Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 07.08.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.12.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obtinerea unui loc de munca si perfectionare in domeniu,un mediu de munca bazat pe incredere si sinceritate.O companie in care sa se puna accent pe aptitudinile angajatului si dorinta lui de a progresa din ce in ce mai mult.

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Beneficii: Bonuri de masa, asigurare medicala.

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Relatii publice, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Galati

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: specialisti / tehnicieni

Titlu Job: operator cnc

01.06.2014 - 01.09.2014

Departament: transport / distributie

Titlu Job: manipulant marfuri - helper

01.04.2012 - 01.04.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Scopul postului: titularul postului are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazare pentru clientii hotelului
Activitati principale: preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; primirea si cazarea clientilor; intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); promovarea serviciilor oferite clientilor; solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Sarcini si indatoriri specifice: stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.
Responsabilitati ale postului: raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii
Autoritatea postului: este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatile administrative ale acestora.

01.05.2011 - 01.04.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent rezervari

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- promovarea produsului turistic
- comercializarea pachetelor de servicii turistice
- oferirea informatiilor de interes turistic
- incheierea contractelor cu turistul
- efectuarea rezervarilor la hotel
- realizarea ofertelor turistice
- emiterea de facturi
- urmarirea efectuarii platilor

01.10.2010 - 01.03.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Activitati principale: preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; primirea si cazarea clientilor; intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor); promovarea serviciilor oferite clientilor; solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.
Responsabilitati ale postului: raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii
Autoritatea postului: este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatile administrative ale acestora.

01.03.2008 - 01.10.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator baza de date

Responsabilitati:

Introducerea contractelor si proceselor verbale incheiate in baza de date a RCS & RDS, contactarea clientilor telefonic pentru informarea asupra anumitor activitati sau probleme.

studii

 

Facultati:

2014 - 2016 Colegiu / Studii postliceale: Asisten de Gestiune in Unitati de Cazare si Restaurante la Universitatea Danubius din Galati.
2007 - 2010 Facultate: Relatii Internationale si Studii Europene/Relatii Internationale si Studii Europene la Universitatea Danubius din Galati.
2005 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filiera tehnologica, profil resurse naturale si protectia mediului, tehnician in industria alimentara la Grupul Scolar de Industrie Alimentara "Dumitru Motoc" din Galati.

Premii

Traininguri
Aug 2010 - Aug 2010: Metode de marketing
HoReCa
Certificari
Mar 2010 - Jun 2010: Certificat de participare la cursul "Pregatire Antreprenoriala"
Curs organizat in cadrul proiectului "Solutii de antreprenoriat adaptate realitatii socio-economice din Regiunea de Sud-Est"
Oct 2007 - Nov 2007: Diploma de Mediator antidiscriminare
obtinuta in urma participarii la cursul de formare, pentru constanta preocupare si implicare in cadrul campaniei desfasurate la Univ. DANUBIUS din Galati in perioada oct.-nov. 2007, eliberata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD).
Hobby-uri
plimbarile in aer liber,muzica,mersul cu bicicleta,drumetiile,cursele auto-moto

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20