 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 28.02.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:23.10.2010
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul meu profesional este de a excela in domeniul in care profesez.
Doresc sa valorific pasiunea pentru domeniul in care sunt implicata,contribuind la dezvoltarea acesteia prin aducearea unui aport propriu la cresterea cifrei de afaceri ,mizand pe potentialul uman.
Sunt o persoana calma si sociabila.
Sunt atenta la detalii si imi place lucrul in echipa.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Beneficii: intelegere Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, MLM / Vanzari directe Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2020 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: operator introducere si validare date Responsabilitati: -asigurarea bunei functionari a tuturor proceselor/fluxurilor implicate in activitatile de vanzare online ale companiei. -monitorizarea zilnica a fluxurilor de comanda catre magazine, cat si a proceselor logistice aferente din depozit conform procedurilor. -procesarea si solutionarea retururilor conform procedurilor stabilite. -monitorizeaza statusul comenzilor date in lucru in depozit si realizeaza un raport zilnic cu situatia tuturor comenzilor online; -corecteaza manual in sistem datele de livrare completate gresit de catre clienti in comenzile online; -se asigura ca stocul de ambalaje pentru comenzile de online este suficient si realizeaza comenzi de aprovizionare,pentru fiecare tip de ambalaj. -comunica telefonic si/sau pe mail, in functie de circumstante, cu reprezentantii magazinelor online, furnizorii de material logistice,parteneri, etc. -comunica intern cu departamentele implicate in fluxurile operationale pentru comenzile online( magazinele,departamentul comercial,logistica,financiar,juridic,marketing,etc) -comunica intern/ exterm, telefonic, prin email, ori de cate ori este nevoie, cu scopul realizarii obiectivelor activitatii. - promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in raporturile din cadr departamentului online, precum si in relatiile cu persoanele din exterior; -asigura dezvoltarea si imbogatirea permanenta a competentelor proprii de comunicare; - promoveaza imaginea firmei prin transparenta, confidentialitate si transmiterea de informatii reale; -raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise catre superiorii ierarhici si catre personalul firmei; - responsabil de monitorizarea tuturor comenzilor online, plasate de catre clienti sau trimise catre magazine. -responsabil de respectarea fluxurilor aferente comenzilor online si de raportarea tuturor problemelor sau erorilor aparute. -responsabil de intarzierile comenzilor catre clienti ca urmare a neindeplinirii sarcinilor de serviciu conform procedurilor agreate. - responsabil de corectitudinea realizarii rapoarte intocmite. -responsabil de monitorizarea stocului de ambalaje si reaprovizionarea conform procedurilor. -respecta procedurile interne legate de utilizarea materialelor, instrumentelor si a aparaturii din dotare. - raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defecfiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea. -respecta procedurile de lucru generale si specifice firmei ( program de lucru, punctualitate in predarea lucrarilor, etc ). -respecta termenele legale si cele impuse de procedurile firmei privitoare la documentele, raportarile, etc ce tin de specificul activitatii sale; - respecta regulamentul de organizare si functionare al companiei. |
|
01.09.2019 - 30.06.2020 Departament: vanzari Titlu Job: manager magazin Responsabilitati: -coordonarea,supervizarea,motivarea echipei de vanzari si programarea activitatilor zilnice -tinerea corecta a evidentei contabile primare a magazinului -monitorizarea performantei subordonatilor si urmarirea realizarilor -efectuarea instructajului si raspunderea de aplicarea si respectarea normelor SSM si PSI de catre angajatii din subordine -efectuarea de training noilor angajati -efectuarea de evaluari trimestriale -aplicarea procedurii de depunere a banilor la banca |
|
01.11.2015 - 30.09.2019 Departament: vanzari Titlu Job: asisitent manager |
|
01.07.2014 - 30.11.2015 Departament: vanzari Titlu Job: asistent vanzari |
|
01.03.2014 - 01.07.2014 Departament: vanzari Titlu Job: asistent vanzari |
|
02.10.2012 - 01.04.2014 Departament: vanzari Titlu Job: vanzator |
|
01.01.2008 - 01.10.2012 Departament: merchandising / promoteri Titlu Job: promoter |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: ECTS la universitatea nicolae titulescu din Bucuresti.
Premii etica in afaceri,certificat de competente digitale |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|