de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.04.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.05.2017

obiectiv

 

- Fire dinamica; - Simt de raspundere; - Sociabila; - Prietenoasa; - Simt al umorului dezvoltat; - Ambitioasa

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Banci, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari online

Responsabilitati:

- preluarea si solutionarea sesizarilor/reclamatiilor clientilor;
- comenzi furnizor (aducerea de produse ce nu se mai aflau in stoc dupa plasarea comenzilor);
- legatura permanenta cu magazinele din tara (verificare produse fizic, facturare proforme, stornare facturi, punerea in livrare etc.)
- procesarea comenzilor online;
- redirectionarea comenzilor online;
- rezolvarea reclamatiilor ANPC;
- verificarea cardurilor cadou;
- comenzi nesalvate emag (intrate prin intermediul Marketplace);
- corectarea informatiilor (daca este cazul) in comenzi;
- semnalizarea departamentelor responsabile eventualelor erori de continut/pret/stoc;
- documentarea in permanenta a noilor oferte, reguli, regulamente, reduceri etc.

01.07.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Suport call-center
Realizarea de rapoarte operationale
Autoconstatare client

01.07.2015 - 30.06.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

Preluare apeluri
Prelucrare si intoducere date

studii

 

Facultati:

2017 - prezent Masterat: Managementul afacerilor in turism la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2014 - 2017 Facultate: Management turistic si comercial la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir din Bucuresti.
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Tehnologic la Liceul Tehnologic Petru Poni din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Mar 2017 - Mar 2017: Excelenta in vanzari

Jan 2017 - Jan 2017: Leadership and coaching

Dec 2016 - Dec 2016: Customer Service

Nov 2016 - Nov 2016: Microsoft Office Suite



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close