plata si incasare ;
- efectuarea stornarilor sau a eventualelor reglari de marfa;
- verificarea corectitudinii documentelor emise si primite;
- gestionarea stocului imprimatelor cu regim special;
- arhivarea documentelor primite si emise;
- intocmire si evidenta registru casa, intocmire bonuri fiscale,incasare numerar.;
- confirmare clienti noi;
- preluare telefoane clienti/furnzori;
- actualizarea in permanenta a bazei de date clienti/furnizori;
- ideplinirea sarcinilor punctuale trasate si comunicate de superiorul direct;
- colaborarea permanenta cu departamentul de logistica;
-colaborarea permanenta cu directorii de departament si agentii de vanzari;
- mentinerea relatiei cu clientii privind platile,etc.

01.11.2011 - 01.04.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator validare si prelucrare date

Responsabilitati:

-Respectare sarcinilor de serviciu ce revin in cadrul prezentei fise de post.
-Intocmire/emitere/distribuire/evidenta/arhivare: facturi, chitante, proforme, avize, calcularii.
-Incasarea si operarea in sistem a chitantelor, B.O-urilor, C.E.C-urilor, documentelor fiscale, conform procesului verbal primit de la contabilitate.
-Intocmire borderou pentru banca C.E.C / B.O
-Efectuarea avizelor de transfer intre gestiuni.
-Intocmire monetar si predarea baniilor catre contabilitate
-Recuperarea de creante de la clientii debitori.
-Efectuarea confirmarilor de sold
-Verificarea listelor de neincasati a clientilor pentru a stabili sumele intarziate la plata.
-Evidentea scadentelor la clienti si comunicarea saptamanala a situatiei acestora, Directorului general
- Activitati de secretariat.

01.10.2009 - 15.10.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Inregistrarea in sistem a comenzilor venite fie direct de la clienti fie prin intermediul reprezentantilor de vanzari;
-relatii clienti;
- actualizarea si evidenta comenzilor;
- emiterea facturilor pe baza comenzilor receptionate;
- editarea documentelor de livrare, retur, discount etc.;
- emitere documente pentru justificarea reducerilor speciale;
-emiterea dispozitiilor de plata si incasare ;
- efectuarea stornarilor sau a eventualelor reglari de marfa;
- verificarea corectitudinii documentelor emise si primite;
- gestionarea stocului imprimatelor cu regim special;
- arhivarea documentelor primite si emise;
- intocmire si evidenta registru casa, intocmire bonuri fiscale,incasare numerar.;
- confirmare clienti noi;
- preluare telefoane clienti/furnzori;
- actualizarea in permanenta a bazei de date clienti/furnizori;
- ideplinirea sarcinilor punctuale trasate si comunicate de superiorul direct;
- colaborarea permanenta cu departamentul de logistica;
-colaborarea permanenta cu directorii de departament si agentii de vanzari;
- mentinerea relatiei cu clientii privind platile,etc.

07.11.2006 - 10.08.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Relatii clienti,verificarea facturilor de marfa,inregistrarea facturilor in sistemul de gestiune a stocurilor,emiterea facturilor si chitantelor de presteri servicii si produse,asigurarea relatiei cu furnizorii pe probleme de facturi,verificarea jurnalelor de cumparare si vanzare,asigurarea permanenta in disponibilitatile necesare si mentinerea capacitatii de plata,adoptarea masurii pentru îndeplinirea cifrelor planificate prin reducerea cheltuielilor si eficientizarea activitatii,prezentarea Directorului General rapoarte continând rezultatele financiare ale firmei,stabilirea proceduri de lucru generale sau specifice care sa asigure evidenta de gestiune si principiile de organizare a sistemului informational,intocmirea registrului de casa,intocmire bonuri fiscale,incasare numerar.
Intocmire op-uri banca.
Prezentarea in comisia de inventariere.

14.07.2005 - 22.11.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Introducerea datelor de pe facturile de la depozite.
Introducerea datelor de pe desfasuratoarele de la depozite.
Introducerea datelor de pe Avizele de expediere-transfer dintre depozite.
Efectuarea avizelor de expediere catre depozite.
Efectuarea de facturi de distributie.
Semnalarea Operatorului principal computer cu privire la eventualele inadvertente sau greseli de pe desfasuratoare, facturi, avize, etc.
Listarea stocurilor de marfa.
Ordonearea documentelor, pe categorii, in bibliorafturi si dosare, pe termen mediu.
Efectuarea de alte operatiuni legate de programul informatic de gestionare.
Furnizarea de informatii profesionale la cererea sefului direct.
Emitere facturi,chitante,bonuri fiscale.Incasare numerar.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close