Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 31.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.04.2007

obiectiv

 

Punerea in aplicare a cunostintelor dobandite si acumularea de experienta.

Salariu: nespecificat

Beneficii: asigurare

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - 31.12.2015

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Efectuarea operatiunilor de ghiseu pentru clientela retail si comerciala
Asigurarea vanzarii produselor si serviciilor catre clientela retail si comerciala

Responsabilitati principale:
- realizeaza vanzarea si promo0varea produselor;
- inregistreaza in aplicatiile informatice produsele comercializate sau transmite instructiuni pentru; inregistrarea acestora in Serviciul Clienti/CRSC;
- urmareste indeplinirea obiectivelor personale comerciale;
- fidelizeaza clientii prin calitatea produselor si a serviciilor oferite;
- participa la actiunile de animare comerciala organizate la nivel de grup cu clienti si prospecti;
- asigura serviciile legate de operatiuni curente in lei si in devize ale clientelei; Asigura verificarea autenticitatii acestora si incadrarea in limitele de disponibilitati;
- asigura efectuarea operatiunilor in numerara ( plati, incasari, schimb valutar, Western Union, POS, etc. );
- efectueaza operatiunile in numerar ( lei si valuta ) ordonate direct de clienti, inclusiv operatiunile initiate de consilierii de clientela; Verifica documentele aferente pentyru operatiunile realizate;
- asigura procesarea sau primeste si verifica documentele aferente opratiunilor clientelei in lei, valuta si le transmite la BO MDP/CRSC pentru prelucrare: instrumente de credit/debit, ordine de plata, cereri de eliberare cecuri barate, ordine de vanzare / cumparare valuta, dispozitii de plata externa, etc. ;
- introduce la mapele clientilor extrasele de cont, elibereaza extrase de cont la cerere;
- efectueaza operatiunile aferente produselor de economisire destinate clientelei Retail si Comerciale;
- gestioneaza cererile clientilor legat de activitatea de carduri;
- efectueaza operatiunile solicitate de clienti privind cecurile de calatorie si asigura comercializarea acestora;
- solicita supervizarea opratiunilor efectuate conform procedurilor de lucru in vigoare;
- asigura securitatea zilnica a operatiunilor verificand jurnalul de operatiuni;
- arhiveaza jurnalele si rapoartele electronice / letric in functie de instructiunile primite;
- asigura arhivarea documentelor aferente operatiunilor efectuate;
- este raspunzator de numerarul si alte valori avute in gestiune, respecta instructiunile de alimentare si remitere numerar;
- asigura actualizarea datelor de identificare si datelor de contract ale clientilor Retail pentru care efectueaza operatiuni bancare. Indruma clientela comerciala catre Consilierii de clientela sau Responsabilii / Directorii de Agentie in vederea actualizarii datelor de identificare si datelor de contact ale clientilor;
- cunoaste Normele si Instructiunile specifice clientelei retail si comerciala si aplicarea corecta a acestora;
- asigura confidentialitatea informatiilor si datelor referitoare la conturile clientilor si oprtaiunile efectuate.

01.09.2014 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari magazin online

Responsabilitati:

Descrierea jobului:

- administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online;
- administrarea produselor si stocurilor din magazinul online;
- comunicarea cu clientii;
- gestionarea comenzilor plasate prin email, online si telefonice;
- creare awb curierat si mandate postale;
- alte sarcini legate de vanzarile online;
- promovare magazin online;
- incarcare produse magazin online;
- creare cuvinte cheie per produs.

01.09.2014 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: contatabilitate primara/facturare/secretariat

Responsabilitati:

limba slovaca la nivel avansat ( scris, vorbit, citit)
-Cunostinte cu programul WINMENTOR/ Microsoft Excel/ Microsoft Word
-Incarcare comenzi
-Evidenta clienti
-Contabilizarea facturilor de intrare
-Prelucrarea datelor de facturare oferite de departamentele de vanzari si pregatirea lor in vederea facturarii;
-Intocmirea Facturilor;
-Intocmirea Ordinelor de compensare;
-Colaborarea cu departamentul Juridic in materie de contracte;
-Realizarea rapoartelor si evidente detaliate pe furnizori, clienti la cererea managerului direct si a conducerii firmei;
-Legatura cu funizori si clienti in vederea reconcilierii soldurilor contabile si compensarilor creantelor si obligatiilor reciproce;
-Confirmari de solduri catre clienti si furnizori;
-Evidenta in format electronic (Microsoft Office Excel) a facturilor emise (la nivel de client,proiect,valuta,perioada).
Intocmeste, verifica si emite facturile / avizele clientilor, facturi de stornare sau facturi de corectie
- Reconcilieaza informatiile primite de la clienti cu informatiile din sistemul informatic al companiei
- Asigura arhivarea documentelor din cadrul compartimentului facturare
- Activitati de secretariat: expediere/primire faxuri, indrumarea clientilor in cadrul firmei, gestioneaza corespondenta firmei etc.
-Emiterea facturilor pe baza comenzilor
-Invata si cunoaste produsele vandute.
-Intretinerea si completarea bazei de date a clientilor;
-Relatii eficiente si de calitate cu clientii
-Indosariaza si arhiveaza facturile
-Raspunde de aplicarea corecta a preturilor de facturare si calculul corect al facturii
-verificare facturi;
-respecta circuitul documentelor conform procedurilor interne;
- urmarirea documentelor de calitate - primirea, stocarea si remiterea la clienti a documentelor de calitate( certificate de calitate, declaratii de conformitate, alte documente de calitate etc);
- urmarirea reclamatiilor privind cantitatea si calitatea marfurilor (transmiterea si urmarirea reclamatiilor catre departamentele specializate din societate);

01.01.2014 - 30.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: assistent manager

01.12.2011 - 31.01.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contatabilitate primara/facturare/secretariat

Responsabilitati:

-limba slovaca la nivel avansat ( scris, vorbit, citit)
-Cunostinte cu programul SAP/ Microsoft Excel/ Microsoft Word
-Incarcare comenzi
-Evidenta clienti
-Contabilizarea facturilor de intrare
-Prelucrarea datelor de facturare oferite de departamentele de vanzari si pregatirea lor in vederea facturarii;
-Intocmirea Facturilor;
-Intocmirea Ordinelor de compensare;
-Colaborarea cu departamentul Juridic in materie de contracte;
-Realizarea rapoartelor si evidente detaliate pe furnizori, clienti la cererea managerului direct si a conducerii firmei;
-Legatura cu funizori si clienti in vederea reconcilierii soldurilor contabile si compensarilor creantelor si obligatiilor reciproce;
-Confirmari de solduri catre clienti si furnizori;
-Evidenta in format electronic (Microsoft Office Excel) a facturilor emise (la nivel de client,proiect,valuta,perioada).
Intocmeste, verifica si emite facturile / avizele clientilor, facturi de stornare sau facturi de corectie
- Reconcilieaza informatiile primite de la clienti cu informatiile din sistemul informatic al companiei
- Asigura arhivarea documentelor din cadrul compartimentului facturare
- Activitati de secretariat: expediere/primire faxuri, indrumarea clientilor in cadrul firmei, gestioneaza corespondenta firmei etc.
-Emiterea facturilor pe baza comenzilor
-Invata si cunoaste produsele vandute.
-Intretinerea si completarea bazei de date a clientilor;
-Relatii eficiente si de calitate cu clientii
-Indosariaza si arhiveaza facturile
-Raspunde de aplicarea corecta a preturilor de facturare si calculul corect al facturii
-verificare facturi;
-respecta circuitul documentelor conform procedurilor interne;
- urmarirea documentelor de calitate - primirea, stocarea si remiterea la clienti a documentelor de calitate( certificate de calitate, declaratii de conformitate, alte documente de calitate etc);
- urmarirea reclamatiilor privind cantitatea si calitatea marfurilor (transmiterea si urmarirea reclamatiilor catre departamentele specializate din societate);

01.05.2010 - 31.07.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

- contribuţie în crearea şi actualizarea procedurilor de desktop şi hărţi de proces pentru procesele legate de Underwriting si Changes ING Tatry - Sympatia Slovacia;

- activităţi legate de procesul de optimizare şi testare a noului sistem (Case Management Application);

- contribuţia în formare şi sprijin pentru membrii unei echipe noi;

- prelucrarea non-standard a cererilor de la clienţi din Slovacia/Cehia;

- comunicarea cu alte departamente din unităţile de afaceri diferite (de exemplu, Compliance Officer şi Departamentul de reclamaţii din Slovacia/Cehia);

- compunerea de scrisori individuale pentru clienţii din Slovacia/Cehia;
- pregătire intensivă pentru poziţia operatorului de administrare în Praga;

- participarea cu succes la migrarea proceselor de la Praga la Cluj;

- feedback constant pozitiv din partea superiorilor.

01.12.2009 - 31.03.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

La cerere.

01.06.2009 - 30.09.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Participarea la promotii, sampling.
La cerere.

01.03.2009 - 31.07.2009

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ticketing agentt

01.06.2008 - 30.11.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Plasarea comenzilor catre furnizori pentru mentinerea stocului tampon, preluarea marfii si plasarea ei pe raft, vanzarea propriu-zisa.Job part-time.
Lasac Reghina administrator

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Gestiunea si Amenajarea Turistica la Facultatea de Istorie, Geografie si Relatii Intenationale din Oradea.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Geografie Turism la Facultatea de Istorie-Geografie si Relatii Internationale din Oradea.
2002 - 2006 Liceu: Matematica - Informatica la Colegiul National Octavian Goga din Marghita.

Premii

- Atestat de competente de operare pe calculator;

- Instruire in Managementul Performantei, a participat la Serviciul ING Center Europe;

-Instruire Introducere în domeniul asigurărilor, a participat la Serviciul ING Center Europa;

-Instruire de produse in Limba slovaca, a participat la Servuciul ING Center Europe;

-Instruire in programul SAP, a participat la Koliba Trade SRO

- Curs de contabilitate primara - Comargo Business School

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close