|
01.02.2013 - prezent Departament: auto / echipamente Titlu Job: organizational development manager Responsabilitati: Proiecte Principale
Training
- Cursuri Tehnice: Cursuri pentru: Laminare, Tratamente Termice, Finisare, Ambalare;
- IT Training: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
- HSE: Cursuri pentru Salvatori, Cursuri Protectia Muncii pentru 700 angajati
-
Standarde
ISO 9001 – 2015; ISO 16949 , OHSAS, ISO 14001, ISO 18001, ISO 27001, ISO 31000,
Dezvolatare: Comunicare, Leadership, Lucru in echipa
Code of conduct/ Compliance / Ombudsman
Internship for students from “Valahia” University of Targoviste
On-boarding for new employees
Recruitment
Rotational Training Program for Young Employees
Employees Satisfaction Survey
Evaluation & Reward personnel based on internal regulation
Otelinox Competency Matrix
Comunicare in Companyie
- Sindicat – Mnagement
- Director General – Salariati
- Manageri – Personal
- Imbunatatirea conditiilor pentru salariati
Responsabilitate Sociala
- Plantare arbori
- Centre Ingrijire Copii cu dizabilitati
- Centru Ingrijire pentru persoane varstnice
Maestru Ceremonii – Evenimente Companie
- Ziua Femeii
- Ziua Companiei
- Ziua Metalurgistului
- Ziua Potilor Deschise
- Ziua Lectorilor
- Celebrare An Nou
Principalele Activitati:
▪ Elaborarea si publicarea in media (intern si extern) a materialelor informative de recrutare specifice organizatiei
▪ Lucreaza iImpreuna cu managerii pentru acoperirea pozitiilor vacante (actualizeaza baza de date si aplicatia de recrutare a companiei/participa la analiza si selectia aplicatiilor /participa la intervievarea si selectarea angajatilor/comunica cu candidatii / obtine referinte despre candidatii selectati)
▪ Analizarea, impreuna cu directorii de departament si directorul Resurse Umane a nevoilor de instruire rezultate din evaluarile anuale, cerintele posturilor, programele mondiale, planul de succesiune;
▪ Propunerea programelor de instruire bazate pe necesarul determinat;
▪ Selectrea furnizorilor externi si dezvolta impreuna cu acestia programe de instruire aplicabile nevoilor determinate;
▪ Participarea la organizarea sesiunilor de instruire interna si externa;
▪ Mentinerea inregistrarile referitoare la activitatile de instruire/competentele dobandite (soft si hard copy);
▪ Coordonarea procesului de integrare a noilor angajati directi productivi si sustine prezentarile aferente departamentului resurse umane; urmareste gradul de satisfactie si adaptare al noilor angajati direct productivi;
▪ Oferirea suportului pentru procesul de integrare al noilor salariati;
▪ Urmarerea eficientei ale programelor de instruire;
▪ Sustinerea cursurilor de formare profesioanala conform acreditarilor sale, inclusiv programul de formare al noilor angajati;
▪ Urmarirea implementarii planului individual de dezvoltare profesionala rezultat in urma evaluarii;
▪ Intocmirea si/ sau validerea materialele de comunicare interna in conformitate cu standardul;
▪ Participarea la conferintele responsabililor de comunicare;
▪ Asigurarea implementarii initiativelor mondiale de comunicare in fabrica, impreuna cu directorul de resurse umane;
▪ Asigurarea validarii traducerii materialelor externe de comunicare si distribuie materialele de comunicare primite din exterior
▪ Stabilirea obiectivelor individuale pentru fiecare din personalul administrativ
▪ Se asigura de actualizare “career profile” pentru salariati
▪ Urmarirea inchidereii evaluarilor anuale pentru salariati
▪ Urmarirea anuala a evaluarilor pentru personalul direct productiv
▪ Se asigura de cunoasterea/intelegerea proceselor de evaluare si a instrumentelor folosite
▪ Identificarea si mentinerea liste actualizate cu legislatia specifica HR
▪ Documentarea si mentinerea actualizata a Manualului intern
▪ Urmarirea activitatii HRSupport si a furnizorilor de payroll
▪ Colabore cu consilierul juridic intern și extern după cum este necesar
▪ Elaborarea, editrea si gestionrea ale documentelor/procedurilor interne referitoare la procesele HR si controlarea utilizarii documentelor elaborate in cadrul departamentului
▪ Asigurarea suportului pentru intretinerea sistemului de management pentru RU
▪ Organizarea un sondaj anual PER, centralizarea si interpretarea rezultatelor, urmarirea realizarii planului de actiuni
▪ Asistarea HR Direcor in pregatirea negocierilor pentru CCM
▪ Participarea la intalniri cu departamantele/angajatii atat in cadre organizate cat si in mod spontan (ex: actiunile de personal, cerintele de reglementare, actiuni care implica agentii externe, inter-departament nevoile) cu scopul de a recomandărilor în curs de dezvoltare și / sau sprijinirea altor
▪ Medierea conflictelor in aria de responsabilitate
▪ Instruirea angajatilor din sindicat in legatura cu beneficiile din companie
▪ Calculeaza si inregistreaza rezultatele saptamanale/ lunare conform indicatorilor de Resurse Umane: absenteism, ore instruire, numar personal, alte raportari;
▪ Participarea la audituri interne, terta parte, corporate, secunda parte (clienti, certificare, etc)
▪ Participa la imbunatatirea continua a performantelor fabricii: identificarea in mod constant a oportunitatilor de imbunatatire a propriei activitati si a fabricii (idei Kaizen/luna in conformitate cu obiectivele fabricii).
▪ Efectuarea gemba walk /audituri 5S periodic si identifica neconformitati
▪ Participarea la toate reuniunile la care functia sa este necesara sau dupa caz, reuniuni saptamanale/lunare etc...
▪ Comuniarea imediat catre conducatorul locului de munca a oricarei situaţii de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie
▪ Aducerea la cunoştinţă a conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană
▪ Participarea la instruirile SSM si sa-si efectuarea examinarilor medicale aferente
▪ Coopereze cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari, pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor
▪ Coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau cu lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate
▪ Insuşirea şi respectarea prevederilor legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, mediu si SU şi măsurile de aplicare a acestora
▪ Asigurarea certificării și autorizațiilor pentru diferite activități, în conformitate cu legislația și normele;
▪ Păstrarea tuturor datelor administrative și raportarea lor către manageri;
▪ Întâlnire cu Directorul General si Comitetul pentru a stabili activități importante pentru dezvoltare si responsabilitate Sociala;
▪ Realizarea de rapoarte diferite în ceea ce privește activitatea de CSR de formare și de management: saptamanal, lunar
▪ Realizarea: Program de stagii pentru studenții de la Universitatea "Valahia" din Târgoviște;
▪ Activitatea de Management pentru diferite evenimente ale companiei, cum ar fi: Ziua Metalurgistului și alte festivități importante;
▪ Implicarea în activități sindicale, pentru a asigura o bună colaborare în ceea ce privește negocierile de succes. |