 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 20.08.1985 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:15.05.2005 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Imobiliare, Marketing, Farmacie, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Banci, Management Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2019 - prezent Departament: farmacie Titlu Job: operator introducere date Responsabilitati: - Introducerea dаtelе din facturi in sistemul dе gestiunе – generаre si verificаre NIR;
- Verific conformitatеа datеlor dе pе fаcturа;
- Urmaresc si verific produsele aflate in carantina
- Verificare conditiile comerciale primite pe factura la termenul de plata, volum de achizitie;
- Arhiveaz si tin evidenta documentelor operate.
- Receptioneaz cantitativ si calitativ marfurile care intra in depozit;
- Asigur repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu
prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate;
- Verific conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate;
- Colecteaz prompt si corect comenzile pentru livrare;
- Asigur securitatea si integritatea bunurilor din gestiune;
- Particip la inventarele periodice. |
|
01.08.2018 - 30.09.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: control facturi Responsabilitati: • Suport în colectarea informațiilor si datelor în gestionarea proiectelor departamentului;
• Interactiunea via e-mail cu furnizorii interni și externi ai companiei în vederea realizarilor de teste pentru implementarea transmisiei EDI (comenzi si facturi).
• Contactarea cliențiilor în vederea completării si actualizării detaliilor de contact.
• Intretinerea bazei de date aferenta testelor realizate cu furnizorii alocati si realiza rea rapoartelor.
• Inregistrarea facturilor de mijloace fixe pentru centrele de cost alocate;
Importul datelor privind vanzarile centrelor de cost alocate in aplicatia SAP si verificarea modalitatilor de incasare a acestora;
• Efectuarea si verificarea platilor prin intermediul aplicatiilor de tip Internet-banking;
• Intocmirea listelor de inventariere de mijloace fixe pe magazinele alocate si inregistrarea casarilor propuse de directorul de magazin;
• Verificarea facturilor in sistemul intern de aprobare si solutionarea eventualelor litigii;
• Reconciliere furnizori si transmitere solduri catre acestia;
• Completare documente in relatia cu banca ;
• Verificarea corectitudinii inregistrarilor efectuate a soldurilor conturilor bancare si intocmirea situatiei privind acestea, la sfarsitul fiecarei luni; |
|
01.10.2016 - 31.08.2018 Departament: banci Titlu Job: customer sales representative Responsabilitati: 1.Identificarea, contactarea si atragerea in banca a clientilor potentiali in conditiile maximizarii veniturilor.
2. Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de produse si servicii care se potrivesc cel mai bine acestor nevoi ,inclusiv prin vizite si prezentari organizate la sediul unor companii/institutii in vederea vanzarii de produse.
3.Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii existenti si potentiali prin contactarea/vizitarea lor cu regularitate, reprezentarea in mod profesionist a bancii la intalnirile avute cu clientii existenti si/sau potentiali.
4.Oferte preliminarii/indicative care sa raspunda cat mai bine cerintelor clientilor, efectuarea analizei specifice in vederea acordarii de credite retail si efectuarea demersurilor necesare pentru obtinerea in timp optim a rezolutiilor de la comitetele competente in aprobare.
5.Atragerea disponibilitatilor banesti de la persoane fizice si juridice, monitorizarea atenta si mentinerea gradului ridicat de satisfactie a clientilor.
6.Primeste cecuri si bilete la ordin ale clientilor proprii depuse spre incasare
7.Deschide si lichideaza conturi de depozite / certificate de depozite, la solicitarea clientilor sau imputernicitilor acestora.
8.Raspunde de informarea operativa a clientului asupra insuficientei fondurilor pentru achitarea instrumentelor de plata debit;
9.Efectueaza operatiuni de schimb valutar in cont curent la cererea expresa si scrisa a clientilor.
10.Efectueaza operatiuni de deschidere de conturi pentru persoane fizice |
|
01.04.2013 - 31.10.2016 Departament: farmacie Titlu Job: operator pc,introducere, prelucrare date Responsabilitati: 1. Coordonarea activitatilor de receptie, depozitare, colectare, expeditie, retur, recall
2. Operarea facturilor si verificarea documentelor care fac obiectul unui retur/ recall
3. Emiterea si confirmarea/anularea spotcheck-urilor si a Ordinelor de Miscare Stoc(OMS);
4. Transmiterea buletinelor de analiza si APP-urilor catre clientii Europharm;
5. Decizia de trecere in Carantina pentru produsele a caror documentatie este incompleta, pana la rezolvarea situatiei
6. Furnizarea de rapoarte in formatul si la termenele agreate cu managerul direct;
7. Raportarea problemelor aparute
8. Mentinerea legaturii cu liderii de opinie si factorii de decizie;
9. Emiterea Notelor Interne de Receptie(NIR), a Notelor de Depozitare(Put-Away) si confirmarea in sistemul de gestiune a notelor de depozitare cu modificarile inscrise de catre gesionari |
|
01.08.2007 - 30.04.2013 Departament: banci Titlu Job: agent servicii clienti (operator credite) front office Responsabilitati: 1.Sustinerea colegilor in desfasurarea activitatii;
2.Propuneri periodice de crestere a numarului de clienti;
3.Intocmirea de rapoarte zilnice,saptamanale si lunare;
4.Pastrarea unei relatii de calitate cu reprezentantii magazinelor partenere;
5.Urmarirea evolutiei relatiilor cu clientii: asista, consiliaza si rezolva reclamatiile in colaborare cu Managementul Companiei;
6.Reprezentarea companiei la diverse targuri de specialitate.
7.Promovarea produselor de creditare si gasirea solutiei optime corespunzatoare fiecarui client in vederea obtinerii creditului de consum la punctul de vanzare;
8.Verificarea documentelor care alcatuiesc dosarul de credit;
9.Solutionarea problemelor aparute in derularea creditelor;
10.Incasarea ratelor aferete creditelor in derulare;
11.Contabilitate primara |
|
01.07.2006 - 01.08.2007 Departament: vanzari Titlu Job: lucrator comercial Responsabilitati: 1.Expune in suprafata de vanzare toate marfurile aflate in stoc
2.Realizeaza toate activitatile necesare pregatirii articolelor pentru vanzare
3.Ofera la cerere date si detalii referitoare la produsele expuse pentru vanzare
4.Consiliaza clientii in magazin
5.Gestioneaza retururile de marfa |
|
01.01.2006 - 01.06.2006 Departament: vanzari Titlu Job: consultant vanzari Responsabilitati: 1.Promovarea,vanzarea produselor si serviciilor Laro in conformitate cu standardele companiei;
2.Asigurarea acuratetii inregistrarii datelor clientilor in bazele de date;
3.Informarea clientilor potentiali si clientilor deja existenti ai firmei despre produse si servicii, preturi, conditiile contractuale, termenul de garantie si suportul tehnic;
4.Gestionarea produselor, pastrarea evidentei stocului in inventarul electonic;
5.Intocmirea actelor contabile;
6.Realizarea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare despre vanzarile si activitatea in punctul de lucru. |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Management la Universitatea Bioterra din Bucuresti. Facultatea de Management
2005 - 2010 Facultate: Management la Universitatea Bioterra din Bucuresti.
Premii Traininguri
Feb 2015: organizarea, monitorizarea si controlul activitatii de PSI
Curs cadrui tehnic cu atributii PSI pentru planificarea, organizarea, monitorizarea si controlul activitatii de prevenire si stingere a incendiilor.
Calificari
Jun 2012: Curs vanzari si training de negociere
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|