 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 14.04.1983
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, ONG / Voluntariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Saloane / Clinici frumusete Oras de lucru: STRAINATATE Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
24.08.2011 - 01.11.2011 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: ospatarita Responsabilitati: Principalele responsabilitati au fost de primirea clientiilor,preluarea comenziilor,pregatirea si servirea bauturilor,servirea mancarii, emiterea notei de plata si incasarea acesteia,asigurarea curateniei si pregatirea restaurantului pentru primirea clientiilor. |
|
01.05.2011 - 01.08.2011 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: ospatarita |
|
01.06.2010 - 01.11.2010 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: ospatarita Responsabilitati: Am fost angajata in restaurantul principal al hotelului, pentru mic-dejun,pranz si cina. Principalele atributii au fost luarea comenziilor pentru mancare si bauturi si servirea acestora in cazul clientiilor non all-inclusive si supravegherea bufetului pentru clientii all-inclusive, preluarea comenzilor de bauturi si servirea acestora. Totodata si asigurarea curateniei si pregatirea restaurantului pentru primirea clientiilor. Realizari: In anul 2010 restaurantul hotelului a fost votata de clienti ca fiind cel mai bun dintre toate hotelurile Blue Village, la categoria servicii,calitatea mancarii si staff. |
|
01.04.2009 - 31.10.2009 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionera |
|
10.11.2007 - 29.03.2009 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionera Responsabilitati: Printre responsabilitati se numara cazarea ,incasarea clientiilor;preluarea si procesarea rezervariilor,relatiile cu clientii si colaboratori;coordonarea diferitelor departamente din cadrul hotelului. |
|
01.05.2007 - 30.10.2007 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionera Responsabilitati: Printre atributiile zilnice se numarau relatiile directe cu clientii, preluarea cererilor acestora, cat si cazarea si incasarea acestora, coordonarea celorlalte departamente, ca restaurantul, cameristele, serviciul de consierge, coordonarea evenimentelor din hotel cu ajutorul echipei de animatii sau a reprezentantiilor tour-operatorilor aflati in hotel,contabilitatea primara. |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Practica in turism pe postul de receptionera 6 luni in Cipru, hotel Louis Imperial Beach Club Hotel ****
Aptitudini: comunicativa, atenta la detalii, buna organizatoare, lucru in echipa. Premii Curs de maseuza la Facultatea de Educatie Fizica si Sport UBB
Curs de calificare in turism, pe postul de Lucrator Hotelier, in Cluj-Napoca |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) maghiară(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|