 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Gasirea unui loc de munca stabil, unde as putea sa invat lucruri noi si in acelasi timp sa pot sa-mi utilizez cunostintele acumulate pana in prezent.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Tip job: Part time, Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete, Jurnalism / Editorial Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2016 - prezent Departament: functii publice Titlu Job: operator calculator Responsabilitati: - introducere, prelucrare si validare date
- verificare conformitate date introduse in calculator cu datele prezente in documentele primare si remedierea eventualelor probleme aparute ca rezultat al acestei activitati
- elaborarea situatiilor finale si predarea acestora la termen compartimentelor beneficiare
- responsabilitati legate de pastrarea si arhivarea documentelor aflate in administrare
- mentinerea legaturii dintre companie si institutiile colaboratoare/clienti/beneficiari servici oferite de companie, in limita competentelor
-activitate de registratura si facturare
- colaborarea cu diverse departamente din cadrul companiei in vederea rezolvarii sarcinilor de serviciu
- colaborarea cu superiorii ierarhici, prezentarea problemelor aparute si gasirea solutiilor adecvate rezolvarii acestora |
|
01.08.2013 - 29.02.2016 Departament: functii publice Titlu Job: secretara Responsabilitati: Activitate de secretariat:
- gestionarea documentelor din cadrul biroului de secretariat: redactare, inregistrare, distribuire, etc.
- preluarea apelurilor telefonice, redirectionarea acestora, gestionarea adresei de email a biroului de secretariat
- indeplinirea sarcinilor de serviciu primite de la superiorii ierarhici
- mentinerea legaturii dintre diverse departamente din cadrul companiei si superiorii ierarhici |
|
01.11.2006 - 31.10.2012 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - Coordonare activitate punct de lucru
- Redactare documente (contracte, adrese, cereri, procese verbale, etc.)
- Inregistrare si arhivare documente
- Recrutare si selectie personal
- Receptie marfa, intocmire documente aferente
- Coordonare inventariere periodica
- Mentinere legatura cu furnizorii si clientii firmei
- Utilizare fax, xerox, email |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Administratie publica la Facultate de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din Cluj-Napoca.
2007 - 2010 Facultate: Administratie publica la Facultate de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii din Cluj-Napoca.
Premii Hobby-uri
gatitul, realizare produse hand-made, bricolaj, cititul
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|