Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.08.1997

obiectiv

 

Persoană sociabilă, perseverentă, optimistă și în căutare de continuă dezvoltare pe plan atât personal cât și profesional. Foarte bun comunicator, perseverent atât în munca individuală cât și în munca în echipă. Bune cunoștințe de organizare și leadership în urma experienței vaste de voluntar al diferitelor organizații și evenimente. Experiență îndelungată pe piața muncii în proporționalitate cu vârsta. Experiență în comunicare și relații cu oamenii din stagiile de practică realizate în timpul facultății.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Part time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Au pair / Babysitter / Curatenie, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Brasov, Cluj-Napoca, Oradea, Sibiu, Timisoara, Tirgu-Mures, Sighisoara, Gherla, Dej, Beclean

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2020 - prezent

Departament: automatizari

Titlu Job: operator roboți industriali

01.06.2019 - 30.09.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: barman

Responsabilitati:

-Prepararea comenzilor plasate de ospătari
-Gestionarea stocurilor și a mărfurilor
-Buna relaționare cu distribuitorii de mărfuri atât pe sectorul de bar cât și pe cel de bucătărie
-Rezolvarea eventualelor probleme apărute
-Responsabilitatea privind buna desfășurare a activitățiilor tuturor colegilor de pe același schimb de tură

studii

 

Facultati:

2016 - 2019 Facultate: Asistenta sociala la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, UBB din Cluj-Napoca. Datorită materiilor și stagiilor de practică realizate în facultate, principalele abilități obținute sunt următoarele:
Buna comunicare atât cu colegii de muncă cât și cu beneficiarii serviciilor de asistență socială.
Aplicarea tehnicilor de asistență socială dobândite în facultate, în stagiile de practică realizate.
Dezvoltarea abilităților de consilier și pedagog social datorită materiilor de Psihopedagogie și Consiliere și Mediere.
Dezvoltarea abilităților de Management al Serviciilor Sociale.
Creearea tehnicilor de consiliere și mediere a tuturor problemelor apărute.
Ridicarea rezistenței la munca sub presiune și dezvoltarea rezistenței la stres.
Modelarea tehnicilor de muncă după planul personal de intervenție dar și readaptarea tehnicilor în funcție de nevoile beneficiarului.
Dezvoltarea cunoștințelor în munca cu beneficiarii serviciilor din toate mediile de proveniență cât și din toate grupele de vârstă.
2012 - 2016 Liceu / Școală profesională: Filologie-bilingv la Colegiul National Andrei Muresanu din Dej.

Premii

Traininguri
May 2015 - May 2015: Stagiu de Comunicare
In cadrul Organizatiei Nationale Cercetasii Romaniei, filiala Dej
Cele 3 zile de Stagiu au reprezentat formarea tuturor adulților și tinerilor voluntari în ceea ce privește o bună comunicare lider-membru voluntar.
Participarea la toate întâlnirile stagiului cu formatorii responsabili.
Participarea la toate activitățile atât individuale cât și de grup din cadrul trainingului.
Menținerea unei atmosfere plăcute cu toți membrii participanți cât și cu organizatorii stagiului.
Voluntariat
Dec 2014 - Dec 2015: Asociatia "Jasminne-copii cu autism, Dej"
În cadrul asociației ”Jasminne-copii cu autism, Dej”, principalele responsabilități pe care le-am avut ca voluntar, a fost educarea și supravegherea copiilor cu nevoi speciale (Autism, ADHD, Sindrom Down, alte tulburări psihice și de comportament).
Întâmpinarea copiilor în fiecare zi de activitate, după terminarea orelor de curs și începerea programului de recreere.
Creearea de activități specifice nevoilor acestora.
Creearea unui mediu plăcut, propice exprimării libere și învățării.
Creearea activităților de menținere și focusare a atenției într-un singur loc.
Managerierea situațiilor delicate și a scăpării copiilor de sub control.
Participarea ca asociație la evenimentele comunitare organizate.
Implicarea copiilor în toate evenimentele publice care trag un semnal de alarmă asupra problemelor de natură mentală a tinerilor.
Jun 2006: Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei
Din anul 2018 până în prezent, activând în funcția de Lider voluntar în cadrul Organizației Naționale Cercetașii României, ocupându-mă de educarea non-formală a tinerilor cu vârste cuprinse între 7 și 20 de ani.

Aplicarea Metodei Scout în educarea tinerilor.

Organizarea de evenimente atât în cadrul organizației cât și evenimente comunitare.

Creearea unui mediu propice de învățare prin practică a tinerilor.

Supravegherea și creearea activităților educative în funcție de nevoile fiecărui membru.

Consilierea și medierea tuturor problemelor apărute atât în cadrul organizației cât și între membrii voluntari.

Urmărirea cu strictețe a evoulției copiilor pe toate ariile de dezvoltare și adaptarea fiecărei activități în funcție de nevoile de dezvoltare.

Participarea la cursuri de formare pedagogică ,atât locale cât și naționale din cadrul organizației.

Păstrarea legăturilor strânse cu partenerii și sponsorii regionali.

Crearea relațiilor armonioase atât cu membrii voluntari cât și cu familiile acestora.

Dezvoltarea tinerilor adulți pentru atingerea ultimei etape de a deveni lider în cadrul organizației.

Participarea la întâlnirile de consiliu și rezolvarea situațiilor prevăzute într-o organizație de tip ONG.
Proiecte
Sep 2012 - Sep 2012: Evadare in parc, Dej
Evenimentul ”Evadare în Parc” a avut prima dată loc în anul 2012 până în anul 2018. Principalul scop al evenimentului a fost tragerea unui semnal de alarmă în ceea ce privește posibilele locuri de recreere a cetățenilor orașului Dej, cadrele cele mai propice ”evadării ” din rutina zilnică și cele mai bune locuri pentru acest lucru.
Organizarea evenimentului cu participarea a cel puțin 2000 de persoane, desfășurându-se timp de o zi, în Parcul Mare al orașului.
Creearea diferitelor activități în funcție de toate grupele de vârstă.
Creearea spectacolelor de diferite feluri pentru finalul evenimentului.
Menținerea liniștii și ordinii publice în conformitate cu legile în vigoare.
Promovarea sponsorilor și partenerilor participanți ai proiectului.
Promovarea evenimentelor viitoare ale orașului cât și cele organizate de Primăria Municipiului Dej.
Responsabilizarea tinerilor voluntari ai Organizației în ceea ce privește creearea unui eveniment de la început și până la sfărșit.
Supravegherea tinerilor organizatori în ceea ce privște buna desfășurare pe tot parcursul perioadei evenimentului.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close