Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.11.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltarea pe plan profesional intr-un mediu stabil; adaugarea de valoare intr-un mod pro-activ oricarui mediu profesional in care activez.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: 15.10.2014

experienta profesionala

 

01.09.2011 - 31.12.2014

Departament: management

Titlu Job: organisation & process management

Responsabilitati:

Responsabilitati implicate de functie:

• Imbunatatirea functiei de Organisation & Process Management in cadrul companiei; concentrarea pe calitate si imbunatatirea proceselor din cadrul proiectelor si serviciilor curente din companie;
• Inlocuirea temporara a Directorului de Departament (Organisation & Process Management) pe durata concediului sau maternal;
• Stabilirea si documentarea proceselor interne, precum si a fluxurilor acestora; implementarea de controale pe procesele respective, verificarea eficientei acestor controale si daca este necesar, imbunatatirea lor;
• Controlul calitatii pe orice serviciu/ proiect intern din cadrul companiei;
• Coordonarea si/ sau asigurarea de suport oricaror proiecte (project management).

Realizari in cadrul companiei (cateva exemple, mai semnificative):

• Implementarea proiectului de schimbare si actualizare a sistemului de Control Intern si Risk Management: m-am ocupat de tot ce este legat de acest proiect, de la studierea noilor cerinte de la grup, organizarea de sedinte cu toti Sefii de Departmente pentru informarea acestora si evaluarea resurselor disponibile pentru proiect din cadrul fiecarui departament, pana la punerea la punct a intregii documentatii aferente proiectului, definirea si implementarea de noi controale, harti de procese, centralizarea acestora si raportarea catre Grup, etc;
• Am fost implicat ca si suport pe partea de organizare si documentare(initial), ca apoi sa fiu numit Deputy Head pe procesul de Business Continuity Management (BCM) in companie; am inceput de la definirea si documentarea proceselor si testelor de BCM, ca apoi sa ma ocup de centralizarea si managementul resurselor (atat interne cat si ale vendor-ilor), interpretarea rezultatelor si aplicarea masurilor convenite pentru mitigarea riscurilor detectate;
• Am fost votat de catre colegi "Best Team Player" inca din primul an de activitate in companie;
• ...

01.07.2010 - 01.09.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: ofiter control intern

Responsabilitati:

• Verificarea conformitatii cu politicile, procedurile interne, politicile de grup, în vederea asigurarii rezonabile ca obiectivele de control astfel cum sunt definite prin normele BNR, sunt atinse;
• Deplasarea la unitatile VBR(directii/departamente/centre regionale) pentru efectuarea misiunilor de control periodic in scopul verificarii modului de respectare a prevederilor documentelor normative si a celor legale precum si formularea de propuneri pentru corectarea erorilor si imbunatatirea mecanismelor de control intern;
• Participarea ca membru activ in cadrul Comisiei de Investigatii Fraude;
• Pregatirea esantioanelor de control pe baza criteriilor stabilite in cadrul departamentului;
• Verificarea tuturor ariilor de verificare stabilite pentru fiecare department/directie;
• Redactarea in timpul stabilit cu superiorul ierarhic a rapoartelor de control, in conformitate cu ariile de verificare stabilite si cu deficientele constatate in cadrul fiecarei arii ;
• Permanenta informare cu privire la toate normele interne de lucru si normele bancare in vigoare, caracteristicile fiselor de produs;
• Redactarea rapoartelor statistice specifice activitatii de control, urmarirea modului de implementare a propunerilor de rezolvare a deficientelor, imbunatatire a mecanismelor de control
• Dezvoltă abilităţi de comunicare, atât în cadrul echipei din care face parte, cât şi cu angajaţii entităţii cotrolate, în scopul obţinerii informaţiilor necesare desfăşurării angajamentelor de audit şi menţinerii unui mediu de lucru profesional.

01.01.2009 - 01.06.2010

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern

Responsabilitati:

• Se familiarizează cu structura organizatorică a băncii, procedurile şi normele interne de lucru, sistemele informatice ale băncii. Dobndeşte cunoştinţe despre: desfăşurarea activităţilor bancare, tehnicile de audit, controlul intern şi prevederile normei 17/2003 emisă de Banca Naţională a Romniei referitoare la sistemul de control intern, administrarea riscurilor semnificative şi desfăşurarea activităţilor de audit intern n cadrul instituţiilor de credit;

• Aplică standardele de practică profesională n domeniul auditului intern adoptate de Institutul Auditorilor Interni (IIA) şi respectă codul de etică al auditorului intern precum şi prevederile Normei 17/2003 emisă de Banca Naţională a Romniei;

• Colaborează la auditarea unor tematici cu grad mediu de complexitate, efectund sarcini punctuale atribuite de superiorii ierarhici;

• Prezintă clar şi concis rezultatul efectuării testelor de audit, completnd fişele de lucru cu informaţiile relevante pe care le-a obţinut;

• ntelege scopul şi obiectivele testelor de audit pe care trebuie să le efectueze;

• Dezvoltă abilităţi de comunicare, att n cadrul echipei din care face parte, ct şi cu angajaţii entităţii auditate, n scopul obţinerii informaţiilor necesare desfăşurării angajamentelor de audit şi menţinerii unui mediu de lucru profesional.

01.10.2008 - 01.12.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern

Responsabilitati:

• Cunoaşterea şi respectarea normelor interne ale Libra Bank S.A., a celor emise de Banca Naţională a Romniei, Ministerul Finanţelor Publice, precum şi a legislaţiei n vigoare;

• Propune şefului de divizie orice acţiune care poate duce la mbunătăţirea activităţii diviziei;

• Realizează obiectivele individuale stabilite de şeful de divizie, n conformitate cu planul de audit aprobat;

• Identifică metode de prevenire a fraudelor şi pierderilor de orice fel;

• Verifică conformitatea cu legile, reglementările, politicile şi procedurile precum şi modul n care sunt respectate dispoziţiile cadrului legal;

• Evaluează riscurile şi stabileşte recomandări pentru diminuarea riscurilor;

• Răspunde de executarea calitativă şi la timp a lucrărilor;

• Răspunde de urmărirea efectivă a deficienţelor constatate.

01.09.2007 - 01.10.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor intern junior

Responsabilitati:

- Inţelegerea proceselor operaţionale ale bǎncii; acumularea de informaţii specifice sistemului bancar din România cu aplicabilitate directǎ in activitatea RBL
- Inţelegerea tehnicilor şi procedurilor de bazǎ aplicabile in activitatea de audit intern şi efectuarea testelor de audit sub supervizarea managerului de audit intern
- Pregǎtirea dosarului de audit, colectarea informaţiilor de la departamentul auditat şi intocmirea foilor de lucru necesare desfǎşurǎrii activitǎţii de audit
- Dezvoltarea canalelor de comuncare cu departamentele bǎncii pentru obţinerea informaţiilor necesare desfǎşurǎrii activitǎţii de audit; pǎstrarea confidenţialitǎţii informaţiilor obţinute in cadrul angajamentelor de audit
- Informarea managerului de audit in timp util despre eventualele intârzieri / nereguli apǎrute in efectuarea testelor de audit
- Traducerea in limba românǎ a rapoartelor si documentelor de audit intern

Participarea cu succes la toate angajamentele de audit.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Management/ Administrarea Afacerilor la Academia de Studii Economice - Facultatea de Administrarea Afacerilor din Bucuresti. cu predare in limbi straine - Engleza
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Management/ Administrarea Afacerilor la Academia de Studii Economice - Facultatea de Administrarea Afacerilor din Bucuresti. cu predare in limbi straine - Engleza
2002 - 2006 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul National Gheorghe Sincai din Bucuresti.

Premii

6 Februarie 2008 - KPMG România - Internal Audit Forum;

25 - 26 Octombrie 2007 - Institutul Bancar Român - Audit Intern şi Control Intern.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close