de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.01.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2010

obiectiv

 

Vizez ca pe termen lung să dezvolt o carieră în domeniul costumer service si sales și în acest sens pun la dispoziție experienta acumulata pana in prezent pentru a ma dezvolta intr-un mediu nou, profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist relatii clienti

Responsabilitati:

- suport tuturor clientilor companiei prin email, telefon sau alte canale online pe care compania le considera oportune in relatia cu clientii sai
- transmiterea informatiilor corecte si complete in conformitate cu produsul si serviciile companiei, precum si cu procedurile interne
- oferirea informatiilor sau rezolvarea solicitarilor clientilor referitoare la facturare, modul de utilizare al serviciilor, informatii privind conturile de client, etc;
- monitorizarea si gestionarea solicitarilor si reclamatiilor primite din partea clientilor interni sau externi;
- solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor interni sau externi;
- efectuarea oricaror dispozitii date de superiori in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
-

01.05.2016 - 31.10.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-suport clienți ( in bound)
- Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora si prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
- Mentinerea si fidelizarea clientilor existenti;
- Suport tehnic si informational clientilor;
- Respectarea standardelor de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii si respectarea regulilor din departament si din companie;

01.03.2014 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: agent comercial

Responsabilitati:

- Promovarea serviciilor companiei in punctul de lucru RCS&RDS si oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
- Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora si prezentarea unei oferte diverse pe tipuri de servicii care sa raspunda nevoilor clientilor;
- Semnarea contractelor si a actelor aditionale in numele societatii, documente agreate de companie pentru realizarea colaborarii cu clientii, in functie de cerintele acestora, in scopul indeplinirii rezultatelor solicitate de catre companie;
- Mentinerea si fidelizarea clientilor existenti;
- Suport tehnic si informational clientilor;
- Respectarea standardelor de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii si respectarea regulilor din departament si din companie;
- verificarea zilnica a echipamentelor din gestiune si confirmarea acestora pe baza bonurilor de transfer;

01.06.2013 - 31.03.2014

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: back office / agent vanzari persoane juridice

Responsabilitati:

-Back Office
- preluarea solicitarilor clientilor cu ajutorul aplicatiilor din sistem;
- Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora
- Mentinerea si fidelizarea clientilor existenti
-Suport tehnic si informational clientilor
- Activitati de team leader: participare la recrutare, selectare si orientarea noilor angajati; monitorizare si actiuni lunare asupra rezultatelor individuale si de departament si implementare de solutii unde este necesar; asigurarea si motivarea echipei cu rapoarte necesare pentru performanta, imbunatatirea cunostintelor si abilitatilor de vanzaresi sustinerea acesteia prin feedback si coaching
- Activitati de secretariat

13.07.2012 - 30.09.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Activităţi si responsabilităţi principale
-vanzarea de produse si servicii Cosmote, Romtelecom, Cobranded(Cosmote-Zapp)
-preluarea solicitarilor clientilor cu ajutorul aplicatiilor din sistem
-inregistrarea comenzilor necesare gestiunii interne și a fișelor de service prin intermediul aplicației SAP

16.09.2011 - 29.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

-inregistrarea comenzilor necesare gestiunii interne și a fișelor de service prin intermediul aplicației SAP
Certificat de absolvire pentru a atesta ca a finalizat cu succes cursutile Induction C1 si C2, menite sa aprofundeze:
-Produsele si serviciile Cosmote, Romtelecom, Cobranded(Cosmote-Zapp)
-Aplicatiile folosite in procesul de preluare a solicitarilor clientilor
-Metodologia de vanzare in conformitate cu viziunea Companiei
Dezvoltare si acumulare de aptitudini cu privire la departamentul Sales

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: Psihologie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica intensiv Engleza la Colegiul National "Ienachita Vacarescu" din Targoviste. -European Computer Driving Licence Core/ Permisul european de conducere a computerului Complet eliberat de ECDL ROMANIA S.A.
-Atestat de competente profesionale: - Competente de operare pe calculator
-Atestat de competente profesionale: - Competente lingvistice de nivel mediu in limba engleza
-Certificat de participare la testul JVIS, Distribuit in Romania sub licenta de D&D Consultants Grup, SRL.

Premii

-European Computer Driving Licence Core/ Permisul european de conducere a computerului Complet eliberat de ECDL ROMANIA S.A.
-Atestat de competente profesionale: - Competente de operare pe calculator
-Atestat de competente profesionale: - Competente lingvistice de nivel mediu in limba engleza
-Certificat de participare la testul JVIS, Distribuit �Rom�a sub licenta de D&D Consultants Grup, SRL.


Certificat de absolvire pentru a atesta ca a finalizat cu succes cursutile Induction C1 si C2, menite sa aprofundeze:
-Produsele si serviciile Cosmote, Romtelecom, Cobranded(Cosmote-Zapp)
-Aplicatiile folosite in procesul de preluare a solicitarilor clientilor
-Metodologia de vanzare in conformitate cu viziunea Companiei



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close