Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.04.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.04.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Satisfacite profesionala si financiara.

Beneficii: Un mediu de lucru placut.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Turism / Hotel staff, IT Software, IT Hardware, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2021 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: service desk associate

Responsabilitati:

- To provide 1st line/2nd line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web
- To maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles.
- To take ownership of user problems and be proactive when dealing with user issues.
- Logging / verifying customer details
- Identifying the issue and categorizing / prioritize the incident
- Creating a ticket in CRM tool
- Referring KB for workaround / resolution and attempting resolution
- Strong interpersonal skills are a prerequisite.
- Ability to work effectively in a dispersed team and individually.
- Ticket re-assignment to L2 if ticket unresolved by L1 (where ever applicable)
- Ticket reassignment to PRG's if ticket unresolved by L1 (where ever applicable)
- Routing / Chasing of tickets with other PRG's
- Recording trend of calls and identifying outages proactively
- Callbacks for customer not reachable cases & customer request
- Identifying the trend of calls / tickets and highlighting it to L2 / TL as applicable for outage confirmation (where ever applicable)
- Creating child tickets and tagging them with problem ticket
- Callback the user and confirm resolution (where ever applicable)

01.09.2020 - 31.12.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: technical consultant / software sales representative

Responsabilitati:

Responsible with the sales process.
Contacting the partners through all the specific channels, with the
purpose of scheduling demo's, followed by the demo's presentation
and tailoring on the partners needs.

01.03.2020 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: owner / manager

Responsabilitati:

Responsabil cu inspectia de vehicule uzate, din punct de vedere vizual, mecanic, test de drum si test pe partea de componente electronice cu tester specializat.

01.12.2018 - 31.08.2020

Departament: it software

Titlu Job: deal desk analyst

Responsabilitati:

Colaborare stransa cu echipa de vanzari fiind primul punct de contact si sfatuitor strategic.
Colaborare stransa cu departamentele Financiar, Legal si Operatiuni, in ceea ce priveste tranzactiile complexe, oferindu-le o analiza complexa asupra fiecarui caz in parte.

01.07.2017 - 31.12.2018

Departament: it software

Titlu Job: cloud renewal sales associate

Responsabilitati:

Resposabil cu reinnoirea contractelor de Cloud.
Obiective: maximizarea profitului, prelungirea contractului pe termen cat mai lung, reinnoirea contractului fara a se ajunge la expirarea acestuia.

01.11.2011 - 31.07.2017

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: senior partner business consultant

Responsabilitati:

Responsabil cu lista partenerilor din Olanda

Mentinerea parteneriatelor, administrarea lor, reinnoirea parteneriatelor si multe altele.

01.11.2005 - 30.11.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ays agent, concierge, front office, bellstand

Responsabilitati:

Oana Olaru - Front Desk Manager /

Daniela Dumitriu - At Your Service Supervisor
Bonuri de masa /

Asigurare medicala si dentara

studii

 

Facultati:

2009 - prezent Facultate: Marketing la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Tehnician in Transporturi la Grup Scolar Industrial Dacia din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close