Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.09.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.03.2006

obiectiv

 

Dinamic,capacitate de a acumula informatii repede,responsabil ,comunicativ,punctual,adaptabilitate.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Productie, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator introducere, validare și prelucrare date

Responsabilitati:

Emitere facturi /invoce-uri, chitanțe,etc.
Call-center-informații telefonice oferite tuturor clienților interesați de produsele firmei (preț, detalii produs, etc.) ,
Preluarea, confirmarea și finalizarea comenzilor efectuate de către clienți, on-line cât și telefonic.
Verificarea, recepționarea și operarea pe site a mărfurilor primite.
Editarea pozelor pe site.
Pregătirea coletelor pentru expediție.
Mentinerea legăturilor cu firmele de curierat.
Urmarirea coletelor expediate cât și cele care urmează sa ajungă.
Inventariere marfa.

01.09.2015 - 30.06.2016

Departament: marketing

Titlu Job: operator introducere, validare și prelucrare date

Responsabilitati:

Operator PC
Atributi:
Gestionarea corecta si completa a sistemului informatic"Smart Chas RMS 2014"
Operare recepții marfa, a retururilor, transferurilor intre magazine, a platilor efectuate catre furnizor sau a altor tipuri de tranzactii in sistemul informatic;
Emiterea de nir-uri, on-line, pentru fiecare factura de intrare de la furnizori sau a transferurilor intre magazine.
Operarea in sist. informatic a tuturor modificarilor necesare desfasurarii normale a activitatii (generare produse noi, schimbari de preturi, transformari ,inventare);
Comunicarea catre personalul magazinului a oricaror modificari efectuate in sistemul inf.ce tine de procesul de vanzare-produse, preturi, coduri de produs, stocuri, etc.
Evidenta la zi a Registrului de casa.
Arhivarea documentelor pe magazine in ordine cronologica.
Introducere și urmărire data expirare,
Introducerea discounturilor( % si valorice).
Introducere coduri de bare produs .
Urmarirea isoricului de achizitie pe produs.
Urmarirea clientiilor.
Inregistrare chitante, op-uri (banca,casa, trezorerie),
Urmarirea stocurilor, și preturilor de achizitie.ETC

01.11.2007 - 30.11.2015

Departament: juridic

Titlu Job: jurisconsult

Responsabilitati:

CONSILIERE JURIDICA: -informarea compartimentelor din cadrul instituţiei cu privire la legislaţia apărută; -Urmarirea modului de aplicare a legislatiei in cadrul institutie, instruire pe linie legislativa a angajatilor, verificarea si intocmirea contractelor.
Raportarea lunara la CAS Dolj a servi. și consultaților med.

Alte atribuții :

RESPONSABIL MANAGEMENTUL CALITATII- cf. Standardului SR EN ISO 9001/2008.
AUDITOR INTERN-cf. standardului ISO 15189/2007
Planificarea si coordonarea activitatii sistemului de Management al Calitatii in cadrul societatii.
Urmarirea ,arhivarea, tinerea evidentei cartilor tehnice, a certificatelor de calitate a materialelor, produselor;
Urmarirea, intocmnirea, distribuirea si tinerea la zi a listei subcontractantilor, furnizorilor acceptati; Urmarirea implementarii actiunilor corective, luate ca urmare a rapoartelor de neconformitate intocmnite de organismul de certificare si raportarea rezolvarii acestor neconformitati organismului care a intocmnit raportul respectiv;
Urmarirea si intocmnirea programului de instruire a personalului din serviciu ,asigurarea calitatii; Coordonarea activitatii de evaluare a subcontractantilor folosind chestionare de autoevaluare si evidenta chestionarelor subcontractantilor acceptati;
Planificarea si executarea intregii activitati de managementul calitatii in cadrul societatii, Indeplinirea deciziilor Administratorului si ale Directorului Medical.
Coordonarea si urmarirea intocmirii programului de audit anual, chestionare , rapoarte de audit, rapoarte de neconformitate; Indeplinirea actiunilor corective/preventive,rapoarte de actiuni corective/preventive;
Intocmnirea, revizuirea, distribuirea controlata, mentinerea reviziilor a Manualului Calitatii (ISO), proceduri de sistem, instructiuniilor generale, instructiunilor de lucru si al altor documente specifice serviciului de asigurare al calitatii;
Evidenta instruirii personalului serviciului asigurarea calitatii, personalului de conducere.

OPERATOR CALCULATOR-operarea serviciilor medicale(analize medicale de laborator,consultati medicale clinic/ recuperare,servicii medicale, ecografi si concedii medicale, in programul informatic SIUI-oferit de Cas Dolj.
Raportarea on-line catre Cas Dolj a tuturor serviciilor medicale;
Indosarierea rapoartelor medicale lunare si inmanarea lor catrre CAS -Dolj,si apoi facturarea acestora.

RESURSE UMANE-Negocierea, urmarirea si arhivarea contractelor de prestari servicii, de medicina munci,a celor de colaborare si a subcontractelor.
Intocmnirea, inregistrarea , indosarierea si arhivarea contractelor individuale de munca, actelor aditionale si a deciziilor de incetare a contractului de munca;
Intocmirea si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului.
Evidenta registru de intrari /iesiri.
Expedierea corespondentei produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax.
Reinnoire a tuturor documentelor/avizelor/ autorizatiilor, conform legislatiei in vigoare
Arhivarea documentelor de personal.
Facturarea serviciilor de medicina muncii efectuate în cadrul policlinicii de către diferite societăți.
Intocmnirea si inmanarea ordinelor de plata si a borderourilor catre trezorerie si banca, iar apoi arhivarea borderourilor avizate de acestea.
Programarea lunara a pacientilor la analize de laborator in cotract cu Cas Dolj.
Mentinerea relatiilor cu institutile publice.(CAS-Dj, ITM, AJOFM, banca, trezorerie, Miscarea Romana pentru Calitate, IGSU-Dolj, DSP, etc.)

RESPONSABIL PSI-:-planificarea activitatii de prevenire si stingere a incendiilor in cadrul societati,
Organizarea activitatii de aparare impotriva incendiilor;
Elaborarea documentelor specifice activitatii PSI; - Avizarea documentatiilor privind prevenirea si stingerea incendiilor, - Controlul modului de respectare a masurilor de prevenire si stingere a incendiilor,
Instruirea salariatilor in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor.

REALIZARI ROFESIONALE:
1)Acreditarea laboratorului policlinicii cf standardului ISO 15189/2007.
2)Acreditarea policlinicii conform ISO 9001/2008

01.10.2005 - 30.09.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere date-contabilitate primara:program petrescu si mentor

Responsabilitati:

Operetor introducere date Contabilitate primara Program-"PETRESCU" SI-"MENTOR" (a documentelor: facturi-receptii,avize de insotire marfa, bonuri de consum, foi de vanzare-incasari,etc. )
Arhivarea/ indosarierea documentelor pe luni si ani (ex:dosare intrari=facturi cu recepti, avize de insotire a marfi; dosare iesiri: foi de vanzare, facturi, avize de insotire a marfi, bonuri de consum.)
Control si iventare la magazinele firmei.
Verificam monetarele cu bani incasati de la magazine si de la agentii de vanzari.

01.07.2002 - 31.12.2002

Departament: traduceri

Titlu Job: operator date-(limba italiana)

Responsabilitati:

Redactare , copiere,introducere date in regim de confidentialitate (Rencensamant polulatie Italia )

studii

 

Facultati:

2009 - 2010 Masterat: Management Financiar Contabil/ Gestiunea financiar contabila a firmei in domeniul integrarii UE. la Universitatea Spiru Haret din Craiova.
2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Drept/juridic la Universitate Nicolae Titulescu din Craiova.
1997 - 2001 Liceu: istorie stiinte sociale la Liceul teoretic Henti Coanda din Craiova.

Premii

Certificari
Mar 2011 - Mar 2011: Miscarea Romana pentru Calitate (MRC ) CENTRUL REGIONAL DE FORMARE CONTINUA
AUDITORI PENTRU SISTEME DE MANAGEMENT AL CALITATII, DE MEDIU SI AL SANATATII SI SECURITATII OCUPATIONALE IN CONFORMITATE CU CERINTELE STANDARDELOR SR EN ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008 SI SR EN ISO 19011:2003 -desf.in per.07-09martie 2011
Nov 2007 - Nov 2007: Miscarea Romana pentru Calitate (MRC ) CENTRUL REGIONAL DE FORMARE CONTINUA
PROIECTAREA SI IMPLEMENTAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT AL CALITATII IN LABORATOARELE DE ANALIZE MEDICALE -ISO 15189/2007 -desf. in per. 01-03 noiembrie 2007

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close