Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.11.1998

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.12.2018

obiectiv

 

Mă numesc Andreea Airinei și am vârsta de 22 de ani. Sunt o persoană dinamică, comunicativă, serioasă, dornică de a învăța lucruri noi, energică și organizată.

Salariu: 2.400,00 USD / luna

Tip job: Part time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Productie, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri, Crewing / Casino / Entertainment, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - 31.08.2020

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- punctualitate
- corectitudine
- creativitate

01.10.2019 - 31.01.2020

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- seriozitate
-responsabilitate
-loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu,
- capacitate de comunicare
- foloseasc timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu
- ma asigur de securitatea datelor
- sa intretin calculatorul si echipamentele
- sa ma implic activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- sa salvez datele
- sa puna la dispozitia utilizatorilor resursele sistemului

01.09.2019 - 31.10.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: vanzator

Responsabilitati:

- vanzarea produselor
-asigura ordinea si curatenia rafturilor
-respecta rotatia produselor, cele cu termen de valabitate mai mic in fata, iar cele cu termen de valabilitate mai mari in spate, verificarea acestora de fiecare data
- atentie la data experarii a produselor
- trebuie sa cunoastem magazinul astfel incat sa il indrum pe client pentru a-i satisface exigentele
-ofeream informatii clientului in functie de destinatia produsului dorita si de obiectivele sale de vanzare
- trebuie sa cunoastem produsele din stand, caracteristicile speciale ale lor, precum si modul de utilizare al lor
- privire potrivita unui angajat, cu zambetul pe buze, salutam si multumim clientilor
-trebuie sa demonstram politete in relatiile cu clientii
-respectarea colegilor si superiorilor
- dovada de spirit de echipa

01.06.2019 - 31.08.2019

Departament: marketing

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

-servirea preparatelor și a băuturilor
-încasarea contravalorii produselor
-debarasarea spațiului de servire și pregătirea lui pentru viitorii clienți
-cunoașterea meniului, astfel încât să oferi informații complete
-servirea exemplară a clienților și acordarea atenției cuvenite acestora
-intocmirea corectă a notelor de plată și încasarea acestora
-amabilitatea nu trebuie sa lipseasca și atitudinea pozitivă
-de asemena, daca era o problema incercam rezolvarea cu discreție a posibilei probleme
-colaborare cu echipa de lucru
-rezistenta la efortul fizic depus pe intreaga zi

01.05.2018 - 31.10.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

În postura de operator calculator trebuia să efectez apeluri telefonice, să stabilesc programări şi să menţin o bună relaţie cu clienţii, să identific nevoile clienților, să îi consiliez, să am o bună cunoaștere a bazelor de date și alte programe specifice unui birou notarial. De asemenea, dețin o foarte bună cunoștință a tuturor programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Access).
Printre altele, eram responsabilă de contactul direct cu fiecare client în parte, dețineam răbdarea necesară de a le explica toate detaliile pentru fiecare acțiune în parte și, totodată gestionam toate practicile, specifice unui birou notarial, pentru a duce la bun sfârșit cerințele clientului. Mă asiguram de satisfacția clienților în timp real.
Mă caracterizează abilitățile de a comunica, de a relaționa cu ușurință și naturalețe. În același timp, mă adaptez ușor noilor medii și situații întâlnite și ador să lucrez în echipă.

studii

 

Facultati:

2017 - 2020 Colegiu / Studii postliceale: Farmacie la Școala Postliceală FEG Education din Iași.
2017 - 2020 Colegiu / Studii postliceale: Canto popular la Școala populară de arte populare "Ion Irimescu" din Suceava.
2014 - 2017 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul Național Grigore Ghica din Dorohoi.

Premii

Premii si Distinctii
May 2016: Trofeul festivalului de muzică populară "Dorule, floare de rouă" Botoșani

Hobby-uri
Muzica, Dans



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close