Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.08.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.04.2013

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este sa lucrez intr-o companie cu un mediu dinamic, profesional care sa imi permita dezvoltarea cunostintelor si utilizarea acestora in scopul de a aduce un consistent beneficiu economic. Sunt o persoana dedicata profesional cu dorinta de reusita, indreptata spre rezultate deosebite, capabila sa lucreze atat individual cat si parte integrata a unei echipe, foarte creativa, adaptabila conditiilor de munca si entuziasta.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - 31.01.2017

Departament: altele

Titlu Job: operator schimb valutar/amanetar

Responsabilitati:

Responsabilitati operator schimb valuta:
- vanzare - cumparare de valuta;
- negociere de curs in limitele regulamentului de ordine interioara;
- intocmirea bonurilor fiscale in concordanta cu programele informatice utilizate de firma;
- intocmirea proceselor verbale pentru retinerea valutei in cazul depistarii bancnotelor false;
- realizarea registrului de casa;
- contabilitate primara - acte inchidere zi/luna;
- transfer de bani prin Wester Union.

Amanetar:
- evaluarea obiectelor conform normelor impuse de politica firmei;
- intocmirea contractelor de amanet precum si diversele operatiuni (prelungiri lichidari);
- realizarea registrului de casa;
- contabilitate primara - acte inchidere zi/luna.

01.01.2013 - 31.08.2013

Departament: altele

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Subordobat Directorului General
- Preluare si gestionare corespondenta electronica, expedierea corespondetei prin fax sau posta;
- Preluarea dosarelor pentru cursanti si inscrierea in cadrul scolii de soferi;
- Inscrierea lor in registrele speciale, urmarirea actelor necesare pentru dosarul de scolarizare respectiv pentru inscrierea la examene politie;
- Incasarea contravalorii cursurilor;
- Intocmirea fiselor de scolarizare, facturilor, chitantelor;
- Arhivarea documentelor;
- Rezolvarea obligatiilor lunare ale firmei fata de institutiile statului (sociale, financiare );
- Contabilitate primara.

19.01.2011 - 13.04.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent in relatii cu clientii

Responsabilitati:

Subordonat Team Liderului
-Contactarea clientilor prin telefon, preluare si gestionare apeluri telefonice, preluare si gestionare corespondenta comerciala electronica;
-Gestionarea si solutionarea solicitarilor clientilor;
-Procesarea datelor si informatiilor tehnice,a cererilor de oferta si referintelor clientilor;
-Inregistrarea si pastrarea conform proceduri a rulajului si documentelor interne;
-Activitati administrative si de secretariat;
-Interactionare si comunicare cu celelalte departamente;

01.04.2010 - 31.12.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Subordonata Unit Managerului
-Promovarea si vanzarea produselor financiare BCR Asigurari de Viata si BCR
-Dezvoltarea porofoliului de afaceri prin prospectarea pietei tinta si identificarea noilor clienti;
-Identificarea necesitatilor financiare ale potentialilor clienti;
-Crearea si dezvoltarea portofoliului propriu de clienti;
-Negocierea si incheierea contractelor;
-Servicii post-vanzare pentru portofoliul propriu de client;
-Urmarirea si depunerea la termen a primelor incasate in concordanta cu documentele cu regim special si a celor de incasare;
-Evidenta si gestionarea documentelor si informatiilor cu caracter confidential;
-Activitati administrative si de secretariat;

09.01.2009 - 12.12.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent in relatii cu clientii

Responsabilitati:

Agent Relatii Clienti
-Preluarea apeluri telefonice si solutionarea solicitarilor clienti;
-Procesarea datelor si informatiilor tehnice, a cererilor de oferta si referintelor clientilor;
-Rezolvarea reclamatiilor;

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Finante si Banci la Romano Americana din Bucharest. Facultatea de Relatii Economice Internationale
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica la Colegiu Nadia Comaneci din Bacau/Onesti. Atestat Informatica

Premii

-Participare la training-uri de specializare, autocunoastere, implicare profesionala in cadrul Companiei Cosmote;
-Participare la Cursul de Dezvoltarea abilitatilor de Vanzare organizat de BCR-Asigurari de viata SA
-Curs Contabilitate Primara Eurocor - Prezent

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close