Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.03.1988

obiectiv

 

Reusesc mereu performanta de a fi eu in tot ceea ce fac si imi exercit sarcinile cu placere si seriozitate. Increderea pe care o am in mine ma ajuta sa obtin rezultatele dorite si sa gasesc solutii acolo unde altii vad doar probleme.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii: Un mediu de lucru placut,unde sa vin cu drag in fiecare zi si o echipa sociabila.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Farmacie, Publicitate, Functii publice, Internet / e-Commerce, Achizitii, Import - export

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: operator licitatii sicap/asistent departament importuri

Responsabilitati:

-identificarea procedurilor/cererilor de oferta/anunturilor de publicitate publicate de institutii publice (spitale, directii sanitare si veterinare) pe platforma SICAP;
-accesarea procedurilor si realizarea acestora astfel: completarea documentatiei solicitate de catre autoritatea contractanta, pregatirea mostrelor, realizarea ofertei financiare pentru produsele la care compania poate oferta, intocmirea documentatiei privind specificatiile tehnice ale produselor;
-trimiterea ofertelor in format electronic in SICAP cat si a mostrelor catre autoritatea contractanta;
-urmarirea licitatiei pe tot parcursul desfasurarii ei (raspunsuri la solicitari, clarificari, procese verbale, contestatii, reofertari in functie de clasamentul ofertantilor, rapoarte finale,);
-actualizarea documentatiei companiei in SICAP;
-arhivarea, indosarierea procedurilor lunare (documentatia procedurii si raportul final);
-evidenta procedurilor castigate de catre companie;
-evidenta si actualizarea constanta a preturilor in functie de cererea pietei;
-evidenta contractelor incheiate intre companie si autoritatile contractante in urma procedurilor castigate;
-asigurarea ca aceste contracte se vor desfasura conform si transparent pe toata perioada stabilita de catre ambele parti contractante.

Asistent Departament Importuri
- mentinerea unei legaturi stranse cu producatorii/furnizorii externi (China, India, Malaezia, Franta, Polonia, Italia, Grecia) de produse pe care compania le comercializeaza si promoveaza;
-asigurarea relatiei de colaborare intre companie si furnizorii externi prin intermediul e-mailului, prin corespondenta, telefonic, wats-up sau skype;
- colaborarea cu furnizorii este sustinuta in limba engleza, franceza sau spaniola;
-atragerea de noi produse in portofoliul companiei;
- negocierea preturilor produselor si incheierea contractelor cu furnizorii;
-gestionarea documentelor de import (facturi, documente de calitate, documente de cantitate, documente privind modalitatile de plata);
-intocmirea, verificarea si trimiterea comenzilor catre furnizori;
-gestionarea comenzilor trimise catre furnizori si urmarirea acestora pana la final.

01.03.2017 - 30.09.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: operator licitatii pe platforma seap

Responsabilitati:

-urmarirea procedurilor/cererilor de oferta publicate de institutii publice (spitale, directii sanitare si veterinare) pe platforma SEAP,
-accesarea procedurilor si realizarea acestora astfel: completarea tuturor documentelor solicitate, pregatirea mostrelor, realizarea ofertei financiare pentru produsele la care compania poate oferta, realizarea unor documente cu specificatii tehnice ale produselor,
-trimiterea ofertei si a mostrelor catre autoritatea contractanta in format electronic in SEAP,
-urmarirea licitatiei pe tot parcursul desfasurarii ei (raspunsuri la solicitari, intrebari, reofertari in functie de clasamentul ofertantilor),
-actualizarea catalogului de produse al companiei in SEAP,
-actualizarea preturilor produselor din SEAP,
-urmarirea achizitiilor publice directe ale spitalelor in SEAP, insemnand a le acorda acceptul in a achizitiona materialele sanitare promovate de companie,
-incheierea de contracte intre companie si institutille publice in urma licitatiilor castigate,
-asigurarea ca aceste contracte se vor desfasura impecabil si transparent pe toata perioada stabilita de ambele autoritati contractante.

Alte atributii in cadrul companiei in calitate de Asistent Cabinet Director General:
-evidenta agenda Director General,
- programare intalniri si informarea la timp a Directorului despre acestea,
- reprogramarea intalnirilor, in caz de nevoie,
- comunicare decizii Director catre angajati,
-asistare Director General la sedinte de lucru si intalniri de afaceri,
-redactare documente/corespondenta de protocol/e-mailuri,
-inregistrare, repartizare si expediere corespondenta,
-gestionare registru Companie,
-arhivare corespondenta pe criterii pentru un acces facil la informatii.

01.06.2013 - 31.03.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: operator licitatii pe platforma seap/administrator magazin online

Responsabilitati:

-urmarirea procedurilor/cererilor de oferta publicate de institutii publice (spitale, directii sanitare si veterinare) pe platforma SEAP,
-accesarea procedurilor si realizarea acestora astfel: completarea tuturor documentelor solicitate, pregatirea mostrelor, realizarea ofertei financiare pentru produsele la care compania poate oferta, realizarea unor documente cu specificatii tehnice ale produselor,
-trimiterea ofertei si a mostrelor catre autoritatea contractanta in format electronic in SEAP,
-urmarirea licitatiei pe tot parcursul desfasurarii ei (raspunsuri la solicitari, intrebari, reofertari in functie de clasamentul ofertantilor),
-actualizarea catalogului de produse al companiei in SEAP,
-actualizarea preturilor produselor din SEAP,
-urmarirea achizitiilor publice directe ale spitalelor in SEAP, insemnand a le acorda acceptul in a achizitiona materialele sanitare promovate de companie,
-incheierea de contracte intre companie si institutille publice in urma licitatiilor castigate,
-asigurarea ca aceste contracte se vor desfasura impecabil si transparent pe toata perioada stabilita de ambele autoritati contractante.

Administrator magazin online (www.magazin-medicale.ro) sarcina ce consta in:
-promovare consumabile medicale in mediul online (facebook, instagram, blog),
-actualizarea stocurilor, actualizarea informatiilor cu privire la descrierea produselor, calitate si preturi,
-actualizarea ofertei lunare si informarea clientilor prin telefon sau e-mail cu privire la aceasta,
-promovarea zilnica prin social media,
-facturarea comenzilor,
- realizarea unor pachete promotionale/oferte si promovarea acestora prin diverse mijloace (e-mail, social media etc.),
-imbunatatirea portofoliului de clienti si cresterea vanzarilor,
- pastrarea unei relatii stranse cu clientii prin informarea saptamanala a acestora despre oferte, produse noi si stocuri,
- trimiterea unor e-mailuri catre potentiali clienti (clinici, spitale, laboratoare, cabinete veterinare) cu informatii despre companie si produsele acesteia,
-promovarea eficienta a calitatii produselor, a marcii pe care compania o detine prin realizarea unor pliante, cataloage, flyere,
-impunerea unui target lunar si atingerea acestuia.

01.02.2013 - 30.06.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: consilier pacienti

Responsabilitati:

- folosirea unui program specializat in programarea pacientilor pentru consultatii
- primirea si insotirea pacientilor catre cabinet
- informarea pacientilor despre ofertele si promotiile clinicii
-informarea pacientilor cu privire la programari
-informarea pacientilor privind tipul investigatiilor sau a analizelor pe care le doresc (indicatii si contraindicatii)
- colaborarea directa cu cadrele medicale in ceea ce priveste organizarea programului zilnic al acestora la cabinet
- informarea cadrelor medicale privind numarul programarilor din fiecare zi
- colaborarea si munca in echipa cu personalul clinicii

01.01.2012 - 31.12.2012

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent relaţii publice şi comunicare (cu forme contractuale) în cadrul proiectului geoturismpractic id: posdru/109/2.1/g/81724

Responsabilitati:

- asigură respectarea tuturor cerinţelor prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală POSDRU 2007 – 2013, pentru toate acţiunile derulate în cadrul proiectului;
- elaborează comunicatele de presă prevăzute în planul de promovare al proiectului şi urmăreşte apariţia acestora în mass-media;
- organizează conferinţele de lansare, finalizare a proiectului şi a altor evenimente prevăzute în planul de promovare al proiectului;
- se află în colaborare nemijlocită cu firma care asigură materialele publicitare ale proiectului şi urmăreşte respectarea termenelor contractuale;
- menţine o bună relaţie cu mass-media;
- verifică lunar site-ul proiectului şi se asigură de faptul că acesta transmite informaţii reale, actuale şi atractive referitoare la proiect;
- informează managerul de proiect asupra oricăror disfuncţionalităţi sesizate în activitatea de promovare a proiectului;
- raportează lunar, managerului de proiect activitatea desfăşurată şi face propuneri privind eficientizarea activităţii de promovare a proiectului;
- se documentează continuu asupra aspectelor ce ţin de o promovare profesionistă a proiectului;

01.05.2010 - 31.05.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar - tehnoredactor

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor telefonice
- tehnoredactare cursuri universitare
- primirea si redactarea corespondentei, trimiterea acesteia prin fax, curier sau e-mail
- intocmirea si trimiterea de email-uri
- redactarea unor referate, rapoarte, brosuri
- organizarea unor sedinte
- protocol

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Geografie fizica la Facultatea de Geografie Fizica si Geografia Turismului din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filologie-bilingv la Colegiul National Unirea din Turnu Magurele. Profilul bazandu-se cu preponderenta pe studiul limbii engleze si in secundar pe limba franceza. Limba spaniola am studiat-o in particular.

Premii

Voluntariat
Jan 2012 - Jun 2012: Geoturism Practic
In cadrul acestui proiect, organizat de Facultatea de Geografie a Universitatii Spiru Haret, am avut sarcina de a insoti studentii in practicile ce s-au desfasurat in incinta unor pensiuni sau hoteluri. Proiectul avea in vedere pregatirea studentilor in administrarea unei pensiuni sau a unui hotel. Sarcina mea era sa ii insotesc si sa le organizez programul zilnic, cu tot ce implica acesta, incepand cu micul dejun, cursurile, seminariile de practica, completarea caietelor de practica, realizarea temelor. Totul s-a desfasurat in perfecta ordine si eficacitate atat pentru studenti cat si pentru pensiunile si hotelurile care si-au oferit sprijnul in realizarea acestui proiect.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close