Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.09.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Medicina umana, Farmacie, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2013 - 01.05.2014

Departament: banci

Titlu Job: operator ghiseu universal

Responsabilitati:

Efectuarea operatiunilor curente la instructiunile clientilor persoane fizice / persoane juridice, conform procedurilor de lucru in vigoare;
Primirea si verificarea documentelor aferente clientilor persoane fizice / persoane juridice lei, valuta si transmiterea acestora la back office pentru prelucrare;
Verificarea existentei documentelor aferente operatiunilor efectuate conform documentelor normative in vigoare;
Transmiterea spre supervizare a documentelor conform procedurilor de lucru in vigoare;
Emiterea de liste operatiuni/extrase de cont la cererea clientilor;
Asigurarea confidentialitatii informatiilor si datelor referitore la conturile clientilor si operatiunilor efectuate;
Asigurarea gestiunii numerarului pentru postul de lucru;
Vanzarea produselor si serviciilor catre clienti persoane fizice conform obiectivelor;

01.05.2011 - 24.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

- Coordonarea echipei aflata in subordine, in scopul derularii eficiente a operatiunilor agentiei;
- Coordonarea procesului de aprovizionare cu marfa, pentru a pune la dispozitia clientilor stocuri de produse corespunzatoare, atat din punct de vedere calitativ, cat si cantitativ;
- Implementarea strategiei de marketing la nivelul magazinului (standardele de mercantizare, programele/ tehnicile de promovare );
- Supervizarea mentenantei echipamentelor si al agentiei per ansamblu in scopul prevenirii disfunctionalitatilor sau a remedierii lor prompte;
- Supervizarea, inregistrarea, verificarea si reconcilierea tranzactiilor derulate in contabilitatea agentiei in scopul mentinerii complete si corecte a evidentei lor, in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Instruirea personalului cu privire la activitatea din agentie.
- Reprezentantul companiei in fata organelor de control prevazute de lege.

Realizari:

- Cresterea vanzarilor si a portofoliului de clienti.

01.08.2010 - 30.04.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: operator / casier pariuri sportive

Responsabilitati:

-Promovarea activitatii cuprinzand jocurile de noroc si tip Slot-Machine;
-Inregistreaza pariurile clientilor, efectueaza plati si incaseaza banii proveniti din acestea folosind aplicatiile specifice;
-Verifica / completeaza biletele de pariu castigatoare cu datele personale ale clientului pe verso biletului in conformitate cu documentele de identitate ale clientului;
-Afiseaza in agentie materialele primite de la sediu prin procedura sau informare;
-Intocmeste si raporteaza catre sediu evidentele financiar-contabile;
-Printeaza raportul zilnic din calculator;
-Arhiveaza biletele anulate si castigatoare conform reglementarilor in vigoare;
-Retine de la castigatori si preda societatii impozitul pe veniturile realizate din jocurile de noroc, astfel cum acestea sunt prevazute in Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
-Trimite zilnic rezultatele financiare inregistrate in cadrul agentiilor, in formatul si la termenele specificate de reglementarile interne in vigoare;
-Pastreaza si utilizeaza valorile materiale si banesti ale companiei in conformitate cu reglementarile in vigoare;
-Gestioneaza si uitilizeaza aparatele de joc existente in agentie in conformitate cu reglementarile in vigoare;
-Efectueaza plati si colecteaza banii proveniti de la aparatele de joc;
-Intocmeste situatia incasarilor zilnice obtinute din activitatea de exploatare a sistemelor de tip slot-machine (lei);
-Intocmeste situatia incasarilor lunare obtinute din activitatea de exploatare a sistemelor de tip slot-machine (lei);
-Efectueaza inventarierea zilnica a marfurilor ramase in gestiunea barului la sfarsitul programului de lucru;

Realizari:

-Am respectat zilnic programul de lucru, astfel incat la ora de deschidere a agentiei, activitatea de inregistrare a pariurilor clientilor, incasarea contravalorii acestora si plata castigurilor sa se poata demara in cele mai bune conditii si conform programului de functionare al agentiei; dupa incheierea programului de functionare, am efectuat toate operatiunile si raportarile financiar–contabile.

01.06.2007 - 11.06.2009

Departament: banci

Titlu Job: consultant ing office (functionar bancar)

Responsabilitati:

-Gestionarea relatiilor cu clientii bancii;
-Furnizarea de informatii privind produsele si serviciile companiei;
-Oferirea de suport clientilor bancii;
-Prospectarea pieţii şi identificarea clienţilor potenţiali;
-Contactarea clienţilor potenţiali şi planificarea intalnirii
in office;
-Promovarea produselor şi serviciilor oferite de ING atat clienţilor cat şi potenţialilor clienţi;
-Gestionarea portofoliului de clienţi şi urmărirea consolidării relaţiei cu aceştia, prin oferirea de servicii de asistenţă in utilizarea produselor/serviciilor de calitate;
-Promovarea produselor bancare şi administrarea acestora;
-Respectarea indicilor de calitate a portofoliului şi iniţierea măsurii de creştere a acestora;
-Procesarea informaţiilor necesare pentru a face prima verificare in vederea acordării produselor de creditare şi utilizarea aplicaţiilor puse la dispoziţie de către ING Bank;
-Verificarea corectitudinii informaţiilor din dosarul clientului pentru a nu exista riscul de fraudare;
-Efectuarea operaţiunilor (sau transmiterea informaţiilor către bancă) prin aplicaţia Record;
-Respectarea procedurilor ce reglementează desfăşurarea activităţii in ING Office;
-Informarea continuă despre piaţa serviciilor financiar-bancare şi despre produsele/serviciile din portofoliul ING Bank;
-Cunoaşterea portofoliului de produse şi servicii ING Bank disponibilă prin reţeaua retail;
-Solicitarea de recomandări clienţilor din portofoliu;
-Cercetarea permanentă a gradului de satisfacţie al clienţilor prin solicitarea de feedback;

Realizari:

-Am reusit sa construiesc si sa mentin relatii solide cu clientii pe termen lung , primind astfel recomandari care au contribuit la cresterea portofoliului de clienti.

01.06.2007 - 11.06.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: agent de marketing

Responsabilitati:

- Prezentarea potenţialului participant aspectele relevante ale fondului de pensii;
- Obţinerea acordului de aderare a participantului la fondul de pensii administrat privat de către ING;
- Transmiterea administratorului actul de aderare semnat de către participant, in original, in termen de 24 de ore de la data semnării acestuia.

Realizari:

-Am furnizat informaţii potenţialilor participanţi care indeplinesc condiţiile de eligibilitate la fondul de pensii administrat privat de către ING şi am obţinut acordul de aderare a acestora.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Administrarea afacerilor internaţionale la Universitatea „Dunărea de Jos”, Facultatea de Ştiinţe Economice, domeniul: Economie şi administrarea afacerilor internaţionale, specializarea: Administrarea afacerilor internaţionale, Disertatie obtinuta cu nota 9 din Galati.
2006 - 2009 Facultate: Jurnalism la Universitatea „Dunărea de Jos”, Facultatea de Litere, domeniul: Ştiinţe ale comunicării, specializarea: Jurnalism, Licenta obtinuta cu nota 10 din Galati.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Electrotehnica la Grupul Şcolar „Radu Negru” , Galati din Galati. Diplomă de bacalaureat / Certificat de competenţe profesionale
Domeniul: Tehnic
Specializarea:Tehnician electrotehnist

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close