Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.01.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.08.2005

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Juridic, Altele, Administrativ / Logistica, Chimie / Biochimie, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Constanta

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - 31.12.2020

Departament: banci

Titlu Job: operator schimb valutar

Responsabilitati:

-schimb valutar (cumparare- vanzare toate valutele tranzactionate pe piata)
-operatiuni Western Union (primiri-transmiteri de bani in lumea intreaga)
inchidere - deschidere zi de lucru
acte contabilitate

01.05.2008 - 31.01.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager 

Responsabilitati:

AGENDA ZILNICA A ADMINISTRATORULUI, STABILIREA PRIORITATILOR, PREGATIREA DIFERITELOR DOCUMENTE NECESARE ANUMITOR DEPARTAMENTE, APROVIZIONAREA CU DIFERITE PRODUSE NECESARE IN BUNA FUNCTIONARE A SOCIETATII, ETC

01.01.2007 - 31.05.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef spalatorie auto-schimbat departament in functia de asistent manager 

Responsabilitati:

1. SEF DEPARTAMENT SPALATORIE AUTO - AVEAM IN SUBORDINE 6 ANGAJATI, MA OCUPAM EFECTIV DE BUNA FUNCTIONARE, NECESAR SI INCASARI ALE ACESTUI DEPARTAMENT

2. ASISTENT MANAGER
AGENDA ZILNICA A ADMINISTRATORULUI, STABILIREA PRIORITATILOR, PREGATIREA DIFERITELOR DOCUMENTE NECESARE ANUMITOR DEPARTAMENTE, APROVIZIONAREA CU DIFERITE PRODUSE NECESARE IN BUNA FUNCTIONARE A SOCIETATII, ETC
RIAD ALTUME-ADMINISTRATOR

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: Drept la Facultatea de Drept si Administratie Publica Spiru Haret din Bucuresti. jurist
2004 - 2006 Colegiu / Studii postliceale: Agent Vamal la Scoala postiliceala Profesia din Bucuresti.
1988 - 1992 Liceu / Școală profesională: Operator chimie organica , Laborant chimist la Liceul de chimie industriala nr .5 din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 1993 - May 1993: CEPECA CONSULTING CENTER SRL "CENTRUL DE INSTRUIRE SI PROIECTARE IN MANAGEMENT ANALIZA DE SISTEM SI INFORMATICA " BUCURESTI
CURS INTENSIV DE MANAGEMENT , ANALIZA DE SISTEM, INFORMATICA ( WORD STAR, DBASE, QUATTRO, STORY) SI ENGLEZA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close