 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 03.07.1985 Permis conducere: Cat.A, Data obtinerii:13.09.2011
|
|
obiectiv | |
|
Sa lucrez intr-o companie serioasa, care sa-mi ofere posibilitatea sa invat lucruri noi, sa ma perfectionez si sa ma dezvolt din punct de vedere profesional, sa lucrez alaturi de o echipa profesionista.
Beneficii: Bonuri de masa, asigurare medicala, masina Tip job: Full time Departament: Vanzari, Transport / Distributie, Achizitii Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: 30.09.2013 | experienta profesionala | |
|
08.10.2009 - prezent Departament: altele Titlu Job: operator introducere date Responsabilitati: Colectarea datelor din diferite surse interne si externe si centralizarea acestora pentru a putea furniza informatii valoroase Departamentului de Vanzari pentru fidelizarea clientilor si atragerea potentialilor clienti - analiza de piata |
|
01.01.2009 - 08.10.2009 Departament: vanzari Titlu Job: sales executive Responsabilitati: Identificarea cererilor de oferte din partea clientilor
Trimiterea ofertelor clientilor in timp util si urmarirea primirii feedback-ului
Conditii speciale de negociere (negociere cu porturile de la origine sau destinatie pentru obtinerea preturilor sau a timpului liber solicitat de clienti)
Realizarea sau actualizarea conditiilor speciale de credit pentru anumiti clienti
Realizarea tarifelor oferite clientilor in masura autoritatii;
Cerere aprobare pentru tarife atunci cand nu exista autoritate
|
|
28.07.2008 - 08.10.2009 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: office assistant Responsabilitati: Intocmirea formalitatilor pentru obtinerea vizelor, pentru angajati ai Grupului din alte tari
Rezervari hotel, bilete de avion
Administrarea biroului (pastrarea legaturii cu diferiti furnizori pentru buna functionare a biroului)
Verificarea tuturor facturilor legate de administratie (diferite facilitati), impartirea costurilor pe departamente - intocmire rapoarte
Activitati de protocol (asistarea evenimentelor companiei)
Intampinarea si indrumarea clientilor
Inregistrarea documentelor in registrul de intrare / iesire
Primirea, sortarea si distribuirea faxurilor
Coordonarea activitatii de curierat
Trimiterea facturilor prin intermediul e-mail-ului, clientilor |
|
01.07.2007 - 01.03.2008 Departament: altele Titlu Job: receptioner Responsabilitati: Intampinarea si inregistrarea clientilor, informarea clientilor cu privire la ofertele speciale si evenimentele realizate in cazinou, preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor, gestionarea corespondentei, realizarea statisticii clientilor la sfarsitul fiecarei zile. |
|
01.07.2006 - 01.07.2007 Departament: altele Titlu Job: receptioner Responsabilitati: Intampinarea si inregistrarea clientilor, preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor, gestionarea corespondentei |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Aptitudini organizatorice, rezistenta la munca in conditii de sters, comunicativa, sociabila, adaptabilitate rapida |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|