Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.03.1982

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.05.2012

obiectiv

 

Obiectivul meu este sa lucrez intr-o companie care sa isi doreasca angajati de incredere, care sa stie sa-si motiveze angajatii si sa le ofere posibilitatea avansarii in functie, precum si posibilitatea participarii la training-uri .

Salariu: 300,00 USD / luna

Beneficii: - Experienta profesionala ; un mediu inactiv(comunicare) , dezvoltare personala; ascensiune in cariera ;

Tip job: Part time, Full time, Internship / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Achizitii, Import - export, Protectia mediului, Protectia muncii, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare/ casier

Responsabilitati:

- emite documentele fiscale (facturi fiscale, bon fiscal) cu respectarea prevederilor legale privind modul de intocmire a acestora;
- completeaza si verifica instrumentele de plata (CEC-uri, bilete la ordin, ordine de plata, tichete,

- emite documente de incasare a marfurilor vandute si incaseaza contravaloarea acestora
- emite facturi pentru comenzile on-line;
- verifica facturile emise pentru comenzile on-line, astfel incat sa nu se dubleze facturarea pentru o singura comanda.
- efectueaza tranzactiile de POS cu respectarea prevederilor existente in conventiile incheiate cu bancile (aceste prevederi sunt aduse la cunostinta de catre unitatea bancara);
- intocmire monetarul pentru numerarul existent in casierie la sfirsitul fiecarei zile si vei verifica corectitudinea acestuia cu documentele de numerarar generate din sistemul informatic si cu raportul Z al casei de marcat generat pe operator;
- pastreaza in ordine toate documentele cu regim special atat utilizate cat si neutilizate;

23.05.2011 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

Introduce in softul informatic comenzile primite( SAP)
- Emite facturi catre clientii.
- Pregateste setul de documente necesare pentru livrarea marfurilor catre clienti (facturi, avize exemplarele albastre si verzi, ),conform procedurilor de operare si respectand termenul de emitere
- Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la circuitul documentelor.

17.09.2010 - 31.03.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

-Asigura primirea, receptia, depozitarea si livrarea corespunzatoare a produselor ce se comercializeaza;
-Verifica concordanta cu valorile predate in casa, stabileste vanzarile cu numeral, bonuri de valoare, card-uri, bordero-uri de consum propriu;
-Elibereaza documente fiscale conform valorilor vandute;
- Mentinerea relatiilor cu clientii;
- Promovarea produselor din magazin;
- Aranjarea produselor pe raft;
- Consiliere vanzari produse de optica medicala

17.10.2007 - 31.08.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager/ secretara

Responsabilitati:

-Comunicare cu clientii;
-Oferirea datelor si serviciilor solicitate de catre acestia ;
-Promovarea serviciilor companiei;
-Modificare in baza de date a clientilor, in functie de cerintele acestora;
-Mentinerea confidentialitatii datelor;
-Promovarea serviciilor oferite;
-Programarea si organizarea evenimentelor;
-Raspunde de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie;
-Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate de la clienti la vinzarea cu plata pe loc, conform facturilor intocmite;
-Incasarea sumelor de bani de la clienti, prin numarare faptica, in prezenta acestora;

25.09.2002 - 15.10.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator date

Responsabilitati:

-Prelucrare date, informare clientiilor cu privire la produsele firmei;

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Facultate: Drept si Administtatie Publica la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.

Premii

Calificari
Sep 2009: Operator PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close