Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 23.08.1987

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu in care sa imi pot evidentia calitatile, cu posibilitatea reala de avansare, intr-o echipa de profesionisti unde sa pot invata dar si ajuta departamentul in care ma aflu.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Ascensiune pe baza de merite, un mediu in care sa-mi pot dezvolta calitatile sa pot invata cat mai multe informatii noi care sa ajute la indeplinirea targetului global al firmei

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Relatii clienti / Call center, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2011 - 30.11.2014

Departament: it software

Titlu Job: support specialist

Responsabilitati:

Principala responsabilitate in cadrul echipei este rezolvarea cererilor venite zi
de zi intr-un termen agreat.

Alte responsabilitati: implicarea in proiecte care sa ajute la imbunatatirea
experintei finale a clientului.
Performanta de 100% in tratarea cererilor venite zi de zi.
Bonuri de masa, asigurare medicala, bonus de performanta

01.02.2010 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator colectare debite

Responsabilitati:

Recuperarea debitelor restante de la persoane fizice prin aplicarea tehnicilor de negociere si colectare precum si informarea clientului cu privire la situatia creditului

22.07.2009 - 01.02.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator telesales

Responsabilitati:

Contactare persoanelor juridice clienti Metro pentru verificare datelor de contact si pentru recomandarea celor mai noi oferte ale magazinului Alcaturiea unei baze de date in Excel pentru produse alimentare din facturile aceleasi companii.

10.09.2008 - 15.06.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator interviu

Responsabilitati:

contactarea persoanelor fizice si juridice in vederea realizarii pe baza unui chestionar prestabilit sondaje de piata

15.06.2006 - 20.10.2007

Departament: marketing

Titlu Job: data entry

Responsabilitati:

Introducerea formularelor venite de la agentii de pe teren in calculator folosind un program specific.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: la din Bucharest.
2006 - 2009 Facultate: la din Bucharest.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close