Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.06.1990

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: operator administrare carduri si introducere date

01.10.2012 - 31.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari si marketing online

Responsabilitati:

preluarea comenzilor telefonice, procesarea si validarea comenzilor online. Suport informational pentru clienti. Solutionarea diverselor situatii legate de comenzi. Facturarea comenzilor si alte activitati necesare in procesul de facturare (contabilitate primara). Administrarea site-ului cu fotografii si descrieri ale produselor si postarea altor informatii. Relationarea cu furnizorii online si cu firmele de curierat.

01.10.2011 - 30.09.2012

Departament: publicitate

Titlu Job: operator baza de date si telemarketing

Responsabilitati:

Crearea si prelucrarea bazei de date, dar si contactarea persoanelor din cele mai mari companii din tara in scopul promovarii si vanzarii unor produse sau servicii.

01.06.2010 - 30.09.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

Contactare prospectilor pentru promotii de consumatori cu
scopul de a vinde produse si servicii.

01.05.2010 - 31.07.2010

Departament: publicitate

Titlu Job: voluntar-internship

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate / Colegiu: comunicare si relatii publice la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice-Universitatea Dimitrie Cantemir - Studii universitare de licenta - Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din bucuresti.  2013 – Studii universitare de licenta – Facultatea de Comunicare de Relatii Publice – Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
 2009-2012 - Facultatea de Stiinte Politice, specializare Comunicare si Relatii Publice, Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir, Bucuresti.

Premii

Hobby-uri
Activitatile creative - handmade, Plimbarile, Fotografia

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20