Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.02.1988

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:09.10.2007

obiectiv

 

Dezvoltarea profesională orientată spre oportunităţi.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Tirgu-Mures, Reghin

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: operator introducere si validare date

Responsabilitati:

Urmarirea vanzarii produselor comercializate de catre societate
Prezentarea si promovarea directa a produselor si realizarea de oferte catre clienti potentiali si cei existenti.
Intocmirea rapoartelor necesare activitatii departamentului.
Transmiterea rapoartelor saptamanale, lunare catre furnizori, privind vanzarile, stocurile, planul de actiune pentru cresterea vanzarilor.
Pastrarea unui contact permanent cu clientii mari.
Participarea la inventarele stabilite in cadrul firmei.
Cunoasterea unei game largi de produse (Nestle , Alka, Tuborg, Tecsa, Monte Banato,Elmas Bucegi).
Realizarea de comenzi catre furnizori.
Verificarea si asigurarea unui stoc optim pentru magazinele proprii.
Intocmirea si verificarea pontajelor pentru punctele de lucru ale firmei pe baza condicii de prezenta.

01.08.2018 - 30.11.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: analist suport vanzari

Responsabilitati:

Responsabil cu verificarea corectitudinii si conformitatii documentelor si informatiilor primite de la clienti, necesare pentru incheierea contractelor.
Analizarea si raspunsul la solicitarile clientilor venite pe diferite canale de comunicare in functie de cerintele clientilor, efectuarea tuturor operatiunilor necesare in sistemul informatic.
Transmiterea catre clienti a documentelor necesare pentru incheierea contractelor.

01.03.2018 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service / referent relatii clienti/labeling specialist

Responsabilitati:

Mentinerea legaturilor cu clientii si preluarea comenzilor transmise de acestia prin email
Introducerea si procesarea comenzilor in sistemul integrat folosit de companie.
Intelegerea si comunicarea clara si concisa a detaliilor instructiunilor de livrare. Transmiterea catre depozit a datelor necesare finalizarii comenzilor.
Urmarirea stadiului de livrare al unei comenzi si informarea clientilir asupra detaliilor de livrare.
Planificarea necesarului de etichete, comandarea si pregatirea etichetelor.




01.12.2013 - 31.03.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Consultanta oferita clientilor
Promovarea si oferirea de solutii, produse si servicii clientilor
Analiza vanzarilor si urmarirea atingerii targetelor individuale si implicit a shopului
Desfasurarea operatiunilor cu casa de marcat, intocmirea actelor de contabilitate primara si alte rapoarte si situatii la cerere
Realizarea targetelor lunare.
Bonuri de masa

24.08.2012 - 04.10.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin

Responsabilitati:

Organizarea si coordonarea activitatii magazinului in conformitate cu regulamentul intern
Instruirea si evaluarea personalului din subordine;
Stabilirea sarcinilor si prioritatilor zilnice;
Tinerea corecta a evidentei contabile a magazinului;
Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru a angajatilor din subordine;
Intocmirea rapoartelor zilnice pentru firma;
Efectuarea zilnica a incasarilor si platilor;
Raspundere fata de modul de functionare al magazinului.

16.11.2009 - 23.08.2012

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator control termene valabilitate, casier, operator sap

Responsabilitati:

Prelucrarea la timp a documentelor aferente receptiei de marfa, efectuarea corectiilor si confirmarea documentelor in sistem;
Introducerea in sistemul informatic si de gestiune a datelor legate de executarea inventarelor;
Respectarea regulilor de comportament, amabilitate si comunicare cu clientii

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Administratie Publica la Universitatea de Stiinte Economice Juridice Si Administrative din Targu Mures.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale Naturii la Grup Scolar "Petru Maior" din Reghin.

Premii

Curs Inspector Resurse Umane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close