Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.06.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.11.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

STABILITATE LA LOCUL DE MUNCA SI LUCRUL ALATURI DE O ECHIPA BINE ORGANIZATA

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

17.10.2011 - prezent

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: operator service

Responsabilitati:

1.Asigur întreținerea și reparația rapida a mașinilor clienților, după solicitări, prin exactitatea diagnosticului și pregătirea comenzii de reparație.
2.Asigur muncii un nivel calitativ înalt în atelier( programări, execuții, facturare) pentru a proteja interesele clientului printr-un control al calității.
3.Prezint capacitățile atelierului către client pentru a contribui la menținerea reputației serviceului drept cel mai bun furnizor de servicii.
4. Identific dorințele clienților : pregătesc ordinul de reparație (comanda) printr-o diagnoza atenta.
5. Consiliez clientul referitor la tipul, categoria și costurile reparației; urmăresc operațiile incomplete.
6. Pregătesc și estimez costurile.

28.05.2008 - 13.06.2011

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: reprezentant comercial, receptie service

Responsabilitati:

1. Asigur efectuarea operativa a formalitatilor legate de preluarea/predarea masinilor si consemnarea scrisa a solicitarii clientilor.
2. Informez prompt clientul in legatura cu starea masinii acestuia, operatiile efectuate si costurile acestora.
3. Intocmesc la cererea clientului estimari (deviz oferta) pentru orice lucrari suplimentare constatate de catre atelier.
4. Asigur ca documentatiile si informatiile sunt tratate in timp util.
5. Actualizez baza de date pentru clienti, verificand corectitudinea datelor inregistrate.
6. Intocmesc raportul zilnic al POS-lui si al casei de marcat si le predau departamentului Financiar Contabil.
7. Urmaresc in permanenta masinile aflate in atelier, pentru a furniza informatii clientilor.
8. Particip la imbunatatirea sistemului de management al calitatii prin propuneri legate de activitatea desfasurata, care sa se materializeze in implementarea de actiuni preventive si in cresterea satisfactiei clientilor.
9. Lucrez cu programul AUDATEX.

studii

 

Premii

Participare la sesiunea de comunicari stiintifice in cadrul Universitatii Dunarea de Jos cu urmatoarele teme:

2004 - 2005 Implementarea regulilor de afacere a unei firme prin utilizarea serviciilor Web
2006 Tehnologia industriala si Managementului

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close