Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.04.1987

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: training-uri,

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Banci, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Titlu Job: order administrator

01.05.2016 - 31.05.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operations officer

Responsabilitati:

- Receptionare, inregistrare, scanare si arhivare documente primite de la clienti si colaboratori
- Operarea si verificarea informatiilor in aplicatiile de gestiune specifice relatiei cu participantii la fondurile de pensii
- Rezolvarea sarcinilor alocate, in relatia cu clientii fondurilor de pensii
- Analiza documentelor receptionate de la clienti si intocmirea scrisorilor de raspuns
- Gestionarea activitatii de avizare, obtinere cod agent marketing si reziliere/anulare cod agent marketing
- Emitere si transmitere formularistica specifica comisioanelor catre agenti
- Evidenta agentilor de marketing in format electronic si actualizarea bazei de date
- Intocmirea de rapoarte referitoare la documentele si informatiile gestionate, activitatea desfasurata

01.04.2015 - 31.05.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea informatilor cerute
- Preluarea si directionarea corespondentei primite
- Introducerea incasarilor clientilor si emiterilor agentilor (verificarea corectitudinii completarii contractelor, chitantelor si a altor documente, verificarea documentatiei atasate contractelor, raportarea si oferirea de solutii pentru cazurile atipice, inchiderea balansariii agentilor si raportarea excedentelor si deficitelor)
- Efectuare incasari clienti si gestionarea Registrului de Casa
- Evidenta agentilor, actualizarea dosarelor acestora
- Inregistrarea si gestionarea deconturilor de cheltuieli
- Actualizarea bazei de date a clientilor
- Evidenta chitantierelor si contractelor alocate agentilor
- Rezolvarea mail-urilor primite
- Oferirea datelor despre clienti necesare departamentului Operatiuni
- Intocmirea diverselor rapoarte cu privire la vanzari si alte activitati administrative
- Oferirea informatilor necesare catre departamentul de securitate in ceea ce priveste situatia financiara saptamanala a agentilor
- Arhivarea interna a documentelor si pregatirea documentelor pentru arhivarea externa

01.08.2012 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial gestionar

Responsabilitati:

- Atingerea targetelor de vanzari
- Receptia cantitativa si calitativa a marfii
- Merchandising-ul salii de vanzare si a vitrinei
- Intocmirea documentelor de vanzare, a raportului de gestiune si a registrului de casa
- Respectarea prevederilor si reglementarilor interne privind activitatea de comercializare a produselor Mustang Jeans
- Oferirea de consultanta clientiilor
- Recrutare si selectie de personal.

01.10.2010 - 31.08.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- Atingerea targetelor de vanzari
- Receptia cantitativa si calitativa a marfii
- Merchandising-ul salii de vanzare
- Oferirea de consultanta clientiilor.

01.10.2009 - 30.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

- Atingerea targetelor de vanzari
- Receptia cantitativa si calitativa a marfii
- Intocmirea documentelor de vanzare, a raportului de gestiune si a registrului de casa
- Recrutare si selectie de personal
- Oferirea de consultanta clientiilor.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managementul servicilor sociale la Universitatea Babes Bolyai - Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială din Cluj Napoca. Titlul disertatiei: „Valori personale, profesionale şi modele ale carierei asistenţilor sociali licenţiaţi”.
2006 - 2009 Facultate: Asistenta sociala la Universitatea Babes Bolyai - Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala din Cluj Napoca. Titlul lucrarii de licenta: „Evaluarea serviciilor sociale acordate vârstnicilor într-un centru de zi”.

Premii

Voluntariat
Sep 2011: Voluntar in cadrul campaniei de informare si sensibilizare a populatiei cu ocazia Zilei Internationale a Persoanelor Bolnave de Alzheimer, organizata de DGASPC
May 2009: Practica profesionala la Fundatia pentru Ingrijirea Varstnicului unde mi-am desfasurat cercetarea si interventia pentru lucrarea de licenta "ž Evaluarea serviciilor sociale acordate varstnicilor intr-un centru de zi"
Apr 2009: Practica profesionala la Penitenciarul Aiud
Dec 2008: Voluntar in cadrul campaniei "žInger pentru o secunda" , eveniment organizat cu ocazia zilei de Mos Nicolae pentru copiii bolnavi de cancer;
Mar 2008: Campania "ž Flori pentru ele" - eveniment organizat pentru femeile internate in Spitalul Oncologic, cu ocazia zilei de 8 Martie;
Dec 2007: Voluntar in cadrul evenimentului artistic "ž Impreuna pentru egalitate de sanse", eveniment organizat de DGASPC cu ocazia zilei Internationale a persoanelor cu dizabilitati
Dec 2007: Voluntar in cadrul campaniei caritabile "žFii Ingerul meu in Seara de Craciun" organizata de ASAS
Oct 2007: Membru activ in Asociatia Studentilor de la Asistenta Sociala (ASAS) in perioada 2007-2008 dupa care am primit functia de Director Departament Economic pe o perioada de 1 an
Aug 2007: Practica profesionala la DGASPC, Cluj Napoca
Proiecte
Nov 2007: Voluntar in cadrul proiectului de integrare sociala a copiilor cu dizabilitati intelectuale "Actiune pentru Integrare si Socializare”

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close