 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 12.08.1989 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:23.04.2013
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu profesional este sa lucrez intr-o companie cu un mediu dinamic, profesional
care sa imi permita dezvoltarea cunostintelor si utilizarea acestora in scopul de a aduce
un consistent beneficiu economic. Sunt o persoana dedicata profesional cu dorinta de
reusita, indreptata spre rezultate deosebite, capabila sa lucreze atat individual cat si parte
integrata a unei echipe, foarte creativa, adaptabila conditiilor de munca si entuziasta.
Tip job: Full time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Bacau Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2014 - 31.01.2017 Departament: altele Titlu Job: operator schimb valutar/amanetar Responsabilitati: Responsabilitati operator schimb valuta:
- vanzare - cumparare de valuta;
- negociere de curs in limitele regulamentului de ordine interioara;
- intocmirea bonurilor fiscale in concordanta cu programele informatice utilizate de firma;
- intocmirea proceselor verbale pentru retinerea valutei in cazul depistarii bancnotelor false;
- realizarea registrului de casa;
- contabilitate primara - acte inchidere zi/luna;
- transfer de bani prin Wester Union.
Amanetar:
- evaluarea obiectelor conform normelor impuse de politica firmei;
- intocmirea contractelor de amanet precum si diversele operatiuni (prelungiri lichidari);
- realizarea registrului de casa;
- contabilitate primara - acte inchidere zi/luna. |
|
01.01.2013 - 31.08.2013 Departament: altele Titlu Job: secretara Responsabilitati: Subordobat Directorului General
- Preluare si gestionare corespondenta electronica, expedierea corespondetei prin fax sau posta;
- Preluarea dosarelor pentru cursanti si inscrierea in cadrul scolii de soferi;
- Inscrierea lor in registrele speciale, urmarirea actelor necesare pentru dosarul de scolarizare respectiv pentru inscrierea la examene politie;
- Incasarea contravalorii cursurilor;
- Intocmirea fiselor de scolarizare, facturilor, chitantelor;
- Arhivarea documentelor;
- Rezolvarea obligatiilor lunare ale firmei fata de institutiile statului (sociale, financiare );
- Contabilitate primara. |
|
19.01.2011 - 13.04.2012 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent in relatii cu clientii Responsabilitati: Subordonat Team Liderului
-Contactarea clientilor prin telefon, preluare si gestionare apeluri telefonice, preluare si gestionare corespondenta comerciala electronica;
-Gestionarea si solutionarea solicitarilor clientilor;
-Procesarea datelor si informatiilor tehnice,a cererilor de oferta si referintelor clientilor;
-Inregistrarea si pastrarea conform proceduri a rulajului si documentelor interne;
-Activitati administrative si de secretariat;
-Interactionare si comunicare cu celelalte departamente; |
|
01.04.2010 - 31.12.2010 Departament: asigurari Titlu Job: consultant financiar Responsabilitati: Subordonata Unit Managerului
-Promovarea si vanzarea produselor financiare BCR Asigurari de Viata si BCR
-Dezvoltarea porofoliului de afaceri prin prospectarea pietei tinta si identificarea noilor clienti;
-Identificarea necesitatilor financiare ale potentialilor clienti;
-Crearea si dezvoltarea portofoliului propriu de clienti;
-Negocierea si incheierea contractelor;
-Servicii post-vanzare pentru portofoliul propriu de client;
-Urmarirea si depunerea la termen a primelor incasate in concordanta cu documentele cu regim special si a celor de incasare;
-Evidenta si gestionarea documentelor si informatiilor cu caracter confidential;
-Activitati administrative si de secretariat; |
|
09.01.2009 - 12.12.2009 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent in relatii cu clientii Responsabilitati: Agent Relatii Clienti
-Preluarea apeluri telefonice si solutionarea solicitarilor clienti;
-Procesarea datelor si informatiilor tehnice, a cererilor de oferta si referintelor clientilor;
-Rezolvarea reclamatiilor;
|
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: Finante si Banci la Romano Americana din Bucharest. Facultatea de Relatii Economice Internationale
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica la Colegiu Nadia Comaneci din Bacau/Onesti. Atestat Informatica
Premii -Participare la training-uri de specializare, autocunoastere, implicare profesionala in cadrul Companiei Cosmote;
-Participare la Cursul de Dezvoltarea abilitatilor de Vanzare organizat de BCR-Asigurari de viata SA
-Curs Contabilitate Primara Eurocor - Prezent |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): spaniolă(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|