Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.09.2011

obiectiv

 

Integrarea intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu

Beneficii: Imi doresc sa ma integrez intr-o companie de succes cu oameni sociabili deschisi pentru a-si pune in valoare experienta anterioara si integrarea mea rapida in colectiv

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Grafica / Webdesign / DTP, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

20.10.2008 - 09.03.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator custumer service

Responsabilitati:

Oferirea catre clienti a diverselor informatii,despre situatia
contractelor,facturilor,modalitate de plata,stornari facturi,promovarea firmei,diverse
alte informatii.
Suport tehnic-oferirea clientilor suportului tehnic/setari de receptor,asigurarea
echipajelor de interventie in termenul prevazut in instructiunile de lucru.
Retentie-contactarea clientilor,prezentarea ofertelor si retinerea prin prelungirea
contractelor in societate.
Promovarea produselor si serviciilor in toate apelurile eligibile.
Update BAZA DE DATE-contactarea clientilor pentru actualizarea bazei de
date,completarea informatiilor furnizate de catre clienti in bazele de date disponibile
de sistemele IT
Collection-activitate de colectare a debitelor restante,inaintarea dosarelor catre
firmele de recuperare.
MIGRAREA servicilor DTH-DIGITAL CABLE SYSTEM catre furnizorul de televiziune
ROMTELECOM-DOLCE
Prezentarea produselor si ofertelor ROMTELECOM,convingerea clientilor
preluarea datelor personale(clienti fizici juridici),introducerea contractelor in DELER
INTERFACE,asigurarea contractelor eligibile,asigurarea receptionarii serviciului.

Realizari:

Realizarea proiectului de migrare DTH-AKTA pe platforma DTH DOLCE ROMTELECOM

studii

 

Activitati extracurriculare

Comunicare buna scrisa si vorbita,elaborare rapoarte complexe,analiza pe targete variabile

Premii

Atestat de informatica-diploma 2008
Olimpiade,Participari la concursuri,Curs de infrumusetare "Federatia Ecologica Green"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close