Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.02.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.05.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2021 - prezent

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: operator introducere,validare și prelucrare date

Responsabilitati:

Sortarea,identificarea și separarea documentelor în conformitate cu specificațiile primite.
Controlul de calitate al documentelor procesate.
Completarea rapoartelor de activitate.

01.01.2019 - 31.12.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere,validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Lucrul cu Soft-ul companiei,preluarea comenzilor de la agentii de vanzare prin soft sau telefonic,emitera facturilor fiscale pe baza comenzilor si evidenta lor,intocmirea avizelor de expeditie,intocmirea registrului de casa,arhivarea sistematica a documentelor,alte probleme administrative.

01.01.2018 - 31.03.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere,validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Emiterea facturilor fiscale si evidenta lor,evidenta zilnica a incasarilor si platilor in registrul de casa,efectuare monetar zilnic,fise magazie,awb.

01.10.2015 - 31.12.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere,validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Intocmire NIR-uri pentru marfa receptionata,comenzi furnizori(necesar aprovizionare+transmitere),
emiterea facturilor fiscale pe baza comenzilor de la agentii de vanzare prin soft sau telefonic,intocmirea avizelor de expeditie,introducerea clintilor noi in baza de date,arhivarea sistematica a documentelor,
activitati conexe de secretariat si contabilitate primara specifice activitatii de distributie,efectuarea platilor catre furnizori (C.E.C,B.O,O.P),evidenta si verificarea soldurilor pe clienti si furnizori a incasarilor,respectiv a platilor.

01.02.2014 - 30.09.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere,validare si prelucrare date

Responsabilitati:

Lucrul cu Soft-ul companiei,emiterea facturilor fiscale pe baza comenzilor ,introducerea clientilor noi in baza de date,intocmirea avizelor de expeditie,gestionarea stocurilor,indosarierea si arhivarea facturilor.

01.09.2007 - 31.07.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef magazin adjunct

Responsabilitati:

Coordonarea si organizarea intregii activitati comerciale din cadrul magazinului,verificarea stocurilor existente in magazin si in depozitul magazinului,reprezentarea companiei in relatia cu tertii:clienti,autoritati,altii,incheierea de contracte,emiterea facturilor fiscale,incasare rate clienti,inventar lunar,registru casa,efectuarea inchiderii casei de marcat la sfarsitul zilei,precum si intocmirea monetarului si predarea banilor pentru banca.

01.05.2003 - 31.08.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Inregistrarea si contabilizarea zilnica a documentelor primare:intocmirea N.I.R,registru casa,extrase cont,emiterea facturilor fiscale catre client,intocmirea documentelor necesare la angajare si arhivarea lor,salvarea periodica a datelor introduse,indosarierea si arhivarea documentelor,diverse activitati de secretariat.

01.04.2000 - 30.04.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Intocmirea N.I.R pentru marfa receptionata,emiterea facturilor fiscale si evidental lor catre client pe baza comenzilor de la agentii de vanzare,intocmirea avizelor de expeditie,introducerea clientilor noi in baza de date,evidenta zilnica a incasarilor si platilor in registrul de casa,tinerea la zi a evidentelor pe furnizor/clienti si urmarirea efectuarii platilor/incasarilor la scadenta,prelucrare extrase de cont,intocmire state de plata,arhivare.

01.02.1999 - 31.03.2000

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Introducerea si prelucrarea documetentelor primare:intocmire N.I.R.,emiterea facturilor fiscale/avizelor si arhivarea lor,evidenta stocurilor,inventar lunar,relatii cu clientii si furnizorii,aprovizionarea cu marfa,gestionarea si evidenta formularelor cu regim special,instrumente de plata(O.P. B.O.,C.E.C),activitati conexe de secretariat si contabilitate primara specifice activitatii de distributie,intocmirea registrului de casa,colectarea numerarului si depunerea la banca a acestuia.

01.05.1996 - 31.01.1999

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Receptia marfii calitativ,cantitativ,inventar lunar,aprovizionarea rafturilor cu marfa,mentinerea aspectului comercial,efectuare monetar zilnic,etichetarea produselor,servirea clientilor,respectarea procedurilor interne.

01.07.1994 - 30.04.1996

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial en-gross

Responsabilitati:

Receptia marfii calitativ,cantitativ,emitere facturi si chitante catre client,inventar lunar,aprovizionarea rafturilor cu marfa,mentinerea aspectului comercial,efectuare monetar zilnic,etichetarea produselor,servirea clientilor,respectarea procedurilor interne.

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: UNIVERSITATEA DIN PITESTI la Facultatea de Stiinte ale Educatiei din Asistenta manageriala si secretariat.

Premii

Certificari
Jul 2012 - Dec 2012: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca
Operator introducere,validare si prelucrare date.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close