Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.02.1995

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.02.2015

obiectiv

 

Maximizarea vanzarilor catre conturile mari alocate. Dezvoltarea portofoliului de clienti. Gestionarea relatiilor cu toti clientii si actualizarea bazei de date. Implinirea sufleteasca a faptului ca imi intemeiez o cariera intr-o firma de prestigiu din Romania, si cresc odata cu afacerea! Crearea propriului bussines in urmatorii ani, sa fac din hobby full-time job.

Salariu: 2.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Atributii

•    sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
•    sa verifice conformitatea datelor introduse in calculator, cu datele din documentele/mediile primare
•    sa salveze periodic si in situatii critice datele introduse si pastreaza copiile de siguranta ale datelor salvate
•    sa restaureze la nevoie datele salvate si ii ajuta pe utilizatori sa-si recupereze informatiile
•    sa selecteze si sa verifice datele inainte de a le introduce in calculator
•    sa preia datele de pe documentele/mediile primare si le introduce in calculator
•    sa corecteaza erorile intalnite sau le raporteaza supervizorului direct
•    sa gestioneze suporturile magnetice si asigura securitatea acestora
•    sa efectueze prelucrarea primara a datelor introduse
•    sa asigure buna functionare si intretinerea a echipamentelor cu care lucreaza
•    sa asigure transferul datelor de pe un suport magnetic pe altul si asigura securitatea acestora
•    sã cunoascã elementele ce concurã la realizarea operatiei in sine, interdependenta lor
•    sã execute conform documentatiei tehnologice lucrãrile solicitate in parametrii optimi
•    sa semnaleze abaterile de la aceste reguli si contribuie la aplicarea procedurilor de corectare
•    sa asigure necesarul de componente si materiale consumabile
•    sa respecte normele de securitate si sanatate in munca, normele de protectie a mediului
•    sa pregãteasca, sa elaboreze si sa redacteze materialul documentar;
•    sa obtina informatii de specialitate
•    sa se preocupe de perfectionarea pregatirii profesionale
•    sa se preocupe de planificarea activitatii proprii
•    sa se preocupe de elaborarea materialului documentar
•    sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
•    sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
•    sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
•    sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
•    sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
•    sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
•    sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
•    sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
•    sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
•    sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.

01.08.2019 - 30.11.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

Vanzarea produselor ALDIS la raft si vitrina asistata, in magazinul in care este alocat.
Asigura, verifica si raspunde de corecta gestionare a stocurilor si realizarea planului de vanzari lunar.
Este responabil pentru plasarea marfurilor in spatiile destinate vanzarii conform regulilor si procedurilor Aldis cu respectarea principiului FIFO.
Asigura prezenta la raft a tuturor sortimentelor din raion.
Verifica zilnic etichetarea corecta a articolelor din raion si expunerea lor conform regulilor si procedurilor de aranjare a marfurilor.





01.06.2019 - 31.08.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Depozitare, manipulare și transport mărfuri Aprovizionare corect și eficient rafturile Realizez controlul termenelor de valabilitate și respect regulile de plasare a mărfii la raft Mențin ordinea si curățenia pe suprafața magazinului Asigur o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat

01.11.2018 - 30.06.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

Vanzarea produselor ANGST la raft si vitrina asistata, in magazinul in care este alocat.
Asigura, verifica si raspunde, de corecta gestionare a stocurilor si realizarea planului de vanzari lunar.
Este responabil pentru plasarea marfurilor in spatiile destinate vanzarii conform regulilor si procedurilor Angst cu respectarea principiului FIFO.
Asigura prezenta la raft a tuturor sortimentelor din raion.
Verifica zilnic etichetarea corecta a articolelor din raion si expunerea lor conform regulilor si procedurilor de aranjare a marfurilor.


01.05.2018 - 31.10.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: ambalare produse

Responsabilitati:

Sa cunoasca pasii necesari ȋndeplinirii sarcinilor de ambalare a produselor solide si semisolide.
sa identifice produsele cu defecte
sa regleze, sa exploateze si sa supravegheze masini de ambalare a produselor solide si semisolide
sa execute anumite operatii de pregatire a materialelor pentru ambalare
sa execute lucrarile de ȋntretinere a mijloacelor de munca dupa terminarea operatiilor
sa separe produsele pe categorii necesare/ prestabilite
sa planifice propria activitate
sa identifice riscurile de accident la locul de munca si sa le elimine
sa creasca productivitatea;
sa urmareasca politica mediului;
sa atinga obiectivele globale prin atingerea obiectivelor locale;
sa detina carnet de sanatate, vizat periodic de organele sanitare competente;
sa participe la toate instruirile legate de: protectia muncii, siguranta circulatiei rutiere pe drumurile publice, paza si prevenirea incendiilor, protectia mediului ȋnconjurtor, insusindu-si cele prezentate si aplicându-le corespunzator in practica zilnic;
sa pastreze ordinea, disciplina, curatenia, normele sanitar-veterinare, igiena;
sa nu introduca sau sa consume bauturi alcoolice la locul de munca si in timpul programului de lucru;
sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitați care nu sunt cuprinse in atribuțiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fața de toate persoanele cu care vine in contact;
sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.

01.11.2017 - 31.01.2018

Departament: altele

Titlu Job: ajutor in curatenie

Responsabilitati:

Mini job

01.09.2015 - 30.09.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente):
1. Asigură necesarul de marfă la raft
- Aduce marfă din depozit
- Ordonează rafturile pe categorii de produse și pe tipuri de produse (Firma 1, Firma 2 etc.)
- Expune mărfuri într-o manieră estetică, atrăgătoare și ușor accesibile clienților
- Urmărește rafturile și asigură încărcarea lor cu marfă în funcție de vânzare
- Compară, sortează și verifică marfa
2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente
- Actualizează etichetele în funcție de prețul din ziua respectivă
- Schimbă etichetele o dată la două săptămâni la acele produse care intră în promoție
- Înlocuiește etichetele deteriorate
- Elimină etichetele pentru produsele care nu mai sunt la vânzare
- Poziționează etichetele în display-ul raftului pentru fiecare tip de produs în parte
- Înlocuiește afișele din promoția veche cu afișele din noua promoție
3. Asigură prețul produselor care se cantaresc
- Cântărește produsele ambalate
- Lipește etichetele cu prețul corespunzător pe produsul ambalat
4. Asigură igiena rafturilor
- Supraveghează rafturile pentru a interveni prompt în cazul unui incident
- Înlătură produsele care sunt deteriorate și pot afecta igiena raionului
- Ridică ambalajele produselor aranjate în raft și le depozitează la gunoi
- Anunță personalul de la curățenie în cazul unui incident
5. Verifică termenul de valabilitate al produselor
- Controlează zilnic valabilitatea produselor
- Scoate de la vânzare acele produse care mai au o zi de valabilitate
6. Realizează comenzile pentru produsele ce urmează a fi expuse la raft
- Urmărește vânzările din ziua anterioară
- Face comenzi în funcție de vânzările din ziua anterioară
- Dă comandă în funcție de necesarul din ziua respectivă (ținând cont de faptul că în zilele de week-end comenzile sunt mai mari)
7. Oferă relații clienților
- Oferă informații despre marfa expusă
- Răspunde solicitărilor clienților
- Oferă ajutor clienților
- Informează clienții de schimbările care au avut loc în privința produselor

RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI:
- Răspunde de asigurarea volumului de marfă corespunzător, în rafturi
- Răspunde de valabilitatea produselor expuse
- Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi)
- Răspunde de condițiile de igienă a mărfii
- Răspunde de informarea clienților
- Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor clientului
- Răspunde de supravegherea raioanelor
- Informează superiorii cu privire la vânzările din raioane
- Identifică acele produse care nu se vând și raportează Asistentului Manager pentru măsuri adecvate
- Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori.

01.03.2013 - 31.08.2013

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:


Atributii

sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
sa asigure servirea clientilor
sa asigure anularea si introducerea creditelor in ruleta si in aparate
sa asigure incasarea banilor de la clienti si efectuarea platilor catre clienti
sa primeasca in mod corect numerarul pentru alimentarea casei
sa semneze registrul de casa de primire a numerarului
sa deschida si sa alimenteze casa
sa puna in functiune casa de marcat si POS-ul
sa calculeze dobanzile si comisioanele
sa scaneze produsele
sa comunice contravaloarea prroduselor / serviciilor catre clienti
sa inregistreze si sa realizeze prelucrarea informatiilor
sa realizeze operatiuni de casa
sa finalizeze tranzactia corect
sa realizeze operatii financiare si contabile
sa realizeze operatiuni de casa si plati in numerar
sa culeaga, colectioneze date contabile, financiare si alte date numerice
sa realizeze operatiuni financiare
sa aiba in vedere efectuarea de controale, revizii, interventii pentru eliminarea deficientelor si incidentelor aparute
sa aplice politicile companiei in relatiile cu clientii
sa pregateasca documentele financiare
sa ia initiativa cu privire la masurile corective in cazul aparitiei problemelor
sa se implice in optimizarea proceselor
sa verifice numerarul din casa de marcat pentru inchiderea zilei de lucru
sa predea corect numerarul din casa de marcat
sa semneze de predare in Registrul de casa
sa inchida casa de marcat si POS-ul
sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
sa participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;

studii

 

Facultati:

2010 - 2015 Liceu / Școală profesională: Economic la Colegiul Economic Costin C. Kiritescu din Bucuresti. Un an de studii inghetat.

Premii

Hobby-uri
Condusul, Plimbarile in aer liber, Tenis de masa



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close