Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.08.2002

obiectiv

 

Salariu: 300,00 USD / luna

Beneficii: - telefon de serviciu - prime salariale

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Marketing, Publicitate, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.04.2009 - 21.03.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-Dezvoltarea procedurilor/proceselor eficiente in scopul cresterii calitatii serviciului;
-Colaborarea cu departamentele tehnice in implementarea si imbunatatirea suportului tehnologic;
-Monitorizarea performantei operatorilor call center in raport cu obiectivele;
-Prezentarea unui feedback constant operatorilor de call center si sustinerea cu acestia sesiuni de instruire cu privire la imbunatatirea activitatii lor;
-Programarea eficienta la lucru a operatorilor de call center;
-Furnizarea rapoartelor de activitate;
-Preluarea si solutionare reaclamatiilor din partea clientilori.

Realizari:

Am participat la diverse proiecte pilot, care aveau rolul de a studia un anumit sector de piata. Principalul scop al acestor activitati este de perfectionare si crestere a importantei serviciilor oferite.

02.02.2009 - 02.04.2009

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care

Responsabilitati:

-Prelucarea comenzilor colaboratorilor si introducerea acestora in baza de date;
-Prioritizarea situatiilor critice;
-Colaborarea cu departamentele Transporturi si Contabilitate pentru rezolvarea rapida a problemelor semnalate de catre clienti.

Realizari:

-Mentinerea unei buni legaturi cu firmele colaboratoare;
-Propunerea de solutii personalizate conform solicitarilor acestora.

28.02.2007 - 31.01.2009

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Ambasada Statelor Unite (inbound)

-Preluarea apelurilor telefonice primite de la clienti apelurilor;
-Introducerea informatiilor despre client in aplicatia software interna;
-Organizarea si planificarea unei agende zilnice pe baza discutiilor avute cu clientii la telefon;


Frake Romania (inbound)

-Preluare apelurilor telefonice primite de la clienti;
-Prezentarea si promovarea produselor, in functie de nevoile clientului;
-Preluarea tuturor sesizarilor si transmiterea care departamenul avizat in revolvarea problemelor
-Gestionarea corecta a bazei de date, dar si a catalogului de prezentare a produselor.

Star Storage, Lucas Communications (outbond)

-Prezentarea, promovarea si vanzarea de produse/servicii, toate acestea urmand a se realiza in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
-Apelarea telefonica a clientilor desemnati in vederea vanzarii de produse/servicii comercializate/prestate/intermediate de firma;
-Gestionarea corecta a bazei de date;
-Adiministrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti.

Realizari:

-Rezolvarea diferitelor situatii in timp util;
-Adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client;
-Mentinerea si imbunatatirea permanenta a relatiilor cu clientii;
-Participarea la realizarea de vanzari zilnice, saptamanale si lunare.

studii

 

Activitati extracurriculare

O bună capacitate de comunicare, obţinută ca urmare a experienţei in domeniul Customer Care. Un rapid timp de reactie in rezolvarea problemelor aparute, obtinut datorita confruntarii cu diferitele situatii urgente.Descoperirea si remedierea deficientelor intr-un timp foarte scurt pentru a minimaliza timpul inactiv de lucru.

Premii

Modul psihopedagogic
Curs Inspector Resurse Umane
Initial Sales Training

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close