Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.10.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.08.1997

obiectiv

 

Performanta alaturi de o echipa profesionista si dinamica.

Salariu: 1.900,00 USD / luna

Beneficii: Beneficiile pe care le astept din partea angajatorului sunt in primul rand : corectitudine, onoare, verticalitate, o remuneratie justa corespunzatoare randamentului pe care firma il obtine in urma activitatii mele.

Tip job: Full time

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: operator date

Responsabilitati:

- Intretinerea paginii de facebook a grupului ATP Exodus, cu postari zilnice din toate subdomeniile companiei.
- Intretinerea paginii ATP Team pe facebook, pagina privata a angajatilor companiei, cu subiecte diverse, legate sau nelegate de activitatea de baza a companiei.
- Pregatirea si expedierea lunara in tara a tuturor coletelor cu cadouri ale clientilor magazinului online, in urma campaniilor de fidelizare a clientilor.
- Alte activitati organizatorice: pontajul lunar, situatii diferite referitoare la aprovizionarea cu materiale a departamentului, etc.

01.10.2012 - 30.04.2017

Departament: marketing

Titlu Job: asistent director marketing

Responsabilitati:

- comunicarea si transmiterea la termenele stabilite a rapoartelor, situatiilor si documentatiilor solicitate de Director Marketing
- aplicarea planului de PR aprobat, desfasurand activitatile conform planificarii
- gestionarea relatiei cu presa si furnizorii de servicii publicitare
- planificarea pe termen scurt si mediu a activitatilor de realizat pentru indeplinirea obiectivelor operationale
- asigurarea respectarii standardelor marcilor reprezentate de companie cat si a standardelor brandului ATP Exodus
- activitati de promovare a imaginii, produselor si serviciilor companiei, pe plan local, national si international
- implicare in realizarea planului de marketing
- monitorizarea continutului site-urilor companiilor din grup si propuneri de imbunatatire
- suport in realizarea diferitelor publicatii interne
- realizarea achizitiilor de materiale si servicii de marketing
- implementarea diferitelor campanii publicitare
- verificarea facturilor pentru achizitii, campanii publicitare, etc, si conformitatea lor cu preturile negociate
- solicitarea/ alegerea ofertelor si comandarea materialelor publicitare
- intocmirea lunara a rapoartelor specifice departamentului
- intretinerea relatiilor cu furnizorii de produse/ materiale
- achizitia de materiale promotionale
Am reusit sa ma adaptez unui sistem deja functional si bine consolidat, sa ma integrez in echipa de marketing si sa avem rezultate foarte bune. Evaluarea departamentului in urma auditului intern si extern a fost una pozitiva, fara neconformitati.

09.05.2011 - 30.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Introducerea in baza de date a site-ului www.elanko.ro a produselor destinate vanzarii online (text, descrieri produse, caracteristici si specificatii tehnice, poze).
Actualizare periodica a bazei de date si a preturilor produselor de pe site.
Preluare si procesare comenzi departament online.
Facturare comenzi departament online.
Urmarire produse retur in gestiunea marfurilor.
Urmarire proces de expeditie al produselor comandate online prin curier rapid sau Posta Romana.
Procesare borderouri incasari curieri.
Evidenta stricta si detaliata a intregului ciclu de derulare a unei comenzi on line (preluare, procesare, livrare, incasare).

Realizari:

Integrarea rapida intr-o echipa deja functionala si insusirea intr-un timp scurt a sarcinilor de serviciu.

01.09.2004 - 30.11.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

Contabilitate primara - registru de casa,emitere facturi si chitante in lei si valuta ( in program electronic de facturare), urmarire termene de plata scadente, plati catre furnizori in numerar, ordin de plata, plati prin internet banking, platile catre bugetul de stat.Incasari in lei si valuta. Evidenta incasarilor si platilor in lei si valuta.

Consilierea clientilor in vederea alegerii celei mai bune oferte turistice. Incheierea de contracte pentru pachete turistice. Facturarea serviciilor turistice achizitionate. Incasarea contravalorii produselor turistice achizitionate si emiterea de chitante.Vanzarea de bilete de avion pentru companii de linie si low cost pe toate destinatiile. Promovarea pachetelor turistice proprii pe site-ul agentiei sau pe alte canale de promovare. Mentinerea evidentei clientilor.

Iacob Gusat - administrator SC SPEEDLINE SRL 0745-305161

15.09.1997 - 01.11.2003

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Identificarea pieselor (autoturisme si autoutilitare) solicitate de catre clienti folosind cataloage, microfilme si programe electronice de identificare.Sarcinile mele vizau identificarea si vanzarea tuturor componentelor ce tin de autoturisme, respectiv : elemente directie, suspensie, franare, aprindere, transmisie, distributie, sistemul de esapamente, piese pentru reparatii motor(garnituri, supape, tacheti si culbutori, segmenti si pistoane la diferite cote de reparatii, semeringuri, etc), si bineinteles vanzarea de consumabile uzuale (filtre, placute, curele, bujii, bucsi, uleiuri, lichid de frana, etc ).
Finalizarea si transmiterea comenzilor catre furnizorii externi sau interni. Receptia marfii la fiecare import.
Actualizarea periodica a stocurilor.
Gestiune a marfii.
Facturarea comenzilor, emiterea de documente fiscale de incasare, urmarire termene scadente de plata.
Incasari avansuri si plati la scadenta.
Responsabila cu baza de date a clientilor.

Realizari:

M-am specializat intr-un domeniu nou, alaturi de o echipa competenta, am acumulat si consolidat cunostinte intr-un domeniu diferit de specializarea mea, dar care m-a atras dintotdeauna.

01.11.1994 - 15.09.1997

Departament: medicina umana

Titlu Job: asistent medical

Responsabilitati:

Toate atributiile unei asistente medicale intr-un spital clinic de urgenta, sectia Interne.

studii

 

Facultati:

1990 - 1994 Liceu: Sanitar la Liceul Sanitar Baia Mare din Baia Mare.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close