Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.04.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.06.1995

obiectiv

 

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Brasov, Sacele

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

- Inregistrare facturi furnizori in programul de contabilitate (SAGA)
- Generare documente receptia marfii (NIR)
- Generare facturi client
- Incasare facturi client (Cash+Pos)
- Eliberare bon fiscal
- Arhivare documente
_ Gestionarea numerarului din casa
- Inregistrarea in programul de contabilitate SAGA: extrasul de cont, platile catre furnizori, operatiuni specifice contabilitatii primare

01.01.2013 - 31.05.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: functionar administrativ (economist)

Responsabilitati:

Listare si arhivare facturi si avize, intocmit note de reparatie, note de igienizare, solicitari de transport si instalare, solicitari de retur echipament, inregistrare chitante si bonuri fiscale, introducere comenzi in CRM, intocmit rute pentru agentii de livrare in Charisma, multe alte lucruri administrative.
Din noiembrie 2013 ma ocup si de rutarea filialelor Brasov, Sibiu si Deva prin programul RoadNet.
- asigurare medicala
- tichete de masa

01.07.2008 - 31.12.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: referent relatii clienti

Responsabilitati:

Preluare si introducere comenzi in CRM, listare si arhivare facturi si avize, intocmit note de reparatie, note de igienizare, solicitari de transport si instalare, intocmit rute pentru agentii de livrare, organizarea de curse extra Brasov, multe alte lucruri administrative.

01.06.2008 - 01.07.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: economist (agent vanzari)

Responsabilitati:

Arhivare si trimitere documente catre sediul central, suport administrativ pentru angajatii de pe platforma Brasov, intocmirea zilnica a monetarului, mentinerea relatiei cu banca si altele.
- tichete de masa

01.02.2007 - 31.05.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Intocmirea dosarelor de Resurse Umane, preluarea apelurilor si mesajelor telefonice, receptia / redactarea / distributia si indosarierea corespondentei, introducerea de date pentru rapoarte de vanzari, actualizarea zilnica a datelor referitoare la plati si incasari, intretinerea arhivei, plasarea documentelor si tinerea evidentei stricte a acestora, evidenta contractelor cu clientii si furnizorii, asistenta pentru toate departamentele societatii, programarea si pregatirea intalnirilor pentru managementul societatii, scanare documente, trimitere si receptie faxuri, conducerea si organizarea diverselor activitati administrative si de protocol, contabilitate primara, evidenta autoturismelor si a cotelor de benzina, evidenta telefoanelor si a cotelor de minute alocate, implicare in editarea primului catalog al societatii, alte activitati administrative.

Realizari:

Intocmirea regulamentului de ordine interioara, a fiselor de post, a contractului colectiv de munca, a fiselor de medicina muncii, a fiselor de protectia muncii si editarea primului catalog al societatii (impreuna cu o colega de la grafica).

02.02.1998 - 31.01.2007

Departament: publicitate

Titlu Job: corector

Responsabilitati:

Preluarea contractelor de la agentii de vanzari,arhivarea copiilor contractelor, introducerea contractelor, si clientilor fara contract, in baza de date, evidenta acestora, corectarea contractelor si trimiterea lor la centru (Bucuresti), alte lucruri administrative si ce tin de editare.

Realizari:

am lucrat cu 25 de agenti de vanzari si am transmis documentatia facuta de mine si celorlalte colege - corector din tara (unde existau filiale).

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Management Brasov din Brasov.
1994 - 1997 Facultate: Electronica la Universitatea " Transilvania " - Colegiul Universitar Tehnic din Brasov.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: Real la Liceul Teoretic " George Moroianu " Sacele - Brasov, din Brasov.

Premii

Certificari
Mar 1997 - Jun 1997: Curs MS-DOS

Feb 1997 - Feb 1997: Curs limba Italiana

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close