Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.06.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.09.2009

obiectiv

 

Sa lucrez intr-o companie multinationala unde calitatile mele sa fie apreciate si puse in valoare.

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: bonusuri salariale bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 01.01.2012

experienta profesionala

 

01.12.2008 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator serviciu clienti si asistenta tehnica

Responsabilitati:

Gestionarea clientului prin telefon si via mail.
- informatii comerciale
- informatii tehnice
- informatii procedurale
- gestionarea eventualelor reclamatii
etc

Realizari:

Am activat in toate departamentele proiectului
-back office
-linie de urgenta
- asistenta tehnica
- serviciul clienti
- serviciul reclamatii
si in fiecare am avut rezultate foarte bune.

01.04.2008 - 01.12.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer support specialist / operator serviciu clienti si asistenta tehnica

Responsabilitati:

Gestiune tipica serviciului clienti

- primirea de telefoane di partea clientilor
- efectuarea de telefoane in vederea solutionarii problemelor clientilor
- trimitera de raspunsuri clientilor via e-mail
- postarea raspunsurilor la intrebarile clientilor pe site-ul companiei

Realizari:

Am avut rezultate foarte bune intr-un timp relativ scurt

01.06.2007 - 01.12.2007

Departament: it software

Titlu Job: operator asistenta tehnica it pentru sistemul operativ windows

Responsabilitati:

Sa ofer asistenta tehnica utilizatorilor sistemelor Windows

Realizari:

Desi nu eram o persoana foarte tehnica am reusit sa asimilez informatiile intr-un timp foarte scurt.

01.11.2005 - 01.10.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

- planificarea activitatii zilnice a societatii
- evaluarea rezultatelor financiare ale societatii
- verificarea documentelor emise de societate

Realizari:

Chiar daca nu aveam experienta in domeniu am reusit sa excelez intr-un post de conducere.

01.11.2004 - 01.11.2005

Departament: marketing

Titlu Job: asistent organizator de evenimente

Responsabilitati:

- planificarea si participarea la evenimente
- coordonarea evenimentelor
- asigurarea bunei desfasurari a evenimentului

Realizari:

Am contribuit cu succes la organizarea multor evenimente imporante
expozitii, concerte ,targuri etc

studii

 

Premii

British Council – Bucuresti (graduation date:2004). Cambridge Certificate of Proficiency in English



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close