Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.01.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.02.2010

obiectiv

 

Salariu: 750,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Traduceri, IT Software, IT Hardware, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2012 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: operator retele tehnice si calculatoare electronice

Responsabilitati:

Agent servicii clienti la doua proiecte DELL si IBM
Introducerea in baza de data ale unor informatii redate de client, respectiv rezolvarea problemei clientului atat prin telefon cat si prin tehnician sau depot.
Identificarea tehnica a problemei clientului, cu tool-urile oferite de companie. Odata cu identificarea tehnica a problemei, care era legata fie software sau Hardware trebuia oferit un service clientului cu una dintre partile calculatorului, care putea fi defecta

Queue manager proiect IBM/Lenovo
(Operator retele tehnice si calculatoare electronice)
Controlul calitatii cazurilor, si prelucrarea cat mai rapida a cazurilor in asteptare venite de la clienti.
Controlul apelurilor pentru a putea fi preluate in target, dar si controlul apelurilor pentru a oferi o calitate sporita.
Verificarea si prelucrarea/preluarea cazurilor/apelurilor clientilor cu probleme care au deschis complaint sau vor exceptie de garantie.
Crearea rapoartelor zilnice despre situatia din ziua in curs si cea precedenta pentru project mangaer/ team leader.
Organizarea echipei pentru a livra calitate si profesionalism.

01.01.2011 - 01.09.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Introducerea in baza de data ale unor informatii primite de la biblioteci din Germania. Crearea unei baze de date virtuala, a cartilor aflate in biblioteca

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Liceu: Liceu cu profil real, specializarea matematica-informatica, intensiv informatica la Liceul Teoretic „St. L. Roth”, Medias din Medias. Liceu cu predare in limba germana
1998 - 2006 Scoala Generala: - Scoala generala cu predare in limba germana la Scoala generala „Hermann Oberth”, Medias din Medias.

Premii

Calificari
Jun 2010: Certificat de competenta lingistica si de comunicare in limba romana utilizator avansat

Jun 2010: Certificat de competenta lingistica linvistica de comunicare orala in limba Germana utilizator avansat

Jun 2010: Certificat de competente digitale utilizator experimentat

May 2010: Dipolma technici de comunicare

Certificari
Sep 2009 - Jun 2010: Atestat de competente profesionale
Atestat de competente profesionale dobandind:
- realizarea design-ului si structurii produselor soft necesare implementarii de sisteme software, aplicatii software, baze de date, pagini web
- particularizarea, configurarea si modificarea aplicatiilor software, in scopul adaptarii sistemelor informationale ale clientului
Sep 2009 - Jun 2010: Deutsches Sprachdiplom
Deutsches Sprachdiplom :
- Leseverstehen : Niveau C1
- Hoerverstehen : Niveau C1
- Schriftliche Kommunikation : Niveau B2
- Muendliche Kommunikation : Niveau C1



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20