Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.05.1986

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Asigurare medicala, bonuri de masa, salariul fix si/ sau bonus in functie de realizari si rezultate, dar obligatoriu un salariu fix motivant.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Project Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: order manager

Responsabilitati:

Peri Romania este unul dintre cei mai mari producători de cofraje și eșafodaje din lume, avand sediul central in Germania.
Activitatea mea s-a desfasurat in departamentul Comercial. Atributiile mele au fost:
-Intocmirea documentelor necesare activitatii, administrarea proceselor de preluare, organizare si indeplinirea cererilor de achizitie/inchiriere a materialelor.
-Intocmirea contractelor și actelor adiționale, prelucrarea datelor in sistemul de gestiune, asigurarea suportului departamentului in raport cu clientii
-Mentinerea legaturii cu clientii, furnizorii companiei
-Emiterea facturilor de chirie lunare, vânzare, transport, rebuturi și reparații, urmarirea platilor, emiterea garantiilor si a instrumentelor de plata pentru fiecare client
-Urmarirea conditiilor de plata ale clientilor in urma comenzilor transmise, asigurarea actualizarea bazei de date a furnizorilor
-Verificarea emiterii la timp, a facturilor, verificarea stocurile de marfa, partciparea la optimizarea proceselor.

In cadrul departamentului Comercial am oferit training și suport noilor angajați și am urmărit activitatea lor după această perioadă.

01.11.2015 - 30.04.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: operations and support specialist

Responsabilitati:

Comtec Net este unul dintre cei mai importanti provideri de servicii EDI (Electronic Data Interchange) de pe piata din Romania.
Am lucrat cu cei mai mari retaileri din Romania (Auchan, Carrefour, Penny Market, Profi, Metro, Columbus, Cora) si furnizorii lor, am mentinut legatura cu ei si le-am oferit suport, pe partea de comert electronic, in relatia cu retailerii.

01.02.2014 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: operations and support specialist

Responsabilitati:

Mediafax Group este compania ce furnizează, prin intermediul mai multor platforme, cel mai diversificat conţinut media de pe piaţa din România, destinat atât companiilor, cât şi utilizatorilor finali.
In cadrul companiei Mediafax Grup mi-am desfasurat activitatea in cadrul Departamentului Vanzari, am vandut subscriptie print - publicatiile Ziarul Financiar si Business Magazin si serviciile Mediafax Foto. Atributiile mele au fost:
- promovarea serviciilor companiei ca furnizor complet de servicii de informare si publicitate
- identificarea de noi clienti cu potential pentru achizitia pachetelor de servicii si produse ale companiei.
- identificarea nevoilor clientilor vizati si formularea solutiilor potrivite de promovare/informare.
- stabilirea si pastrarea unei bune relatii de colaborare cu partenerii.
- indeplinirea targetelor lunare de performanta cantitativa, calitativa si valorica.
- responsabilitatea incasarii facturilor emise clientilor.
- post vanzare, consultarea clientilor pe tot parcursul derularii contractului.

01.06.2013 - 01.12.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter conformitate

Responsabilitati:

In Aria Conformitate, Departamentul Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor si Suport Conformitate mi-am desfasurat activitatea din iunie 2013, am efectuat verificari pentru clientii cu risc conform normelor interne, am monitorizat tranzactii cu risc in vederea obtinerii aprobarilor ierarhice necesare, am intocmit documentatia necesara in cazul sesizarii autoritatilor competente, conform legislatiei privind sanctiuni international de blocare a fondurilor.

Realizari:

Am oferit suport pentru migrarea clientilor Citi Bank catre Raiffeisen.

01.02.2012 - 30.06.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar suport

Responsabilitati:

In cadrul bancii Raiffeisen Bank, Directia Procesare, Administrare, Analiza si Colectare Credite, mi-am desfasurat activitatea din 01 noiembrie 2007, in cadrul echipei suport din februarie 2012, echipa formata din 12 persoane.
Am efectuat tranzactii intre conturi, am transferat sume necesare pentru acoperiri restante, schimburi valutare, retrageam bani pentru conturi restante, am raspuns la sesizarile/reclamatiile clientilor, respectiv institui popriri ( holduri) pe conturile restante, am tinut legatura si cu alte departamente ale bancii pentru a acorda suportul departamentului din care fac parte.
In cadrul acestei echipe am desfasurat activitati de training pentru angajatii noi, am relocat, format si oferit training unei noi echipe formate din 12 persoane.

01.08.2009 - 29.02.2012

Departament: banci

Titlu Job: ofiter imm micro

Responsabilitati:

Am lucrat cu personae juridice, firme (IMM) am discutat cu administratori, patroni, am efectuat activităţi solicitate pentru fiecare cont, am tinut legatura cu agentiile din tara si am monitorizat platile efectuate de catre client.
Am lucrat un portofoliu de firme ( aproximativ 300 de firme) si am monitorizat activitatea pe conturile restante.

01.11.2007 - 31.08.2009

Departament: banci

Titlu Job: ofiter colectare credite

Responsabilitati:

Am contactat telefonic clientul, girantul sau co-proprietarul, încercând obţinerea unei promisiuni de plata, am transmis clienţilor scrisori privind restanţele la plata creditelor, am monitorizat respectarea promisiunilor de plata ale clienţilor, raportat managerului cazurile de fraudă, am asigurat feedbackul privind procesul de colectare, contactat unităţile RBZ în vederea obţinerii datelor necesare, monitorizez promisiunile de plata încălcate din săptămâna în curs şi raportez Managerului de Departament , alăturând propunerea privind colectarea datoriei şi execut orice altă sarcină legată de fluxul firesc al activităţii şi misiunea postului.
Mi-am desfasurat activitatea in mai multe echipe din cadrul bancii, am lucrat creditele garantate (ipotecare), credite restructurate, urmand sa ma ocup de personae juridice (IMM-uri) din august 2010.
Am oferit suport si training noilor angajati, am obtinut lunar bonus.

01.11.2007 - 31.12.2013

Departament: banci

Titlu Job: administratia centrala, directia de procesare, administrare, analiza si colectare

studii

 

Facultati:

2005 - 2008 Facultate: Economie si Administrare la Universitatea Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Afaceri din Bucuresti. Universitatea Bucureşti, Facultatea de Administraţie şi Afaceri, specializarea Administraţie Publică, perioada 2005-2008, lucrare de licenţă in domeniul Resurselor Umane: “Recrutarea personalului în organizaţia mondială Unesco“-perioada 2005-2008.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul Naţional “Grigore Moisil” din Onesti.

Premii

Traininguri
May 2009 - May 2009: Comunicare si negociere
Training de specialitate in Comunicare si negociere cu clientii.
Curs identificare potentiali clienti cu suspiciuni de frauda în cadrul Raiffeisen Bank.

Aptitudini recrutare si trainer: am recrutat si format o echipa de 12 oameni.
Am oferit training si suport noilor angajati ai bancii in care mi-am desfasurat activitatea timp de 6 ani.
Training și suport noilor angajați în cadrul companiei Peri Romania.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close