|
01.12.2014 - 30.11.2016 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator suport tehnic, comercial si business Responsabilitati: Proiect: Bitdefender .Limba: Engleza.
Preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand programe specifice ( CRM, Deskpro)
Solutionarea solicitarilor transmise de catre client.
Verifica veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc
Completeaza un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul reclamatiei. Transmite managerului informatii cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura facute de catre clienti (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc).
Semnaleaza managerului direct orice neregula sesizata in derularea unui proiect.
Foloseste si actualizeaza baza de date clienti cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia, utilizand programele de calculator :Microsoft Word,Microsoft Excel, Microsoft Outlook,Access,CRM .
Documentare continua datorita procedurilor noi aparute zilnic.
Oferire de support tehnic: pentru antivirusul Bitdefender, dar si pentru pasi de dezinstalare,instalare, modificare programe existente, stergere de registry, safe-mode loading + troubleshoot windows startup.Instalare si configurare Windows XP,7,8 si 10.
Diagnosticarea si solutionarea problemelor aparute pe sistemele de operare: Windows, Mac si Android.
Teste lunare + 10 evaluari pe luna in care trebuie sa avem calitate de peste 90% |
|
01.02.2012 - 01.05.2014 Departament: educatie / training / arte Titlu Job: colaborator - universitatea "cattolica del sacro cuore" milano,italia Responsabilitati: Instruirea noilor cadre didactice din sistemele de invatamant:
-metodele de predare folosind sisteme audio-video (in fuctie de varsta si de capacitatea de invatare a studentului)
-folosirea si intretinerea adecvata a echipamentelor de predare(ex: tablete, calculatoare, proiectoare) |